Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tee kotitöitä, varastaa työpaikalta ja ajaa tahlleen kovaa ylinopeutta--ihana mies!

Vierailija
11.12.2009 |

Totuuden hetken kisaajan vaimoa käy sääliksi

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi törppö! Ja turun murre tekee siitä vielä törpömmän :D!

Vierailija
2/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotityöt, koska mä annan sille rahaa" kuulosti kyllä tosi pahalta!!

Ja tuo lapsen kuritus juttu!! Lapsi on 7kk vanha VAUVA!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jääny kuuntelee.

Vierailija
4/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksanut seksistä ulkomailla

Vierailija
5/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kurittaa. toiv. sossu ovella!!

Vierailija
6/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että jätkän ei oo tarvinnut enää kotiin mennä. Avovaimo oli jotenkin tosi sympaattisen oloinen nainen, ajattelin ensin samaa miehestä, mutta kun kertoi mielipiteensä kotitöiden jakamisesta, nousi kyllä karvat välittömästi pystyyn :( Kusipään oloinen juippi, ei voi mitään. Tuo rahan tuominen taloon, ylinopeuden ajaminen (varmaan se kersa kyydissä) ja kirsikkana kakun päällä oman vauvan pahoinpitely. Huhhuh!

Vierailija
7/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pidetään kotitöinä missäkin perheessä on vähän niin ja näin?

Mä imuroin kerran viikossa ja laitan aina pyykit koneeseen, mies kerää ne narulta ja vie kaappiin, tyhjentää ja täyttää tiskikoneen, pyyhkii pölyt, vaihtaa lakanat ja pesee lattiat, ruoka tehdään about puoliksi. Silti mies sanoo,että mä hoidan kaikki kotityöt.

Vierailija
8/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tänne tarkistamaan millainen on minun mieheni. Ei todellakaan ole tuon kilpailijan kaltainen. Ei aja ylinopeutta, kun ei itse asiassa aja juuri koskaan, minä hoidan meillä auton ajamisen.

Minä teen tällä hetkellä kyllä enemmän kotitöitä, mutta se johtuu siitä että olen kotona koko päivän. Vuodenvaihteessa kun menen taas hommiin, tekee mieskin vuorostaan enemmän. Nytkin jo hoitaa melkoisen määrän kotihommista, eikä suinkaan vain vie roskapussia kerran viikossa.

Pahoinpitelijää tai väkivaltaista hänestä ei saa tekemälläkään, on yksi rauhallisimmista ihmisistä jonka olen ikinä tavannut.

Muitakin samanlaisia varmasti löytyy

Vierailija
9/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies sillä välin imuroi ja moppasi. Eikä hermostu lapselle ikinä, ei edes ääntä korota, minä se olen jolla kiehahtaa jos niikseen tulee... Osallistuu kyllä kaikkiin kotitöihin ihan pyytämättä, ja on muutenkin kunnollinen.

Vierailija
10/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä kaahailusta (+rattijuopumuksesta) että töistä varastelusta on jäänyt kiinni ja piteli vauvaamme jaloista hänen itkiessään kiroten samalla. Joi usein ja jäi kiinni huorissa käymisestä kun höveli työkaveri lipsautti asian. On ex-mies nykyisin. On myös korkeasti koulutettu, arvostetussa virassa ja uusissa naimisissa, useimpien ensivaikutelmissa rehti, hieno suomalainen mies!

Vierailija
11/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin viimein sitten narahti?

Vierailija
12/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten loppui kun kysyttiin onko ulkomailla maksanut seksistä ja tyyppi vastasi ei kone ilmoitti sitten valheeksi. Kovat selitykset tietty oli...

Vierailija
13/14 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kone muka tietää paremmin. just joo.

kaikki lähtenyt tyhjin käsin kotiin.

Vierailija
14/14 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan mies olla sitä mieltä, että kotityöt kuuluu naiselle, mutta silti osallistuu niihin hyvinkin, kun on huomannut, että niin pääsee helpommalla. Eri mieltähän voi silti olla.

Tai jos tosiaan on kerrankin elämässä vienyt töistä yhdenkin naulan kotiin, niin silloin on pakko vastata, että on vienyt kamoja.

Ja oikeestihan se kone ei myöskään osaa tulkita ihmistä sataprosenttisen oikein.

Mutta rahaa tossa ohjelmassa ei tosiaan oo paljon jaeltu. Siksikö siellä ens viikolla on kaksi ihmistä, kun ohjelman budjetti on alittunut niin, että jotain rahaa pitäisi saada jaettuakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän