Huoh, tulipa taas anopilta kyläilykutsu...
Soitti äsken miehelle, että tulkaa kylään, hän on ostanut ihan leivänpaahtimen! Hän laittaisi meille herkullista paahtoleipää, nam nam.
Siis häh?!
Kommentit (14)
Kerran hän pyysi illalliselle, oli kuulemma jotain uutta ja erikoista. No tortilloitahan ne oli...
ap
Minusta kuulostaa ihanalle anopille!Menkää nyt ihmeessä syömään paahtoleipiä :)
-otan osaa. Muistat sitten kehua niitä paahtoleipiä, kun sellaista herkkua ei usein saakaan ;)
Mutta oikeasti, mukavaahan se on, jos joku haluaa jakaa jotain mielestään kivaa toisen kanssa, eikö? Eli ajatus on se, mikä merkitsee.
ostanut sulle joululahjaksi laminoitua BMI-taulukkoa, kuten mulle.
Hi hii. Kuka voi keksiä ostaa tuollaista. Oikeasti täytyy olla hillitön huumorintaju tai ihan tilannetaju kateissa. Voi hitsi mua nauratti. Kiitos
jos ei oikeasti voi ymmärtää, että ennen elettiin kuin toisin ja nyt on nyt, mutta silloin köyhinä aikoinakin pyydettiin naapureita ja sukulaisia kyläilemään milloin milläkin verukkeella. Paahtopaistiako teille pitäisi tarjota ja millä kastikkeella, minkä maan viinillä, käykö merlot vai pitäisikö olla spesiaalimpaa, kun te olette niin tärkeitä ihmisiä?
Minusta sun anoppi vaikuttaa vilpittömältä ja hyväntahtoiselta ihmiseltä. Se että sä nariset tuollaisesta antaa susta itsestä huonon vaikutelman. Toivottavasti et viitsi miehesi mieltä pahoittaa tuollaisella turhalla arvostelulla. Mikä siinä on että kun toisen erilaisuus noin ärsyttää?
ostanut sulle joululahjaksi laminoitua BMI-taulukkoa, kuten mulle.
sä oot legenda!
kiitos illan ensimmäisestä naurusta :-D