Mistä sinkkuäiti löytää miehen?!
enpäs olisi koskaan uskonut tälläisiä kirjoittavani :D Mutta olen ollut yh noin kolme vuotta ja olisi jo kiva löytää mies rinnalle mutta MISTÄ löytää savuton, alkoton tai lähes alkoton ja muuteenkin kunnollinen mies?? 25-34v.. :D
Kommentit (30)
Eikö yh tarkoita kuitenkin yksinhuoltajaa..
On kouluja käynyt ja lapseton, mutta lapsirakas. Onko kaverillasi miten paljon ikää ja missäpäin Suomea hän asustelee. Joku sp-osoite tai jotain? Mun "tarjokas", joka ei aktiivisesti kyllä miestä edes hae on helmi "sikojen" joukossa.
Ei v*ttu mistään.
anteeksi kauhea kielenkäyttö, mutta alkaa jo vähitellen turhauttamaan
terv. kohta 7 v. sinkkuna
Kohta mullakin 7 vuotta täynnä yksinäisyyttä.
Omaa kuvaa en halua sinkkupalstoille laittaa, koska olen asiakaspalvelu -työssä ja olen löytänyt palstoilta monia asiakkaita;) Haluan säilyttää jonkinlaisen yksityisyyden. Kriteereitä on jonkinlaisia, mikä tietysti on hidastanut miehen saantia. Pitäsi olla kunnollinen, ei viinaan menevä, lapsirakas, omillaan toimeentuleva ja lapsenmielinen, ei mikään nipottaja. Pitäisi osata hullutella ja mielellään kultturitapahtumista pitävä. Aika pitkä vaatimuslista. Olen jotenkin varma, että jos nuo ei täyty mies ei kestä minua.
siinä ainakin yksi erittäin hyvä syy.
on mielestäni ihan ok. Kyllä sieltä löytyy ihan fiksuja tosissaan olevia miehiä ja naisia. Pitää vaan jaksaa etsiä ja käydä kahvilla riittävän monen kanssa.
Tosin se mies on edelleenkin naimisissa, mutta eipä se haittaa. Kivaa on silti.
Eikö yh tarkoita kuitenkin yksinhuoltajaa..