Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon teillä on raskausaikana seksiä?

Vierailija
12.12.2009 |

Meillä on vaihtelevasti, viimeksi n. 3-4 vko sitten. Minua häiritsee se ja otin asian puheeksi eilen nukkumaan mennessä. Mieheni sanoi, että pelkää vauvan puolesta, koska vatsa oli viimeksikin mennä lyttyyn. Se on totta ja viimeksi rakastellessamme pelkäsin vauvan puolesta. Minua kyllä haluttais, ja olin loukkaantunutkin kun mies on torjunut muutamia kerran. Ajatelin, etten ole enää ole haluttava. Mies kiisti tämän ja sanoi pelkäävänsä vauvan puolesta.

Onko tämä tavallista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuun seksiä oli paljonkin. mutta nyt viimeisen kolmanneksen aikana kerrat on tippunut olemattomiin. Itseäni myös haluttaisi, mutta mieheni "pelkää" lapsen puolesta. Miestäni myös pelottaa, että seksin takia oloni huononisi.

Nyt rv 38+3 ja viimeksi aikuisten leikkejä harrastettu varmaan kuukausi sitten... No enpä viitsi miestäni alkaa painostamaan.

Vierailija
2/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 16-27 ei kertaakaan (lääkärin suosituksesta), rv 28 --> kerta viikkoon. Haluja ei tosin olen hirveästi. Nyt rv 33.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siinä käsityksessä, että raskausaika on aktiivisinta seksiaikaa. Meilläkin oli kyllä aluksi ihan samaan tapaan seksiä kuin ennen raskautta. Sen jälkeen kun vatsa on tullut esiin kunnolla seksi on harventunut. Onneksi muuten on hellyyttä. :)

Minulla kyllä haluttaisi, ainakin vielä. Pitääköhän sitä olla selibaatissa siihen asti synnytys ja sen jälkeinen vuotoaika on ohi? Eli seuraavan kerran saisi noin toukokuussa.

Pitää yrittää olla epäitsekäs ja ajatella vauvaa. Onhan tässä naida lätkytelty; nyt on aika nauttia vauva-ajasta.

Terv. Ap, rv. 26

Vierailija
4/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siinä käsityksessä, että raskausaika on aktiivisinta seksiaikaa.

Nainenhan on oppikirjojen mukaan mm. keskiraskaudessa hehkeimmillään, täynnä energiaa ja saa valtavasti orgasmeja.

Keneen pätee, keneen ei...

3

Vierailija
5/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyvin se on siellä suojassa. Mutta tietty ison mahan kanssa ei ehkä kannata löhetyssaarnaaja-asentoa yrittää...

t. rv 24 ja seksiä lähes joka pv

Vierailija
6/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennot ovat vaikeita, turvottelevaa alapäätä särkee, en jaksa kiihottua ja jos saan orgasmin, sekin on tavallista laimeampi.

Aina synnytyksen jälkeen sitten ihmettelen, että näinkö helppoa ja hyvältä tuntuvaaa tämä onkin. :)

t. neljän äiti

Vierailija
7/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut vaan kasvaa, nyt viikkoja 31. Pitää vaan keksiä uusia asentoja. Eikä mitään pelkoja ole.

Vierailija
8/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastimme mieheni kanssa jopa anaaliseksiä, vaikka sitä ennen tai sen jälkeen se ei ole minua innostanut.

9/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sama tahti jatkuu edelleen. Vauva 2kk.

Pallomahaisena oli tosin niitä asentorajoituksia ja parhaat olivatkin doggy-style ja lusikointi.

Vierailija
10/10 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauva on talossa, nyt pitää nauttia :)).

Harrastimme mieheni kanssa jopa anaaliseksiä, vaikka sitä ennen tai sen jälkeen se ei ole minua innostanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi