Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Grrr mun sisko on raivostuttava!

Vierailija
14.12.2009 |

Synnytän päivänä minä hyvänsä. Meiltä on sairaalaan noin tunnin matka. Mulla on riskisynnytys, jonka vuoksi sairaalaan pitää ehtiä. Viime kerralla olin sairaalassa kymmenen minuuttia ennen kuin lapsi oli maailmassa.

Äitini tuli meille, kun alkoi tulla ennakkosupistuksia. Hän on nyt luuhannut täällä muutaman päivän, jotta kolmella lapsellamme on hoitaja, kun lähdön hetki tulee.

Nyt siskoni sitten soittelee, että hän tarvitsisi lastenhoitoapua. Hän ihmettelee, miksi mummon pitää istua täällä "turhan panttina" kun "mitään ei kerran tapahdu". Mummon pitäisi kuulemma mennä heille ja tulla sitten tarvittaessa taksilla (vähintään 45 minuutin matka), kun synnytys alkaa.

Suutuin siskolle, mutta hänen mielestään minä olen itsekäs eikä hän. Mitäs mieltä te olette?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap tarvii nyt äitiään kipeämmin, joten sisko hommatkoon lapsenvahdin muualta jos oikeasti tarvii.

Vierailija
22/23 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on ongelmana?

Mihin siskosi tarvitsee hoitajaa? Kayko toissa tms?

Minka ikaisia lapsenne ovat? Enta siskosi?

T: Ulkomaan elava jolla ei ole ketaan tukiverkkoja ja kolmannen lapsen synnytys lahestyy, mies toissa 5pvaa viikossa ja sitten kai joku likka miehen tyopaikalta tulee lapsia vahtimaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 6, joo, meillä sama homma. Sisko saanut ekat lapsenlapset ja olettaa, että hänen lapsiaan hoidetaan suunnilleen aina ja eniten, ja on naama norsunv*tulla jos mun lapseni ovat olleet mummulassa hoidossa.

Asuu kaiken lisäksi vielä isovanhempien lähellä (matkaa noin 15 km) ja me kaksi muuta sisarusta toinen 70 km, toinen 200 km päässä. Isovanhemmat hakee jatkuvasti lapsia jopa päiväkodista/koulusta ja lapsenhoitoapua saavat joka viikko, ja annas olla kun isovanhemmat hoitavatkin joskus minun tai toisen sisaruksemme lapsia.. samantien on sitten hänenkin lapsensa päästävä yökylään, vaikka siis ovat isovanhemmilla yökylässä näiden päiväkodista hakemisien sun muiden "pienempien" hoitojen lisäksi.

On tosiaan alkanu sisko v*tuttaa siihen malliin viime vuosina mm. tämän takia, että välit ovat kylmenneet. Ihme urpo.

Olihan se mustasukkainen siitäkin, kun aikanaan aloin odottaa ekaa, kas ei kestänyt että minä olisin saanut "huomion" :D Hankkiutuikin sitten äkkiä raskaaksi ja piti kovaa melua itsestään:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi