Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäistkö miehen tälläisen kommentin jälkeen?

Vierailija
14.12.2009 |

Ei olle kauheen kauaa seurusteltu. Sen aikaa kumminkin että sanotaan rakastavamme toisiamme.

Tuli keskustelua lihoamisesta(tekstiviestein)

Kysyin että rakastaisiko mies minua vielä jos lihoisin 10 kg. Hänen vastaus oli että kyllä kai...ethän ole lihoamassa:)?

Siis mikä ihmeen kai?? Onko rakkaus tosiaan kiinni painosta. ei se taida kyllä aitoa rakkautta sitten olla.

Eikö mies tosiaan rakastaisi minua jos masentuisin uudelleen ja lääkkeiden takia lihoisin tai mitä jos tulisin raskaaksi ja lihoisin 30 kg??

Pähkäilen muutenkin painoani enkä koskaan ole siihen tyytyväinen. Ylipainoin en kyllä koskaan ole ollut.

Nyt kyllä ihan tosissani mietin haluanko tuollaisen ihmisen kanssa viettää elämäni.

Sovittiin kyllä että jutellaan tästä aiheesta vielä illalla kasvotusten. Toivon koko sydämestäni että olen ymmärtänyt jotain väärin ja asia selkenee kun jutellaan.

Vai mahdoinkohan nyt hermostua ihan turhasta???

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olle kauheen kauaa seurusteltu. Sen aikaa kumminkin että sanotaan rakastavamme toisiamme.

Tuli keskustelua lihoamisesta(tekstiviestein)

Kysyin että rakastaisiko mies minua vielä jos lihoisin 10 kg. Hänen vastaus oli että kyllä kai...ethän ole lihoamassa:)?

Siis mikä ihmeen kai?? Onko rakkaus tosiaan kiinni painosta. ei se taida kyllä aitoa rakkautta sitten olla.

Eikö mies tosiaan rakastaisi minua jos masentuisin uudelleen ja lääkkeiden takia lihoisin tai mitä jos tulisin raskaaksi ja lihoisin 30 kg??

Pähkäilen muutenkin painoani enkä koskaan ole siihen tyytyväinen. Ylipainoin en kyllä koskaan ole ollut.

Nyt kyllä ihan tosissani mietin haluanko tuollaisen ihmisen kanssa viettää elämäni.

Sovittiin kyllä että jutellaan tästä aiheesta vielä illalla kasvotusten. Toivon koko sydämestäni että olen ymmärtänyt jotain väärin ja asia selkenee kun jutellaan.

Vai mahdoinkohan nyt hermostua ihan turhasta???

Ei varmaan mies tarkoittanut sitä, että lihoisit raskauden tai sairauden takia vaan sitä, että et huolehtisi itsestäsi entiseen malliin, vaan antaisit kilojen kertyä. Mun mielestä ihan ok sanoa noin, koska itsekin kammoksuisin ajatusta, että mies ajattelisi itsestään niin, että "kyllä tuo minua rakastaa kuitenkin". Mulle lisäkilot tarkoittaisivat nimenomaan sitä (jos ei kyse sairaudesta tai muusta syystä) ettei halua huolehtia terveydestään.

Vierailija
2/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet on vaa yksinkertaisia ja naiset monimutkasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä varmaan sillä tavalla tarkoittanut ja olihan siellä vielä hymykin perässä

Vierailija
4/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä juuri sen takia, että mielestäni rakkaus ei saa olla kiloista kiinni. Tosin, jos mies on muuten mukava, niin en ehkä sitte=)

Vierailija
5/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naiset sitten alkaa vatvoa, mitä se tarkoitti, kun sanoin näin, miksei se sanonut näin, mitä se tarkoitti tuolla sanalla, miksei se käyttänyt tätä termiä...

Ylipäänsä yhden kommentin takia ei parisuhdetta lopeteta. Ja ei tuo vielä kuulosta siltä, että mies ei rakastaisi sinua lihavana. Ja yleisesti raskausmahaa ei tarkoiteta lihavuudesta puhuttaessa.

Olisiko sinulle ihan sama, jos mies yhtäkkiä lihoisi 40 kg? Rakastaisitko ja haluaisitko häntä varauksetta samalla tavalla kuin nyt?

Vierailija
6/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi vaikuttaa fiksulta mieheltä. Olette seurustelleet vähän aikaa vasta. Eikä kukaan tiedä tulevasta. Mun mielestä on älykästä sanoa, että kai rakastan sinua tulevaisuudessa. Kukaan ei voi sitä vielä tietää.

Omalta mieheltänikään ei halua mitään muuta kuin tahtoa rakastaa ja olla yhdessä. En lupausta siitä, että hän rakastaa minua ikuisti.

Vierailija
7/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kiusaat miestä tollasilla typerillä kysymyksillä ylipäätään?

Vierailija
8/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tavallaan en. Itse en ikinä voisi sanoa noin. Mun mielestä rakkaus ei todellakaan ole kiinni painosta. Se on tietty eri jos lihoas ja jättäis muutenkin itsestään huolta pitämättä.(kulkis pelkät verskat päällä,ei kävis suihkuss ynm) Mutta tiedän sen että lihoan helposti ja toi 10 kg voisin helpostikkin lihoa. Silloin olisin nippa nappa vielä normi painoinen. Mutta en ikinä jättäisi muuten itsestäni huolta pitämättä. kyllä silti meikkaisin ja katsoisin että on siistit vaatteet ynm.

Mietin vaan että millaisia lisäpaineita hänen sanomisensa aiheuttaa minulle.

Täytyy todellakin toivoa että tilanne selkenee illalla. tekstiviestein kun on asioista niin hankala keskustella.

t ap

Vierailija
9/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä silti voisin sanoa että vaikka mieheni lihoisi 40 kg rakastaisin häntä silti. ex mieheni lihoi 20 kg eikä se todellakaan vaikuttanut eroomme tai minun rakkauden määrään.

En vaatinut että vannoisi ikuista rakkautta ei sitä voi vannoa mutta kyllä mun mielestä pitäisi rakastaa + 10kg jälkeenkin jos toista tosissaan rakastaa.

t ap

Vierailija
10/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi nyt ole aikuisen tuohua, miettiä nyt jatkuvasti jotain niin epätriviaalia kuin painoa.

Sulla taitaa olla huono itsetunto, jota sä ehkä pönkität syömishäiriökierteellä.

Säälittävää, mutta sitten taas toisaalta lohduttavaa. Vain SÄ voit tehdä asialle jotain.

Vierailija
11/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömishäiriötä ei.

Ajatus siitä että ihminen ketä sanoo rakastavansa mua ei rakastaisikaan jos lihoisin 10 kg tuntuu tosi pahalta. Mun mielestä se ei silloin mitään aitoa rakkautta ole.

t ap

Vierailija
12/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kiusaat miestä tollasilla typerillä kysymyksillä ylipäätään?

Olen samaa mieltä. Miksi ihmeessä kysyt mieheltä tuollaista asiaa lyhyen tuttavuuden jälkeen ja vielä tekstiviestillä? Luulen, että mies on hämmentynyt koko kysymyksestä ja ehkäpä koko aiheesta. Ehkäpä hän ei ole ajatellut omaa tai kenenkään muun painoa koskaan mihinkään suuntaan, asia ei vain ole hänelle yksinkertaisesti tärkeä. Koska se on sinulle tärkeä, sinun kannattaa selittää miksi kysyit asiaa ja kertoa, että kamppailet painon kanssa itse, jotta hän ymmärtää kysymyksesi.

Sinänsä miehesi vastaus on hyvin tavanomainen ja mielestäni järkevä, eikä siihen kätkeydy mitään salaisia merkityksiä :)

Onnea uuteen suhteeseen ja vinkkinä, että itselle tärkeistä asioista kannattaa jutella kasvotusten.

