Jos jäisin työttömäksi ei tulis mieleenkään alkaa töitä hakemaan.
Nauttisin lomasta ja vapaudesta ainakin niin kauan kuin työkkärintäti päivärahat uhkaa katkaista ja jollekin pilipalikurssille pakottaa.
Kurssinkin kävisin sitten niin paljon löysäillen kuin mahdolllista.
Kommentit (49)
ihan kiusallani töihin. Tiedän, että kovin kauaa eivät viihdy. Näin kostan lusmuilijan tuet. Tulee pitkä karenssi, kun itse irtisanoutuu. Ja ne sossun tuetkin vähenee. Kaikkia kohdellaan ihan ystävällisesti ja kunnollisesti. Työntekijätkin ovat tyytyväisiä, koska tiedän heidän hyvien työntekijöiden arvon ja annan mm. bonuksia hyvin tehdystä työstä. Muutamat alaiset ovat ymmärtäneet jo pelin hengen.
kun alkaa ääneen pohtia hoitopaikkaa parille alle kouluikäiselle ja eskarilaiselle. Koululainenkin tarvitsee iltapäivähoitoa. Sairastelevatkin niin paljon, että varmuuden vuoksi kysyn jo haastattelussa, että onnistuuhan se palkaton vapaa sitten vähintään pari kertaa kuukaudessa kun on lapsen sairaalapäivä. Tai mitä mieltä mahdollinen tuleva työnantaja on siitä, että joudun olemaan paljon pois, jopa viikon putkeen palkattomalla jos lapseni saa tavallisen flunssan (4 kertaa vuodessa=, onnistuuhan?
Niin että palkkaisitko?
Palkkaisitko?
Onhan sopimuksessa se koeaika. Eipä ole kertaakaan tarvinnut itse erottaa tänä aikana, itse nämä lusmuilijat ovat eronneet. Ja syytä suotta kysyt palkattomasta ainakaan minulta. Palkattomalla ajalla ei minulle olisi sitäkään menoa, joka näistä lusmuilijoista aiheutuu. Niille ns. työntekijöille on kylläkin haittaa koitunut, kun palkka on pienempi, mutta kuitenkaan ei heti niitä muita tukia saa.
kun alkaa ääneen pohtia hoitopaikkaa parille alle kouluikäiselle ja eskarilaiselle. Koululainenkin tarvitsee iltapäivähoitoa. Sairastelevatkin niin paljon, että varmuuden vuoksi kysyn jo haastattelussa, että onnistuuhan se palkaton vapaa sitten vähintään pari kertaa kuukaudessa kun on lapsen sairaalapäivä. Tai mitä mieltä mahdollinen tuleva työnantaja on siitä, että joudun olemaan paljon pois, jopa viikon putkeen palkattomalla jos lapseni saa tavallisen flunssan (4 kertaa vuodessa=, onnistuuhan?
Niin että palkkaisitko?
Palkkaisitko?
Pikkuisen erikoista palkkaustoimintaa, sanoisin. Että sulla ei yrittäjänä ole muuta tekemistä kuin valikoimalla valikoida kortistosta ne kaikkein työhaluttomimmat, päihde- ja mielenterveysongelmaisimmat?? Et mahda käydä ihan kaikilla itsekään.
t. toinen yrittäjä
Onhan sopimuksessa se koeaika. Eipä ole kertaakaan tarvinnut itse erottaa tänä aikana, itse nämä lusmuilijat ovat eronneet. Ja syytä suotta kysyt palkattomasta ainakaan minulta. Palkattomalla ajalla ei minulle olisi sitäkään menoa, joka näistä lusmuilijoista aiheutuu. Niille ns. työntekijöille on kylläkin haittaa koitunut, kun palkka on pienempi, mutta kuitenkaan ei heti niitä muita tukia saa.
Yritystoiminnan liikeidea on metsästää työttömiä ja päästä kostamaan. :D Huvinsa kullakin:)
Niin että palkkaisitko?
Palkkaisitko?
Kukaan ei etsimällä etsi huonoja työntekijöitä kun hyviäkin on näinä aikoina saatavilla tarpeeksi. Koituu siitä yrittäjällekin vaivaa, etsiä niitä ja etsiä taas uusia.
Minäkin olen monta kuukautta työpaikalla siirrellyt samaa feikkipaperipinoa ja muka tehnyt sen kanssa aina jotakin kun pomo tulee lähelle.
Oikeasti ole surffannut av:lla 80% työajasta ja sen 15% ollut pidennetyillä ruokatauolla ja kahvitauolla.
5% työajasta ehkä teen oikeasti töitä. Ja heti työpaikan saatuani tarkastan työnantajalta että saako omalla ilmoituksella olla 3pv poissa.
Ainakin joka toinen viikko olen ns. sairaana 3pv ja sitten ne loput 2pv on lapsi ns. sairaana.
Helposti saa lusmuiltua tukityöpaikassa niin että ei tartte töitä ollenkaan tehdä.
työkkäri ei PAKOTA töihin vaan pakottaa HAKEMAAN töitä.
antavat työhönosoituksia ja haastattelija kyselee, että miksi hakee ja hakija sanoo että työkkäri pakotti ja niin eipä lyö työkkäri kuule hanoja kiinni, kun haastattelija saa selville että pakon alla joutuu hakemaan töitä jotka ei kiinnosta.
mitäpä pomo tekee työntekijällä jos hommat ei kiinnosta? miksi työkkäri tuon takia löisi hanat kiinni?