Kuvaile täydellinen nainen ulkonäöltään.
Kommentit (64)
tai tummansiniset, ilman värivirheitä, pitkät kaartuvat ripset, ohuet mutta tuuheat kulmat, korkeat poskipäät, ihohuokoset ei erotu, pienet korvat, luonnonvaaleat hiukset ilman aurinko värivirheitä tai raitoja, pituutta 160-170 ehdoton maksimi, painoa 40-55 ehdoton maksimi, ikää 18-24 ehdoton maksimi. Sporttinen, kauniit suuret hampaat jotka luonnostaan maidonvalkeat ei koskaan ollut kariesta (ei minullakaan), pieni kapea nenä joka ei leviä lainkaan ei nauraessakaan, pehmeä ja ohut karvoitus, ei luonnostaan lähes lainkaan säärikarvoja (olen nähny joskus tällasen), pehmeää nukkaa poskissa, suurehkot B-C rinnat jotka ei roiku eli kynä ei putoa jos laittaa tissin alle. Haavena vain oot mun... m30
sen naisen, joka on 160-170 cm ja painaa 40 kiloa tai vähän päälle. Miten siihen sitten yhdistyy vielä c-koon rinnat? Vielä sivuhuomautuksena sanoisin, että mikäli rinnat riippuvat, se kynä pysyy rinnan alla hyvinkin.
Itse en vastaa varmaankaan kenenkään unelmia, mutta minulla on silti ihana mies ja onnellinen liitto. Näillä perustein sen ei pitäisi olla mahdollistakaan. Ai että, miten kiitollinen sitä taas omasta miehestään onkaan.
isot silmät, isot tissit, pitkät sääret, iso peppu, pilkettä silmissä. Eli minä :)
- hoikka
- c-kupun rinnat
- pitkä säärinen
- suorat pitkät hiukset
- täyteläiset huulet
-tumma
-sporttinen
-sopusuhtainen kroppa
-pilkettä silmäkulmassa
-luonnon kaunis (ei tekotukkaa, tekokynsiä, silareita (hyi helvetti).
isot silmät, isot tissit, pitkät sääret, iso peppu, pilkettä silmissä. Eli minä :)
Taidat siis olla mun fuckbuddy ;) Maanantaina sit taas...
Blondi, nätti, urheilullinen vartalo, KIINTEÄ PERSE ja ehkä muutama pisama naamassa.
Entinen työkaveri oli juuri tälläinen, harmi kun oli varattu, vaikka pari kertaa häntä paninkin. Sinne meni se unelmieni nainen, blaaah.
pieni, jopa poikamainen perse. Takapillu kunnon työstöraolla. Semmonen pikku lesta perse...tarviiko sitä nyt sit muuta jos sen sais. No..lyhyt tumma tukka, jessica alban kasvot!
Kiinteä noin 160cm pitkä ja painoa voisi olla 55kg. Pyöreä pylly ja c-kupin kiinteät rinnat. Tummat pitkät suorat hiukset, silmät vihreät tai siniset.
Atleettinen vartalo (ei bodari) sellainen urheilullinen (fitness tyyppinen) ei kovin pitkä max 172 voimakas hartialinja vahvat kädet ehkä b kuppia olevat rinnat voi olla pienemmätkin kunhan täyteliäiset, pyöreä ja kiinteä pylly (reenattu) jalat sopusuhtaiset muuhun vartaloon, vatsa litteä vähän voi bäckiä näkyä, kasvoissa jotain mikä kiinnittää huomiota, ehkä nenä tai huulet muuten kasvot hyvän itsetunnon omaavan naisen eli kulkee pää pystyssä, myös naisen ääni pitää kuullostaa ääneltä ei sellainen piipittävä tai inisevä ääni ;) siinä jotain pientä mun makuun....
pituutta 160-170 ehdoton maksimi, painoa 40-55 Sporttinen, suurehkot B-C rinnat jotka ei roiku eli kynä ei putoa jos laittaa tissin alle. Haavena vain oot mun...
hyi helkutti. Eihän tuollaisessa laiheliinissa voi olla lihasta (miten voi olla sporttinen, jos ei ole lihasta?) ja eihän sillä voi noin pienellä painolla olla rintojakaan (ellei ole silikonit). No haaveeks taitaa jäädäkin.
Jos joskus satut akan saamaan niin älä sano, että sulla on noin epärealistinen kuva ihannenaisesta.
Nykyään se on tummat ja pitkät kiharat omaava, vihreäsilmäinen, marilynvartalolla varustettu naisellinen nainen. Oma vaimo siis.
Ennen kuin tämän tapasin se oli pientäkin pienempi, lyhyt- ja mustahiuksinen, hoikka ja urheilullinen nainen. Varustettuna hemmetin isoilla ja sinisillä silmillä. Pukeutumisella ei silloin ollut väliä, verkkarit olivat ihan ok.
Sitä edellinen...
Suomennettuna kai tää tarkoittaa sitä, että nainen kuin nainen on ulkonäöltään täydellinen, jos siihen sattuu rakastumaan. Tosin täytyy sanoa, että tämä nykyinen on ollut ensimmäinen, jota pelkästään ulkonäön perusteella aloin alunperin piirittää.
täysin kuinka monta päivää panematta joten varsinainen kyrpäjyräkin voi olla hekuman huippu aboutpalttiarallaa 0,5 sekuntia.(löysästä löysään)
vaaleat hiukset, isot vihreät silmät. ilman meikkiäkin on kaunis. muodokas, mutta ei liikaa. lihava nainen ei ole kaunis, eikä myöskään alle 55 kiloiset. järkyttävää katsottavaa.
Kun on puhe ulkonäöstä, on turha vaahdota sisäisestä kauneudesta tai auliudesta sängyssä. Ne ovat tärkeitä asioita, ja lisäksi kytköksissä toisiinsa. Mutta me teemme paljon arvioita toisistamme ulkonäön perusteella, joten mielestäni keskustelun aihe on asiallinen. Jos vielä jotakin perusteluita esitämme, niin voimme nähdä ulkonäköarvostelmien erilaisuuden lisäksi ajatusmallien erilaisuutta. Eikö se ole hyvä asia?
Tässä minun näkemykseni: hiustan värillä ei ole väliä, mutta yleensä pitkähköt tai pitkät ovat kauniimmat kuin lyhyet.
Pidän kauniina hoikkia tai jopa laihoja naisia, kunhan nyt ei sairaalloinen ole. (Tässä muuten sisäinen ja ulkoinen kauneus kohtaa. En jaksaisi kuunnella joka suupalasta vouhottamista ja terveesti, nipottamatta syövät naiset nyt ovat sieltä tai täältä hiukan pyöreitä.)
Silmien väriin en yleensä kiinnitä huomiota, vaan tottahan oikein suklaisen ruskeat saavat huomiota minulta. Pääasia että silmät on.
Kasvonpiirteet ovat minulle tärkeämmät kuin rintojen koko tai pepun muoto. Ja kasvonpiirteisiin taas vaikuttaa ylllättävän paljon ilmeet, samoin kuin eleet ja ryhti vartalon olemukseen. Hymyssä ja reippaassa olemuksessa ulkoinen ja sisäinen kauneus kohtaavat jälleen. Teennäisen raukea apaattisuus jolla kai yritetään viestiä omanarvontuntoa tai vaikeaa tavoitettavuutta tarkoittaa minulle paskamaisuutta ja omahyväisyyttä. Reipasotteisuus ja avoimuus, joka siis ilmeistä, eleistä ja puhetavoista ilmenee, ovat minulle paaaljon tärkeämpiä kuin kynsilakan väri tai muut sellaiset seikat, joihin jotkut naiset hassaavat huomiota järjettömyyksiin asti.
Pidän pieniä rintoja suuria kauniimpina. Kunhan nyt on ne rinnat. Ja saahan siinä pepunkin kohdalla jokin mutka mielellään olla, mutta siinäkin linjakkuus on parempi kuin hyllyvä runsaus.
Jonkinlainen persoonallisuus ulkonäössä ylipäätään kiinnittää huomioni. Miss Suomi -tyypin tyttöjä ja heitä jäljitteleviä tyttösiä on vaikka kuinka, ja sen kaltainen ulkonäkö kertoo asioista jotka ovat etäällä elämästäni. Toisaalta ylenpalttinen boheemiuskin etoo. Ehkä olen sitten itse niin tyyten tavallinen, että arvostan ylenpalttista tavallisuutta. Tai sitten arvostan tarkoituksenmukaisuutta, naista, joka ulkonäöllään ja pukeutumisellaan kertoo arkisesta käytännöllisyydestä. Tuulipuku on ihan jees lenkillä ja oloasu kotona. Ei häiritse minua ollenkaan. Ja arkisuus voittaa huolitellun ulkonäön, paitsi juhlissa. En haluaisi elää naisen kanssa, joka viettää päivittäin huomattavia aikoja peilin edessä ja vaatekaapin ovella.
Näin. Yritin keskittyä nimenomaan ulkonäköön, mutten onnistunut. Asia ei ole helppo, koska pinnallisuus perustuu siihen, mitä sen pinnan alla on.
- estoton
- kokeilunhaluinen
- halukas
- tykkää suu ja anaaliseksistä
ja vielä kun olisi sielun kumppani niin
siinä ulmien nainen on tehty
M44
Siinä täydellistä naista!
Googleta vaikka jos et usko ;)
- estoton
- kokeilunhaluinen
- halukas
- tykkää suu ja anaaliseksistäja vielä kun olisi sielun kumppani niin
siinä ulmien nainen on tehtyM44
Mutta kun keskustelussa kysyttiin nimenomaan ulkonäöstä. Silloin kai olisi fiksu vastata ulkonäköön liittyvin kommentein.
KIVA! Teki hyvää itsetunnolle.