G. mitä on ihanintä mitä miehesi on koskaan sinulle tehnyt/ sanonut?
Hirveästi on kaikkia miehen/anopin haukkumisgalluppeja..
Päätin sitten vastapainoksi tehdä tälläisen :)
Kommentit (32)
oltiin leffassa ja mua tapani mukaan vähän itketti... mies kuiskaa korvaani, että olen maailman suloisin nainen. sydän suli :)
minulle ei sano muuta kuin " läski" tms...surullista
Toi tomaattimies olisi sulattanut minunkin sydämen, joka on vuorattu piikkilangalla :).
Olen ollut pitkään yh ja jollain tasolla pelkään miehiä. En halua mitään riippakiveä enää elämääni. Nämä viestit saivat uskomaan, että ehkä toisenlaisiakin miehiä voisi olla olemassa...
muuta ei sitten tulekkan mieleen yhdessä 8,5v
tuonut ruusuja kotiovelle, kun tiesi että oli rankkaa kotona kahden alle puolitoista vuotiaan kanssa...ei koskaan kutsu minua nimeltä vaan olen aina kulta tai rakas!(edelleen takana 14,5 yhteistä vuotta ja viisi lasta)
Ajattelee aina ensin meitä ja sitten itseään... todella TODELLA rakas mies!
"Pidäthän aina musta huolta?"
Tämä kysymys tuli itkien, kun miehelläni epäiltiin vaikeaa parantumatonta sairautta n. puoli vuotta sitten.
Itken täällä, kun muistelen tilannetta, vaikka tautia ei koskaan varmaksi todettukaan ja oireet hävisivät.
silloin alussa... kun itse olin jo ihastunut
- 1v ENNEN seurusteluamme mies kyseli, koska menemme naimsiin
- toisilla treffeillä hän kommentoi, että saisimme varmaan todella kauniita lapsia
- siitä 9 v. päästä, kun esikoisemme syntyi 23 h "taistelun" jälkeen, yksi onnesta soikean mieheni kommenteista oli "sä olit NIIN kaunis siinä synnytysvaiheessa"
Arki on meidänkin suhdetta syönyt 14 vuoden aikana, mutta matkan varrella hän on mm. rakentanut talomme ja tekee keittiömestarina ruuat viikonloppuisin ja juhlapäivinä.
Minä taas olen hoitanut arkirutiinit viimeiset 5 vuotta oman työn ohella, avustanut miestä opiskeluissa, tsempannut ja sparrannut työasioissa. Nyt kun itse olen vaihtanut vaativampaan duuniin, mies (samalla alalla siis) konsultoi pyytämättäkin.
Tuntuu, että aina vaan joku valittaa kusipäisistä puolisoistaan :-/ t. onnellinen kutonen
Mä suorastaan itken täällä kun luen näitä juttuja. Meille on kotona laskeutunut jääkausi, enkä oikein tiedä uskallanko enää edes toivoa, että joku tekisi tai sanoisi minullekin vielä jotain noin ihanaa...
mutta välillä kuulen olevani tosi haluttavan näköinen (oon 7. kuulla raskaana ja olo on kaikkee muuta...), tuoksuvani hyvälle ja vähän aikaa sitten kun tulin kotiin päivän reissulta oli keittiön pöydällä maljakossa kukkakimppu.
Tulee surullinen olo, kun lukee näitä viestejä. Tottakai ihana kuulla, että tuollaisiakin miehiä on olemassa. Meillä mies ei ikinä esim. osta mulle mitään vapaaehtoisesti. Eikä pahemmin sano mitään kivoja asioita. :(