Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko sairasta että kyylään exän elämää sen nyxän blogin kautta?

Vierailija
13.12.2009 |

Hauska nainen ja välillä oon kadekin, mutta sitten välillä herää ihan kaamee vittuilunhalu tälle! En haluu exää takas, tekis mieli lällättää sille, että sun mies on niiiin surkee ja sillä on pieni muna ja kaikkee

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen luonteesta, tyylistä jne. Mies on musta ällöttävä nössö ja sen haluisin kertoa sille nyxällekin! Et mä tiedänki, minkä luuserin kanssa sä olet, vaikkei muut tietäskään! Lisäks haluisin kertoa myös exälle, että tajuatko kuin pieni kulli sulla oli ja tajuutko kuin 100x parempi mun nyxä on ja luetella kaikki missä se on parempi.

Mähän oon ihan hassu! Huomautan vielä, että olin itse jättävä osapuoli.

Vierailija
2/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta tosiaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole noin nuijia.

Vierailija
5/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty itekin nuijuuteni :D Enkä toki menis kasvojani menettämään. Mä nyt vaan teen tässä avointa analyysia omista tunteistani ja myönnän ne sellasina kun ne on :D Kuinkas moni teistä pystyy samaan? Vai onko teidän kaikkien ajatukset ja tunteet aina fiksuja? Ikinä ei tuu mitään hassua mieleen - sellaista mitä et koskaan totetuttaisi/kertoisi kenellekään, mutta huomaat niin ajattelevasi kuitenkin ?

Mua huvittaa oma ajatus niinkin paljon, että ajattelin sen teidän iloksenne jakaa :D

Vierailija
6/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa suhteessa. Sinun kanssasi hän oli taas toisenlainen. Uteliaisuuden ymmärrän, mutta älä anna siitä tulla pakkomiellettä.

Vierailija
7/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta siitä tulee, jos et sa kyyläilyltäsi mitään muuta tehtyä ja elämä alkaa kärsiä.

Vierailija
8/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en blogin mutta yhden keskustelupalstan kautta. Musta on jotenkin kieroutuneen hauskaa kun se purkaa seksielämäänsä sun muuta sinne :)

Vierailija
9/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en blogin mutta yhden keskustelupalstan kautta. Musta on jotenkin kieroutuneen hauskaa kun se purkaa seksielämäänsä sun muuta sinne :)

Vierailija
10/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on toivonut kuulenvansa jotain paljastuksia, mutta eipä niitä tuu :D Sääli. En mä mitenkään angstinen ole, että ei tässä harrastuksessa sinänsä mitään pahaa ole. Mutta ihmetyttää vaan, ja harmittaa kun en kellekään saa näitä tuntoja purettua

Vierailija
11/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se miksi he sopivat paremmin yhteen? Jos eksälläsi oli pieni sinun kanssa niin jospa nykyisen kanssa onkin sopiva?

Vierailija
12/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä rankinta tässä on se, että se on saanut fiksun, sanavalmiin ja kivan olosen naisen itelleen ,joten en voi silläkään pönkittää itsetuntoani :D Mutta kuten huomaatte, ei mulla ainakaan ole ongelmia myöntää sitä, että sillä on kiva uus nainen :)

Vierailija
13/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä rankinta tässä on se, että se on saanut fiksun, sanavalmiin ja kivan olosen naisen itelleen ,joten en voi silläkään pönkittää itsetuntoani :D Mutta kuten huomaatte, ei mulla ainakaan ole ongelmia myöntää sitä, että sillä on kiva uus nainen :)

Vierailija
14/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksipä tämä aloitus on tehty: miksipä se minua liikuuttaa? Emmää vaan tiiä!

Vierailija
15/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tosiaan...nainen tietty...koska miehet eivät ole noin nuijia.

Vierailija
16/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kuitenkin rakastit häntä. Pidät nössönä jotta et ikäväisi, mutta myönnä poi: jotenkin hän sinua kosketti.olet ehkä pitkävihainen ja blogin kautta et pääse unohtamaan häntä, mutta keskity elämääsi ja uuteen mieheesi. Jos vahdit vain toisia on paras kohta hakea mielenterveysapua.

Vierailija
17/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen levittelemät tiedot aviokriisistään ovat ihan tarpeeksi.

Vierailija
18/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummastelet sitä miten hyvän naisen hän on nyt onnistunut saamaan ja ihmettelet, että missasitko kenties jotain, oliko hänessä sittenkin jokin niin arvoisa asia, ettei olisi kannattanut jättää..

Noh, itse voisin kuvitella että minulla olisi samanlaisia ajatuksia, paitsi että toivon omalle eksälleni pelkästään kaikkea hyvää, eikä sillä ollut edes pieni :)

Vierailija
19/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin myönnän että kyllä, jokainen mies kenen kanssa olen maannut ja seurustellut on koskettanut mua ja heillä on aina paikka mun sydämessä. En ikinä haluaisi enää heidän kanssa seurustella, olen onnellinen heidän puolesta jos ovat onnellisia ja olen mielettömän onnellinen omassa nykyisessä suhteessani, mutta kyllä, minäkin vakoilen heitä netissä silloin tällöin.

Exälle ei tule soiteltua kuulumisia, varsinkaan jos nykyisiä on kuviossa /toiselle on taattava seurustelurauha) mutta silti on kiva tietää miten he pärjäävät elämässään ja miten heillä menee.

Monesti on tullut samanlaisia fiiliksiä kun APllä, siis että nauraa partaansa jotain exän nykyisen juttuja kun itse tietää paremmin, mutta en mä koe olevani mitenkään häiriintynyt ja ymmärrän virhemarginaalin ;)

En minä edes halua koskaan täysin unohtaa ihmisiä keitä olen rakastanut ja keiden kanssa olen kehoni, mieleni ja elämäni jakanut.

Vierailija
20/21 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja fiksusti perusteltu, että olet varmaan nyxäni ex. Argh. ;)