Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tykätä itsestä?

Vierailija
13.12.2009 |

Miten ihmeessä saisin kohotettua itsetuntoani? Olen masentunut ja lääkityksellä, joten tuntuu, että olen ihan tyhmä ja vajaa, kun en tajua olla iloinen ja pirteä, joka haluaisin olla. Kaupungilla katselen vaan muita naisia, että ne on kaikki paljon paremman näköisiä kuin minä, ja en tule ikinä saamaan miestä, koska olen niin kamalan näköinen. Olin äskettäin lyhyessä suhteessa, ja olin kaikesta mustasukkainen, sekä mietin vain, ketä kaikkia naisia se mies varmaan haluaisi panna, esim. jotain isotissistä vastaantulijaa. Tissini eivät ole kovin isot, joten ajattelin, että ehkä silikonit tekevät oloni paremmaksi..no ei varmaan. Mulla ei ole oikein mitään taitojakaan, varsinkaan sosiaalisia, mussa ei ole mitään erityistä. Miten näillä eväillä voi pitää itsestään??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nyt muuta kuin ajatusten muutos.

Siis niin, että et ajattele muita ja mitähän ne muut nyt ajattelee, vaan AJATTELET itseäsi.

Oppi numero 1.= Jos ajattelet että olet tähti, sitä sinä olet. Tarkoitan tällä sitä sisäistä itsevarmuutta itsestäsi. Kun olen ravintolassa niin en ajattele mitä muut minusta ajattelevat, vaan ajattelen että "katsokaa kaikki kohta kun näytän miten meikä osaa tanssia" :) Eli siirrä ajatukset ulkoisesta kuoresta siihen tärkeämpään - sisäiseen juttuun.. Missä sinä olet hyvä.

Jos olet seurustellut niin kyllä sinussa silloin jotain on.. Etsi se!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän