Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäistkö miehen tälläisen kommentin jälkeen?

Vierailija
14.12.2009 |

Ei olle kauheen kauaa seurusteltu. Sen aikaa kumminkin että sanotaan rakastavamme toisiamme.

Tuli keskustelua lihoamisesta(tekstiviestein)

Kysyin että rakastaisiko mies minua vielä jos lihoisin 10 kg. Hänen vastaus oli että kyllä kai...ethän ole lihoamassa:)?

Siis mikä ihmeen kai?? Onko rakkaus tosiaan kiinni painosta. ei se taida kyllä aitoa rakkautta sitten olla.

Eikö mies tosiaan rakastaisi minua jos masentuisin uudelleen ja lääkkeiden takia lihoisin tai mitä jos tulisin raskaaksi ja lihoisin 30 kg??

Pähkäilen muutenkin painoani enkä koskaan ole siihen tyytyväinen. Ylipainoin en kyllä koskaan ole ollut.

Nyt kyllä ihan tosissani mietin haluanko tuollaisen ihmisen kanssa viettää elämäni.

Sovittiin kyllä että jutellaan tästä aiheesta vielä illalla kasvotusten. Toivon koko sydämestäni että olen ymmärtänyt jotain väärin ja asia selkenee kun jutellaan.

Vai mahdoinkohan nyt hermostua ihan turhasta???

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies laittoi minulle viestiä että apua hän on lihonut 2 kg :). Siitä aihe siis lähti. Ennen tätä minun viestiäni oltiin aiheesta jonkin aikaa viestitelty. En todellakaan ykskaks vaan laittanut että rakastatko minua vaikka lihoisin 10 kg.

ettei mies arvannut, että tuo hänen aloitusviestinsä johtaa ensin tekstarikeskusteluun ja myöhemmin vielä vakavaan keskusteluun kotona siitä aiheesta, liittyykö lihominen rakastamiseen.

Jos olisin miehesi, en uskaltaisi enää lähettää sinulle yhtään tekstaria mistään aiheesta, siinä pelossa, että se aina johtaisi syytöksiin "sä et rakasta mua yhtä paljon kuin mä sua"... :)

Vierailija
22/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kysyin että jättäisitkö mut jos multa amputoitais jalka, että en tiedä :D Ei raukka oikein tiennyt mitä naiselle kannttaa puhua. Nyt on maailman ihanin aviomies ja tuleva isi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan olemassa sellaisia pintaihmisiä joille rakastamisen edellytys voikin olla juurikin ne kilot! Ja myös miehiä! Minusta todellinen rakkaus tulee sisältä eikä lähtökohtaisesti siitä miltä toinen näyttää. Jo se, että mies on huolissaan 2 kg (!!) lihomisestaan osoittaa mielestäni jollain tapaa että mies seuraa liioitellun tarkkaan ulkonäköään/painoaan.

Olen myös törmännyt mieheen joka suoraan sanoi, että jos sairastuisin vakavasti ja parantumattomasti niin hän jättäisi minut. Eroamme ei tarvinnut odottaa niin kauaa, jätin hänet.

Vierailija
24/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miesparka ihan pihalla kun lumiukko. Mun mies ei "osaa" vielä 10 vuodenkaan jälkeen vastata mun kysymyksiin "oikein" - me siis oikein väännetään vitsia just tollasista kysymyksistä (mä yritän keksiä siis mahdollisimman outoja kysymyksiä johon mies ei millään pysty vastaamaan "pahoittamatta mun mieltä") kun mistä ap on nyt ihan tosissaan...

Vierailija
25/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kyllä jo arvasin ennen kun tänne mitään kirjoitin:) Nyt ei ole enään kyse mistään yhdestä viestistä vaan miehen asenteesta asiaan. Asia ratkeaa illalla.

Hyvää joulun odotusta kaikille ja kiitos kommenteista :)

ta p

Vierailija
26/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t ap

Vierailija
27/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi luullut, että oot raskaana tai sitten että haluat pian raskaaksi... kun kerta kysyi, että ethän ole lihomassa ja hymiökin perässä :)

Vierailija
28/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies meinaan. Koittaa laittaa vitsiksi hymiöllä huolensa siitä, että jospa se emäntä kuitenkin lihoisi.

Menemättä sen kummemmin siihen, onko ap:llä itsetunto-ongelmia tai iän puutetta tai mitä ovat oikeat vastaukset naisten kysymyksiin, jättäisin miehen. Ihan vain sen takia, että maailman merissä kalaa riittää ja jos jostain ihmisestä tulee jo alkumetreillä epämiellyttävä kutina, niin miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani?

Kukaan ei toki ole täydellinen ja todellakin tiedän, että kompromisseja suhteissa tarvitaan. Mutta jos on nuori, ei ole perhettä, ei suurta sielunkumppanuutta, niin MIKSI ET lähtisi eteenpäin? Eiköhän tästä maailmasta sellaisiakin miehiä löydy, jotka vastaisivat "tottakai rakastaisin". Omani muuten sattuu olemaan sellainen, muita pieniä valuvikoja sen sijaan on hänessäkin vaikka muille jakaa ;)

Vierailija
29/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo nyt niin paljon ylipainoa, ettei 10 kg hetkauttaisi maailmaa. Normaalipainoisenakaan en jättäisi.

Jos jokaisesta pikku sanasta olisin valmis jättämään, niin toimisihan se toisinkin päin. En uskaltaisi sanoa tai tekstailla mitään, kun kulta voisi jonkin pilkun tai pilkun puuttumisen takia minut jättää.

Vierailija
30/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kannattaa keskustella ensin kasvotusten, niin puheen välityksellä näet ilmeistä ja sanavalinnoista miehen todellisen kannan asiaan.

Olisko ollut niin, että mies tarkoitti tuolla ethän ole lohoamassa :) että oletko raskaana tms.?

Keskustele kasvotusten, niin näet kyllä ilmeistä ja elekielestä paljon enemmän. Ja toki siis tuollainen asia kannattaa kysyä ihan suoraan.

Vierailija
31/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miettisin tämän kysymyksen jälkeen, että mitähän tiukataan seuraavaksi, ja mihin ihmeeseen nämä kysymykset liittyy (ekana varmaan tullut mieleen, että olet raskaana...).

Ja tuo että sitten asiasta pitää vielä jutella ja jankata - voi olla että suhteenne päättyy tähän etkä pääse edes testaamaan sitä lihomista.

Vierailija
32/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö puhuta lihomisesta. Kauanko olette olleet yhdessä? Rakastamisestahan saatetaan alkaa puhua jo parin viikon tuntemisen jälkeen ilman sen syvällisempää merkitystä.

Vierailija
33/33 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et rakasta miestä kun edes harkitset että jättäisit sen tollasen mitättömän jutun takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi