Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjat ostettu ja 100 selvisin koko hommasta.

Vierailija
13.12.2009 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni ihan sairaasti rahaa. Lapsia on 5 ja päätettiin omien pakettien lisäksi ostaa nyt se Wii kaikille yhteiseksi. En viitti edes laskea, paljonko meni. Kaikkea ei ole edes ostettu vielä.

Vierailija
2/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempina vuosina on mennyt jotain 500 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee yhteiseksi lahjaksi koira 800e, kummeille ostin n 30e ja kummilapselle samoin. Liikaa meni, harmittaa, lapset saa vielä toisen joulun isällään eli lahjoja tulee sieltäkin Joulupäivänä. Mut turhaa en ostanut, alet kiersin tarkasti, joten siinä mielessä ei harmita. Tässä ei ole siis mitään leluja tai krääsää.

Vierailija
4/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset saa mitä toivovat. Lisäksi leivotaan vielä kaikkia herkkuja sukulaisille:)

Vierailija
5/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ostanut vasta yhden lahjan kummilapselle ja siihen jo meni melkein 40e. Kyllä meillä menee lahjoihin kokonaisuudessaan reippaasti päälle tonni.

Vierailija
6/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle barbie tarjouksesta 10e, pojalle leikkiauto 12e, yhteiseksi junarata 30e, miehelle kirja 12e ja paita alesta 6,90e, isovanhemmille minun ompelemat ja lasten maalaamat uimakassit 2e kpl eli yht 8e, viidelle ystävälle peltipurkit jotka täytän itse tehdyillä kekseillä 4e kpl eli 20e..yhteensä 98,90e:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan