Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toiset on niin energisiä

Vierailija
13.12.2009 |

minä vaan makaisin sohvassa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti. Kokeilepa aloittaa joskus viikonloppu lähtemällä aamulla jumppaan/lenkille/kuntosalille tms. On ihan eri tavalla energiaa päivään.

Vierailija
2/2 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nyt reilun viikon tosi energinen jakso, ja olen ihmetellyt mistä se johtuu. No, eilen sitten tajusin, että olen muuttanut tapaa, jolla aloitan aamut. Aiemmin laahustin sängystä keittiöön, kaadoin kupin kahvia ja laahustin sohvalle hörppimään sitä. Heräsin myös tuntia aiemmin, jotta ehdin rauhassa juoda kahvin ennen lasten heräämistä.

Puolitoista viikkoa sitten, kun mies oli edellisenä iltana ollut pikkujouluissa, päätin aamulla antaa hänen nukkua ja mennä keittämään lapsille puuroa (mikä oli aiemmin aina miehen homma). Olin herännyt vähän myöhässä, ja kuopus heräili tavanomaista aiemmin, eli heräsin siis samaan aikaan kuopuksen kanssa. Siinä sitten keittelin puuroa ja hörpin kahvia samalla sinä aamuna - ja sen päivän aikana mä tein täydellisen suursiivouksen meidän kämppään, vein kaikki monta viikkoa odotelleet vanhat lehdet, metallipurkit, lasipurkit, pahvit yms. roskat, kävin kävellen ostamassa viikon ruokatarpeet (onneksi oli vaunut...), ulkoilin lasten kanssa yhteensä neljä tuntia ja juoksin lähes 10km:n lenkin. Eikä illalla edes väsyttänyt!

nyt puolitoista viikkoa mä olen tehnyt näin, eli en herää tuntia ennen lapsia, vaan samaan aikaan, ja rupean heti touhuilemaan, enkä mene sinne sohvan nurkkaan kahvia hörppimään. Meillä ei ole varmaan koskaan ollut näin siistiä, mä olen oppinut keittämään hyvää puuroa, olen energisempi ja hyväntuulisempi. Ja AV:n lukeminen on jäänyt vähemmälle, eli itsetuntokin on päässyt kohoamaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi