Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko 40v nainen aloittaa karaaten

Vierailija
01.12.2009 |

siis harrastuksena.

Varmaan olisin ainoa alokas nuorten miesten joukossa. Haluan, mutta arveluttaa - olen sitten varmasti ainoa tämän ikäluokan mummo

Mitä mieltä olette?

Mitä ajattelisit kun viet teini poikasi karate tunnille ja siellä on 40v mamma mukana oppilaana?

Pidätko siitä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kamppailulajeja nuorempana harrastaneena (n. 16-19v), mukana oli vanhempiakin ihmisiä (arviolta 35-50v) ja heitä oli kolmannes koko ryhmästä. Pikemminkin se tuo vähän vaihtelua kun että oltaisi jaoteltuina ikäluokkiin.. pyh.

Sitä paitsi, jos karateen ei ole pakko mennä, niin katso millaisia ryhmiä muissa lajeissa on.

Kuka siellä nyt iän perusteella on oikeutettu arvostelemaan? Nostaisivat ennemminkin hattua. Mene ihmeessä mukaan ja unohda moiset ajatukset! :)

Vierailija
2/4 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rohkeasti vain. Riippuu teidän ryhmästä tietysti, että olisitko ainoa alokas nuorten miesten joukossa. Kyllä siellä yleispätevästi on sakkia ihan pienestä lapsesta vaariin.

Itse harrastin muutaman vuoden, mutta täällä alkoi olla meininki kuin lastentarhassa joten lopetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten nuoremaat kollit saattavat olla haarovälisi kimpussa harkoissa.

Vierailija
4/4 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä mielessä että siellä on raikausyrityksestäselviämisharjoituksia Joten nuoremaat kollit saattavat olla haarovälisi kimpussa harkoissa.

Ei meillä päin ainakaan ole ollut mitään tuollaista. Ihan normaaleja itsepuollustusjuttuja ja harjoituksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan