Mies pikkujouluissa, jurppii
:-D Naurettavaa kyllä, mua alkoi ärsyttämään kun mies on pikkujouluissa. Ajattelin olla iso persoona ja olla välittämättä.
Meillä on tapana laittaa viestiä liikkeistämme kun olemme ulkoilemassa erikseen, ei nyt tunnin välein, mutta kuitenkin. Yksi kerta kun olin juhlimassa, jäi koodaus koordinaateistani vähemmälle, ja sain kuulla siitä kuittailuja. Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään. Ymmärrän täysin jos on hauskaa niin silloin ei tule mieleen kotiin laittaa viestä, mutta jos olisin itse asiasta kuittaillut, niin kyllä pitäisin huolen siitä että toinen ei pääse ns. iskemään takaisin. Mieheni sanoi että he siirtyvät juhlapaikalta baariin klo 22.30 ja ilmoittaa mihin menee. Niin hän ei ole kuitenkaan nyt tehnyt. Ja mua alkoi ärsyttämään että hän toimii toisin miten odottaa minun toimivan. Nyt on suuri kiusaus laitta vittuilu viesti ja pilata toisen fiilistä, mutta yritän olla iso ihminen, olla välittämättä ja ajatella että sattuuhan tuota. Mutta miksi minun pitäis ajatella noin jos mieskään ei ajattele, mieleen tulee vain "sitä saa mitä tilaa" ajatus. Ärsyttävän ristiriitaiset fiilikset. Vähän jopa toivon että hänestä ei kuulu, jotta hän ymmärtäisi että aina ei kesken juhlien voi muistaa. Mutta sitten taas tulee mieleen että onko tämä nyt jokin koulutus joko minulle on menossa. Ehkä miehet eivät ajattele näin kierosti.
Ehkä menen nukkumaan ja hengitän syvään ja katselen asiaa uusin silmin huomenna.
Huh, helpotti avautuminen, mun aviomies kiittää. :-D
Kommentit (10)
Miksi pitää tiedottaa missä on? Eikö se nyt ole yks hailee onko baarissa a vai b?
Luojan kiitos meillä ei ole tuollaista kyttäyshalua kummallakaan.
Mikä niissä on niin kauheaa? Ettekö luota miehiinne? Oma mies on nyt pikkujouluissa ja minä olin kaksi viikkoa sitten, big deal...
tuli minun vuoroni, niin yllättäen olinkin kipeä! (ja muuten en käy missään suunnilleen koko vuonna, että harmitti)
Ja seuraavan kerran kun itse olet liikenteessä niin unohda itsekin se hemmetin viestittely.
...ja apn tapa on tuskin sen huonompi kuin muidenkaan.
Ei pikkujouluissa ole mitään kauheaa, tiedän vain mitä kivaa niissä tapahtuu. Omissa pikkujouluissa ukkomies, jolla vaimo raskaana tuli kertomaan miten ihana olen ja pussasi ja nyt flirtti-peli on jatkunut töissä... jännä nähdä mihin homma kehittyy. ;-D Ja miten sitä voisi luottaa mieheen kun ei voi luottaa edes itseensä. t. nimimerkki Periaatteet romukoppaan alle nanosekunnin...
kuvittele olevasi ainoa, joka tietää, mitä niissä pikkujouluissa tapahtuu? :D Ehehheee... sinunlaiset hutsut tiedetään.
Miksi pitää tiedottaa missä on? Eikö se nyt ole yks hailee onko baarissa a vai b?
Luojan kiitos meillä ei ole tuollaista kyttäyshalua kummallakaan.
Miksi ihmeessä pitää kotiin raportoida joka liikkeestä? Mä en ainakaan muista koskaan ilmottaa itsestäni, kun olen jossain. PIdän hauskaa, enkä mieti, miten kotona menee.
Mä olin taas vähän pettynyt, kun mies äsken tuli jo piikujouluista kotiin. Olisin mielelläni viettänyt vielä iltaa yksinkin...