Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile täydellinen nainen ulkonäöltään.

Vierailija
12.12.2009 |

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä se rotallakin on.

Vierailija
22/64 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vaimo,ei paljo muuta lisättävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin se näyttää hyvältä. Itsetunnon on iltava kohillaan.

Vierailija
24/64 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot silmät, isot tissit, pitkät sääret, iso peppu, pilkettä silmissä. Eli minä :)

Vierailija
25/64 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin se näyttää hyvältä. Itsetunnon on iltava kohillaan.

just näin. tosin tiukka peppu ja isot bosat on melkoinen lisäarvo. mutta eniten kaipaan jotain virhettä, jotain botox-barbin ja taviksen maailmat erottavaa epäsymmetriaa, inhimillistä tekijää.

Vierailija
26/64 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot silmät, isot tissit, pitkät sääret, iso peppu, pilkettä silmissä. Eli minä :)

Oletko se "järjettömän kaunis punatukkainen HD-nainen Klaukkalasta"? Susta oli juttua täällä, joku kimppapanohomma, vähän outo viestiketju.

Vierailija
27/64 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 160cm, 50-60kg,sopivasti pehmeä, painopiste lantiossa, pyöreä peppu, aito blondi, siniset silmät, Kauniit kynnet (ei pitkät), sileä iho, eloisat silmät, luonnostaan niukka häpykarvoitus, pikkuhäppärit siististi isojen välissä, rinnat pienet ja pyöret, eivät riipu,

Vierailija
28/64 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

174 cm ja painoa 65kg. Onko pituus (yli 160 cm) naisessa huono asia?

N36

Tyytyväinen itseensä Noin 160cm, 50-60kg,sopivasti pehmeä, painopiste lantiossa, pyöreä peppu, aito blondi, siniset silmät, Kauniit kynnet (ei pitkät), sileä iho, eloisat silmät, luonnostaan niukka häpykarvoitus, pikkuhäppärit siististi isojen välissä, rinnat pienet ja pyöret, eivät riipu,

Vierailija
29/64 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lisäksi pitää olla sitä jotakin. Kokonaisuus muodostuu kuitenkin akselilta Sandra Bullock, Karita Tuomola, Arja Koriseva. Vähän piirteitä noista kaikista kun sekoitellaan niin se on siinä.

m43

Vierailija
30/64 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atleettinen vartalo (ei bodari) sellainen urheilullinen (fitness tyyppinen) ei kovin pitkä max 172 voimakas hartialinja vahvat kädet ehkä b kuppia olevat rinnat voi olla pienemmätkin kunhan täyteliäiset, pyöreä ja kiinteä pylly (reenattu) jalat sopusuhtaiset muuhun vartaloon, vatsa litteä vähän voi bäckiä näkyä, kasvoissa jotain mikä kiinnittää huomiota, ehkä nenä tai huulet muuten kasvot hyvän itsetunnon omaavan naisen eli kulkee pää pystyssä, myös naisen ääni pitää kuullostaa ääneltä ei sellainen piipittävä tai inisevä ääni ;) siinä jotain pientä mun makuun....

Vierailija
31/64 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat tai punertavat hiukset (lyhyet tai pitkät - ei väliä), persoonalliset kasvonpiirteet, suuret silmät, urheilullinen vartalo naisellisella lantiolla ja kiinteällä vatsalla ja pepulla, kiinteät ja sopusuhtaiset rinnat. Ruskeat silmät plussaa.

Isotissiset eloveena-blondit eivät ole minua koskaan kiinnostaneet, mutta nimenomaan persoonalliset kasvonpiirteet, suuret silmät ja edes jonkinlainen urheilullisuus ovat minulle se avainjuttu.

Vierailija
32/64 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy näin naisena sanoa. Useat vastaajat pitivät unelmanaisenaan omaa vaimoaan. Tai jos kuvailivat ihan ulkonäköä, toiveena oli usein sellainen "ei-muovinen" nainen...

Vierailija
33/64 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimohan se. Unelmanainen muotoineen mistä innostuu on vuosien mittaan kummasti muotoutunut oman vaimon mukaan.

Kun sen edes joskus saisi "uskomaan" tämän asian ja olemaan ylpeä itsestään.

Vierailija
34/64 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuret, hyvänmuotoiset silmät, mieluiten siniset tai vihreät, tiukka peppu (ei liian iso) ja pienet kiinteät rinnat. Korkeat poskipäät ja täyteläiset huulet, hoikka ja siro ulkomuoto (ei isoluinen), pitkät sääret, luonnostaan niukka karvoitus, sileä iho, kauniit kädet/kynnet. Miltäs tää kuulosti?

Vierailija
35/64 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti muodokas, että on mistä ottaa kiinni. Saa olla "pömppövatsakin". Rinnat Kookkaat ja lantio leveä. Naurava.

Hyvän itsetunnon omaava. Mitä isommat huulet, sen parempi. Pukeutuu siististi. Sellainen nainen, josta huokuu elämänkokemus. Yleensä neli-viisikymppinen nainen on sellainen. Ai että on haluttava ja ilo silmälle!

Vierailija
36/64 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä naisen täytyy olla sielun kumppani.

Toiseksi ihana sängyssä

Sitten vasta ULKONÄKÖ

jos 2 ekaa kohillaan niin ulkonäöstä viis.

Vierailija
37/64 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lisäksi pitää olla sitä jotakin. Kokonaisuus muodostuu kuitenkin akselilta Sandra Bullock, Karita Tuomola, Arja Koriseva. Vähän piirteitä noista kaikista kun sekoitellaan niin se on siinä. m43

Ihan kuin puhuisit minusta :-)

n37

Vierailija
38/64 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaunein näky on tavallinen suomalainen kotiäiti juuri saunasta tulleena. Peppu saa olla mukavan pyöreä ja kroppa liikuntaa harrastaneen näköinen. Tällainen näkymä minulla oli juuri äsken kun tulimme vaimon kanssa saunasta. Katselee tuossa nyt olan yli ja sanoo, että älä nut hupsuttele! On se ihana! Maailman onnellisin mies 34 v

Vierailija
39/64 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tummansiniset, ilman värivirheitä, pitkät kaartuvat ripset, ohuet mutta tuuheat kulmat, korkeat poskipäät, ihohuokoset ei erotu, pienet korvat, luonnonvaaleat hiukset ilman aurinko värivirheitä tai raitoja, pituutta 160-170 ehdoton maksimi, painoa 40-55 ehdoton maksimi, ikää 18-24 ehdoton maksimi. Sporttinen, kauniit suuret hampaat jotka luonnostaan maidonvalkeat ei koskaan ollut kariesta (ei minullakaan), pieni kapea nenä joka ei leviä lainkaan ei nauraessakaan, pehmeä ja ohut karvoitus, ei luonnostaan lähes lainkaan säärikarvoja (olen nähny joskus tällasen), pehmeää nukkaa poskissa, suurehkot B-C rinnat jotka ei roiku eli kynä ei putoa jos laittaa tissin alle. Haavena vain oot mun... m30

Vierailija
40/64 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

174 cm ja painoa 65kg. Onko pituus (yli 160 cm) naisessa huono asia?

Jos kaikki muu kohdallaan, olet niin lähellä täydellistä, ettei merkitystä enää erolla ole.