Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

teinkös nyt väärin kun värjäsin tukkani ja olen 8+2viikolla raskaana???

Vierailija
15.12.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse värjäsin kanssa kun olin raskaana.. iso riski vaan siinä että väri menee pilalle kun hormoonit sekottaa kaiken.. Mulle piti tulla vaalean ruskea. tuli oranssi.. ja eiku tukka mustaks et sai peitettyä sen kamalan värin :)

Vierailija
2/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan et ihan joka kuukausi juokse värjäämässä, niin ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS:in sivuilla sanotaan,ettei ole riittävästi tietoa siitä,että se olisi haitallista.

Kuten kaikkiin asioihin raskauden aikana "Kohtuudella". Itse olen rv 27 ja värjään hiuksia noin 5viikon välein.

http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,660,548,644,3818,2260,3437,6169

Vierailija
4/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on niin ei siinä sitten mitään väärää ole.

Vierailija
5/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt jokakuukausi värjää kuitenkaan..

Vierailija
6/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottaa kuulla kun en lainkaan ajatellut sitä että vois olla jotain haittaa... täytyy viel vaik kysyy terkkarilta sitten joku kerta kun sen nään tai sitten soitan heti huomenna että kuulen siltä vastauksen....tukka värjättiin mustaksi ja siihen tuli punasii raitoi,punanen on aina sanottu et on syöpää aiheuttava tai jotain mut toivotaan nyt että ei tulisi sitten mitään...

Vierailija
7/7 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks mikään muu ei tässä elämässä aiheuta syöpää kuin se punainen?! Eli en oo ikinä kuullutkaan et mitään aiheuttas!

eipä sun kannata enää moisella päätäs vaivata, että aiheuttaako vaiko ei, tehty mikä tehty, tekemättömäks ei saa.

mut normaalisti se on ihan turvallista raskausaikanakin ollut hiuksia värjätä. paljon vaarallisempia juttuja on, mitä raskausaikana ei suositella tehtävän, ja paljon vaarallisempia ammattiryhmiäkin.