Saako sossusta maksusitoumuksen ruokaan jos elarit eivät pankkilakon takia tule?
Kommentit (38)
Olet se sama, joka sanoit, että sulla on 5 euroa jäljellä eikö niin.
Itsekin olen 2 lapsen yh ja kotona 4 vuotta eli mun tulot ovat kotihoidontuki, lapsilisät ja elarit (minimielarit).
En käytä luottokorttia niin kuin sinä. Leivon ja teen ruoat itse ja ostan vaatteita kirppikselta. Kerroit, että et imetä eli maksat korvikkeesta ja et käytä kestareita koska möit ne pois. Eli nyt ostat sitten kertakäyttövaippoja.
Mulla on molemmat lapset kotona sulla on esikoinen tarhassa eli hän syökin siellä ja kuitenkin et pärjä vai.
Uusavuton olet. Pitää elää tulojen mukaan!
koska kerroit jo, että tulevat 15 päivää.
vauvatarvikehankintoihin kun kaikki, vaunut, sänky, vaatteet, yms oli esikoisen jäljiltä myyty eikä lähipiirissä ollut vauvatarvikkeiden lahjoittajia.
Eikä se luottokorttien kuukausilyennys 60€ mua konkurssiin vie. elämä vaan on kallista eikä yhteiskunnan tuet nouse samassa suhteessa hintojen kanssa.
Olet kuitenkin ollut raskaana noin 9 kuukautta eli synnytys ei vissin tullut yllätyksenä.
60 eurolla kuukaudessa ostetaan paljon ruokaa ja vaattetta.
kirpulta ostaa.ostin hobbarista ja tilasin kaikille kotiinkuljetuksen. enkö uskaltanut laittaa rahaa kiinni vauvan tavaroihin ennen synnytstä, olen taikauskoinen.
pitäisköhän ihan itte yrittää jotain kans tehdä eikä vaan loisia??Kersas hoitaa jo yhteiskunta, lakkaa vinkumasta- kun oot lapsia tehny hoida kanssa!
kirpulta ostaa.ostin hobbarista ja tilasin kaikille kotiinkuljetuksen. enkö uskaltanut laittaa rahaa kiinni vauvan tavaroihin ennen synnytstä, olen taikauskoinen.
vauvan tavaroihin.
t.ohikulkija
Puolikuuta sinun itse pitää osata hoitaa lasten elatus.
olisi ollut halvempi. Olet kyllä todella uusavuton. sitten itket täällä, että ei ole rahaa lääkkeisiin tai johonkin koska maksat sen 60 euroa kuukaudessa luottokartista. Aika kalliisti olet ostannut eli ostit kaikki kamat uutena ja luottokortilla. Miten joku voi olla näin tyhmä!!
niin hiukka paha säästää. lomarahat meni syynärilaskun puolikkaaseen, toisen puolikkaan maksoin veronpalautuksilla.
niin hiukka paha säästää. lomarahat meni syynärilaskun puolikkaaseen, toisen puolikkaan maksoin veronpalautuksilla.
ostaa uutta luottkortilla koska olet taikauskoinen, etkä voinut ostaa mitään ennen vauvan syntymää.
Voi pyhä yksinkertaisuus!
eipä tullu niin, kyllähän se sossu hoitaa...ja mistä luulet että rahat sinne tulee? Oottakaas kun huoltosuhde nousee niin kyllä loppuu loisiminenkin
kuljettaa tai ottaa taksin. Yhden taksimatkan olisi ollut huomattavasti halvempi kun ostaa kaine uutena luottokortilla.
ja jos sulla on ajokortti olisit voinut lainata tuttavan auto tai exäsi olisi voinut ajaa.
Olet yksinkertainen ja täysin PA koska et ymmärrä taloudesta mitään!
Eka viikon vauvan nukkui mun vieressä ja synnäriltä mentiin kotiin vauvan lainatussa rintarepussa linja-autolla.
ja sossu ei suostunut maksamaan kierukkaa, niin vahinkohan siitä tulee.
ja teet kohta uusia vauvoja uusien miesten kanssa koska sulla ei ole varaa ehkäsyyn.
Sun kaltaisten takia kaikilla yh:lla saa huonon maineen. Tehdään lapsia miten sattuu vaikka ei ole varaa. Ja itketään, että sossu pitäisi auttaa.
Steriloi itseäsi nyt, please!!!!!
työkaverin mieheltä saatua. Raskaaksi en siitä keikasta onneksi tullut.
Mutta itse asiaan. Saako sen maksusitoumuksen ruokaan vaiko ei?
Itse tilaan kaikki vaatteet ja tavarat osamaksulla mm. hennesiltä ja ellokselta. Tulot 1200e/kk (mukana kaikki, myös lapsilisät ja elarit) josta vuokraan 690e. Miksi en saisi tilata uutena? Hyvin minulla rahat riittää. Kaikkien laskujen jälkeen käteen jää 200e, jolla saa helposti ruoat+taloustavarat kuukaudeksi.
lakko kestää 3 päivää! Normaalilla ihmisella on ruokaa ja rahaa niin, että riittää torstaiksi.
Ihme uusavuttomia! Vuonna 1990 pankkilakko kesti pari kuukautta eikä ollut samalla tavalla kortteja puhumattakaan nettipankeista.