seksiseuraa ravintolasta
Olen hiljattain eronnut piiiiiitkästä avioliitosta. Pikkuhiljaa masennus alkaa hellittää ja tuntuu, että alan taas päästä jaloilleni ja elämä alkaa näyttää valoisalta.
On oikeastaan aika outoa olla sinkku...
Menin vaimoni kanssa yhteen hyvin nuorena ja kaikenlainen seuranhaku siis jäänyt minulta täydellisesti väliin.
Nyt tekisi mieli seksiä (ei mitään parisuhdetta ainakaan heti aluksi). Netin kautta en jaksa etsiä ja maksulliset eivät kiinnosta.
Kysynkin: saako ravintoloista helposti seksiseuraa??? Saattaa kuulostaa tosi naiivilta tämä kysymys, mutta kuten sanottu: olen ihan noviisi tässä lajissa vaikka olenkin jo 41 v.
Kommentit (30)
Sain hienoja neuvoja miehiltä - otin vaarin ja yritän olla sopivan hauska, itsevarma olematta kuitenkaan liian tyrkky. Taitolaji ja tapauksessani vaatii vähän harjoitusta, mutta kyllä se siitä lähtee.
n 36 sanoi, että hyviä kokemuksia ollut ystävillään netistä - itse taas olen kuullut päinvastaista. No, se täytyy varmaan itse kokeilla niin näkee miten on...=)
t. ap
minulle tuli mieleen ne muutamat tosi ihanan tuntuiset isät, jotka telmivät lapsineen ulkona puistossa - mikä estää siellä moikkaamasta muita ja vaikkapa vain hymyilemästä iloisesti (vaikka vähän ujostuttaisikin) muille. Ei tarvitse edes alkaa tehdä kummempaa tuttavuutta samantien - mutta voisin vaikka vannoa, että kun tulet kolmatta-neljättä kertaa sinne samoille kulmille, niin hymyysi vastataan ja sitä jo odotetaankin.
Pane vaikka kaulaasi jokin muun värinen lämmike kuin se perinteinen tummansininen tai harmaa villahuivi - potentiaalit tyttöystäväehdokkaat muistavat sinut sitten paremmin....
Samalla asialla kuin tämän viestiketjun aloittaja...
Olen keväällä eronnut 42 v. mies - kesä ja syksy meni uutta elämäntilannetta ihmetellessä. Olisi mukava löytää samanhenkinen seksikumppani - ei mitään vakavaa, mutta säännöllisehköä tapailua. Netti on jo kokeiltu - siellä naiset ovat etsimässä enemmänkin elämänkumppania kuin seksikumppania.
Osaattekohan te kokeneemmat kertoa mikä ravintola täällä Helsingissä olis hyvä paikka seksiseuran hakuun? Periaatteessa kai mistä vaan voi löytyä, mutta käytännössä jotkin paikat vaan ovat parempia kuin toiset, uskoisin.
...mutta perinteisesti kai eronneet ja karanneet etsiytyvät Vantaa-hotelliin, siellä on melkoisen tavoitehakuinen meininki :-) Ja ikähaarukkaa löytyy.
Heissan kaikki!
Olin eilen Cantina Zapatassa ja noudatin näitä ohjeita (huvitti kun yritin muitsella kuinka käyttäytyä)...
Olin koodannut ikäänkuin itseni ja kas...aika kiva blondi about 30 v. lähti viemään minua kotiinsa ja sain pesää :)...vielä aamullakin...
ja näissä merkeissä olisi tarkoitus jatkaa ensi viikolla ennen Joulua (siinä on jo Joulua minulle!!!!)
Onnea tuolle toisellekin sinkuksi ajautuneelle ;)
On täällä Helsingissä muutama paikka mistä kyllä löytyy seksiseuraa. Kokeileppa mennä viikonloppuna vaikkapa mummokujalle, Köningiin tai Gaselliin, mukavasti on irtopirkkoa liikkeellä. Sitten tietysti vanha kunnon Zetor. Myös Vanhan tanssikellarista kannattaa kokeilla. Ja jos ei muualta irtoa niin sitten suuntaa nokan Vantaa Hotellille, siellä on ihan vara valita.
siis Zapata on Järvenpäässä
kotikaupunki vuosien takaa...
Riippuu hieman iästä, mutta "aikuisille" Kallen torstai ja lauantai on melko toimivia iltoja löytää painiseuraa ympäri vuoden. Kesällä mummotunnelissa on sitten kypsempää muoria, joilla jalat aukeavat kunhan mies on kuta kuinkin tajuissaan ja pystyssä pysyvä. Täällä lisää vinkkejä Helsinkiin: http://panomestari.com/seksiseuraa-helsinki/
Ota kaverit mukaan jos voit. Naisia kiihottaa miehen sosiaalinen asema. Tässä kaverit voivat olla avuksi. He vouivat nauraa jutuillesi ja saada sinut muutenkin näyttämään "hyvältä jätkältä" jos vähän liioitellaan niin "porukan pomolta" eli olla ns. siipimiehenä "wingman". Sitten teet saman palveluksen kavereille kun heillä on jotain kiikarissa. Jos tulee pakit niin pääset pettymyksen kera kavereiden luo, he auttavat sinut taas iloiselle tuulelle ja pääset nopeammin yrittämään uutta kohdetta. Nyt joku voi sanoa, että tämä on halpamaista manipulointia. Ei se ole kun sen tekee hienovaraisesti. Kun kaverit ovat messissä, olet niiden mielestä muutenkin hyvä jätkä ja on iihan ookoo tuoda ilmi tämä tosiseikka.
Toisaalta alussa sanoit, että netistä et halua seuraa hakea, mutta se varmaan nykypäivänä on ns. helpoin tapa sitä seuraa saada. Itse en ole sitä kautta kehenkään törmännyt, mutta muiden kokemuksista puoltavat nettiä.
Toisaalta ravintolaillat tulevat myös aika tyyriiksi. ;)
n36