HOIKILLA ihmeen stereotypiset käsitykset lihavuudesta!
Monet hoikat ovat sitä mieltä, että lihava ihminen makaa sohvalla karkkia ja hampurilaisia syöden. Ja itse tiedän monia tapauksia joissa ihan päinvastoin!
Jumppaohjaaja Anne Sällylä on hyvä esimerkki, siinä on nainen, joka ei koskaan ole ollut huippuhoikka, vaikka liikkuu aamusta iltaan.
Ja sitten on hoikkia, jotka syövät mitä haluavat eivätkä liiku.
Ihmiset ovat ERILAISIA. Toinen lihoo helpommin kuin toinen, mikä siinä on vaikea ymmärtää??
Täällä oli yhtenä päivänä ketju, jossa hoikat listasivat syömisiään.
Moni söi enemmän kuin minä, ja minulla ylipainoa.
Kommentit (56)
Lihomiseen ihan oikeasti vaaditaan tuhtia syömistä ja liikkumattomuutta. Fakta se on, eikä mitään luulottelua. Tietysti toiset lihovat herkemmin kuin toiset mutta yhtäkaikki laiska liikkuminen ja runsas syöminen lihottavat. Kyllä tämä on niin moneen kertaan lähipiirissäkin nähty.
Kyllä minä lihoin vuodessa 5 kg, kun lounastin McDonaldsissa useamman kerran viikossa. Kilot lähtivät nopeasti, kun vaihdoin lounaaksi keiton, salaatin ja ruisleivän. Muu elämässäni ei juuri muuttunut.
ketjun luettuani alan jo luulla olevani Suomen ainoa normaalipainoinen, muut ovat joko lihavia tai laihoja (joista en kumpikaan haluaisi olla...)
Maistuvia ruokia eikä koskaan nälkä ja kilot vaan pysyy poissa.
Laihduin, löysin normaalipainon, opin tuntemaan oikean nälän (tulee viiden tai kuuden tunnin päästä syömisestä), sain syötäväkseni ihania ruokia ja olen pysynyt terveenä ja hyvinvoivana.
Muutosta varten piti kyllä uskaltaa kyseenalaistaa se ruokavalistus, jota virallisesti meille annetaan. Siinä on mennyt jotain perusteellisesti ja turmiollisesti mönkään.
Kaikista eniten näitä päänaukojia riipii se että monet miehet oikeesti tykkää vähän isommista naisista. Huom, MIEHET, henkisesti ja iältään kypsät, en puhu teinipojista.
Miten on oman aivokapasiteettisi laita, jos tuomitset teiniksi miehet jotka sattuvat pitämään normaalipainoisista naisista enemmän kuin lihavista? Uskallan väittää, että enemmistö naisistakin ottaisin mielummin hoikan kuin lihavan miehen eikä kenellekään tulisi mieleen syyttää naista tästä syystä keskenkasvuiseksi.
Ja jos kerran kaikki miehet OIKEASTI haluaa lihavan naisen, miksei juuri kenelläkään menestyneellä miehellä joka saa ns. kenet vaan, ole sitä läskiä vaimoa?
Voin todella huonosti karpatessani. SItten kun taas lisäsin hiilarit ruokavaliooni niin olo oli taas hyvä.
Maistuvia ruokia eikä koskaan nälkä ja kilot vaan pysyy poissa. Laihduin, löysin normaalipainon, opin tuntemaan oikean nälän (tulee viiden tai kuuden tunnin päästä syömisestä), sain syötäväkseni ihania ruokia ja olen pysynyt terveenä ja hyvinvoivana. Muutosta varten piti kyllä uskaltaa kyseenalaistaa se ruokavalistus, jota virallisesti meille annetaan. Siinä on mennyt jotain perusteellisesti ja turmiollisesti mönkään.
Maistuvia ruokia eikä koskaan nälkä ja kilot vaan pysyy poissa.
Laihduin, löysin normaalipainon, opin tuntemaan oikean nälän (tulee viiden tai kuuden tunnin päästä syömisestä), sain syötäväkseni ihania ruokia ja olen pysynyt terveenä ja hyvinvoivana.
Muutosta varten piti kyllä uskaltaa kyseenalaistaa se ruokavalistus, jota virallisesti meille annetaan. Siinä on mennyt jotain perusteellisesti ja turmiollisesti mönkään.
Itse treenaan useana päivänä viikossa ja hiilareita on pakko syödä, jos meinaa tuloksia saada. Tietysti jos vana istuu päivät koneen ääressä ja illat telkun ääressä, niin asia on eri.
Joillakin ne voivat kestää kai jopa pari viikkoa, minulla kesti vain kaksi päivää.
Se, että hiilihydraatit aiheuttavat vieroitusoireita, kertoo toki toisenkin asian: ne aiheuttavat riippuvuutta.
Veikkaan, että yksi lihomisen syy on se, että toiset tulevat riippuvaisiksi muita helpommin. Karkkipussi päivässä + normaalit hiilihydraatin lähteet ovat tuttu vaiva monille, saati pullat ja naposteltavat, joista ei vaan voi pitää näppejään erossa.
Minä voin. Siis nykyään. Vierasvarakeksipaketti on ja pysyy kaapissa vaikka viikkotolkulla, jos ei vieraat tule syömään niitä. Ennen olisin syönyt sen kahdessa päivässä, jos en kerralla...
sokeria polttoaineeksi.
Minä itse teen tunnin treenejä eri jumpissa ja uimahallissa, mutta vain kaksi tai kolme kertaa viikossa ja ilman erityisiä tavoitteita, lisäksi lenkitän pienen koiramme. Minä urheilen ihan ilman lisähiilihydraatteja ja se sopii minulle tosi hyvin. En tarvinnut edes mitään totutteluaikaa, niin kuin kai aika monet tarvitsevat, jotta oppivat polttamaan rasvaa.
50, jos treenaat oikein urakalla, tarvitset kyllä sokeria polttoaineeksi.
Minä itse teen tunnin treenejä eri jumpissa ja uimahallissa, mutta vain kaksi tai kolme kertaa viikossa ja ilman erityisiä tavoitteita, lisäksi lenkitän pienen koiramme. Minä urheilen ihan ilman lisähiilihydraatteja ja se sopii minulle tosi hyvin. En tarvinnut edes mitään totutteluaikaa, niin kuin kai aika monet tarvitsevat, jotta oppivat polttamaan rasvaa.
tunnin jumppa (aika lyhyt aika kunnon treeniksi ja jos ei tee jossain edistyneiden ryhmässä tms, noi on yleensä mitoitettu aika huonossa peruskunnossa oleville), perusuinti tai koiran lenkittäminen. Perusterveyden ylläpitoon tarvitaan hieman fyysistä rasitusta ja tuo kuuluu musta olevan sitä - osa normaalia elämää, jota ei tarvitse erikseen tyypitellä urheiluharrastukseksi eli alaotsikolla liikunta/terveysliikunta/hyötyliikunta. Urheilu on asia erikseen ja siitäkin oma lukunsa on tuo "urakalla treenaaminen". Ja sitä millään tasolla tekevä tarvitsee ne hiilarinsa.
Kaikista eniten näitä päänaukojia riipii se että monet miehet oikeesti tykkää vähän isommista naisista. Huom, MIEHET, henkisesti ja iältään kypsät, en puhu teinipojista.
Miten on oman aivokapasiteettisi laita, jos tuomitset teiniksi miehet jotka sattuvat pitämään normaalipainoisista naisista enemmän kuin lihavista? Uskallan väittää, että enemmistö naisistakin ottaisin mielummin hoikan kuin lihavan miehen eikä kenellekään tulisi mieleen syyttää naista tästä syystä keskenkasvuiseksi. Ja jos kerran kaikki miehet OIKEASTI haluaa lihavan naisen, miksei juuri kenelläkään menestyneellä miehellä joka saa ns. kenet vaan, ole sitä läskiä vaimoa?
Olet täysi idiootti, jos kuvittelet, että lihaviin naisiin vain "tyydytään", koska muita ei saada.
Monella lihavalla naisella on ihan komea, hoikka mies.
yksi heterogeeninen ryhmä jolla on samat mieltymykset esim naisten suhteen. Eiköhän niitä miehiäkin löydy joka lähtöön, toiset tykkää hoikemmista ja toiset pyöreämmistä. Ja kaikenlisäksi uskon ettei miehillekään se naisen ulkomuoto kuitenkaan ole ykkösasia jos pitkää (elämänmittaista) parisuhdetta ajattelee.
urheilijaksi ja todella kuntoilen vain ihan tavallisesti peruskunnon ylläpitämiseksi ja omaksi ilokseni. Mutten silti makaa sohvalla ja tietokoneen äärellä puolipökerryksessä sokerin puutteessa : )
mutta on se toisaalta niinkin että jos itse tietää olevansa sitä helposti lihovaa sorttia ja syö silti mitä mieli tekee niin turha lihomisestaan on hoikkia syyttää
jos söisin, olisin varmaan 100kg ja BMI olisi ties mitä. Olen kyllä ylipainoinen...
Ja joo, tiedän syöväni paljon ja liikaa sekä liikkuvani liian vähän.
[/quote]
Olet täysi idiootti, jos kuvittelet, että lihaviin naisiin vain "tyydytään", koska muita ei saada.
[/quote]
Lihomiseen ihan oikeasti vaaditaan tuhtia syömistä ja liikkumattomuutta. Fakta se on, eikä mitään luulottelua. Tietysti toiset lihovat herkemmin kuin toiset mutta yhtäkaikki laiska liikkuminen ja runsas syöminen lihottavat.
Kyllä tämä on niin moneen kertaan lähipiirissäkin nähty.