Vierailija
13/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minua säälittää vähän miehesi. Ei tainnut raukka arvata, mihin draamaan tekstarikeskustelu johtaa :)

Sinulla on siis mitä ilmeisimmin jotain painoon liittyviä traumoja (syömishäiriö, itsetunto-ongelmia ym?). Jos miehesi tietää näistä, niin oli ehkä häneltä vähän ajattelemattomasti laitettu tuo tesktarivastaus, mutta eipä nyt siksi kannata suhdetta tietenkään lopettaa. Kerrot vaan miehellesi, että painoasiat ovat sinulle vähän arkoja. Toisaalta ei myöskään sinun kannata kaivaa verta nenästäsi kyselemällä tyhmiä.

Vierailija
14/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoisit miehelle syyksi jättämiseen? Sen "kai"-sananko? Herää todellisuuteen ap!

Vierailija
15/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun puhuu rakastamisesta ja lihomisesta? Ehkä pelästyi raskauden mahdollisuutta lyhyen tuttavuuden jälkeen.

Ap: Mikä olisi ollut oikea vastaus kysymykseesi? Ilmiselvästi haluat vain yhden ainoan vastauksen ja teet kärpäsestä härkäsen.

Vierailija
16/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin ex-hoidolleen viestin, että "tällä hetkellä seurustelen". Olisikohan minun pitänyt vetää tästä herne nenään, koska siitähän voi selvästi päätellä, että tällä hetkellä joo, mutta ei tiedä miten on seuraavalla hetkellä...

Vierailija
17/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen vastaus oli että kyllä kai...ethän ole lihoamassa:)?

Vierailija
18/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika tosikko!

Kannattaako sun seurustella ollenkaan vielä jos itsetunto ei ole kovin kaksinen, ajattelet ettei toinen rakasta jos ei vanno ikuista rakkauttaan vaikka näyttäisit rupisammakolta.

Jos saisin tollasen lähettämäsi tekstiviestin ja teet sen kautta päätöksiä miten paljon sinua rakastan, niin huh! Pöyristyisin.

Ei tollasia asioita voi "keskustella" tekstiviesteillä.

Ihan sama jos kysyt rakastaisitko vielä jos saisit ryppyjä, lihakset alkaa mummona roikkumaan..

Vierailija
19/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan että KAI! Ja vitsi perään!

Lähinnä varmaan se, että alatte ekoja kertoja puhumaan niin pitkästä ajasta yhdessä, että lihoisit.

Rakastaisitko mua 10 vuoden kuluttuakin kun olen lihava 3 lapsen äiti?

EI TOLLASIA VOI KYSYÄ KÄNNYSSÄ... :D

Vierailija
20/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies laittoi minulle viestiä että apua hän on lihonut 2 kg :). Siitä aihe siis lähti. Ennen tätä minun viestiäni oltiin aiheesta jonkin aikaa viestitelty. En todellakaan ykskaks vaan laittanut että rakastatko minua vaikka lihoisin 10 kg.

Ehkä todellakin vähän ylireagoin. Asiahan selviää illalla kun asiasta puhumme. Mutta jos mies todellakin on tota mieltä että minun 10 kg lihoaminen aiheuttaisi kriisin on mies kyllä entinen miesystävä minulle. Mä haluan itselleni sillaisen miehen ketä rakastaa mua painan sitten kuinka paljon tahansa. Niin kun mä rakastaisin miestä vaikka lihois.

Tiedän että jos asia olisi noin ja suhdetta jatkettaisiin en mä pystyisi olemaan oma itseni enään koska miettisin koko ajan että jos nyt lihoon ei mieskään rakasta. Kyllä rakkaudessa on mun mielestä jostain ihan muusta kyse eikä siihen paino vaikuta.

t ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan