Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inisevät veronmaksajat ärsyttävät.

Vierailija
11.12.2009 |

Miksi kotimaassani on iniseviä veronmaksajia? Eikö työnteko olekkaan mukavaa? Miksi pitää valittaa ja hammasta purren tehdä duunia? Ei ole pakko, tuollainen inisijä ansaitsee mennä vaihtopenkille. Jos ei kiinnosta niin sossuntuelle vaan niin kyllä "me" "ruokatuntilaiset" tehdään hommia ihan mielellään. Inisijöitä riittää mutta töitä ei löydy. Vaihtopenkille mokomat valittajat. Me halutaan töitä ja maksaa veroja!

Saatanan valittajat. Tälläsiä valittajia koko maa täynnä. Minä maksan veroja "yhyy". Ei jumalauta kyllä veteraanit kääntyy haudoissaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin ap iniset niin maan perhanasti sitä, että olet työtön. Valivalivali.

Vierailija
2/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinunkin joka kommentoit minun jälkeeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksaa sossuntuet muille, kun ei itse kehtaa jäädä sillälailla jouten. Mitä isovanhemmat ja vanhemmat sanoisi jos jäisi työttömäksi sosiaalipummiksi. Minusta on väärin että me joudutaan maksamaan teidän elämä.

Vierailija
4/9 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei uskalla hypätä oravanpyörästä

Vierailija
5/9 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala ininä jos joku elää tuilla ja hän muka maksaa ne tuet. itseasiassa asian voi ajatella niinkin että tuella elävän vanhemmat aikoinaan maksoivat tuet. kyllä siitä ininästä paistaa paha olo kun ei jaksa tehdä töitä eikä kehtaa lopettaakkaan niitä hommia. pitää vaan painaa niskalimassa töitä kun joku ylimaallinen voima niin käskee.

Vierailija
6/9 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun ajattelee, mihin kaikkeen turhaan se menee, niin kuin vauvalomalaisten esikoisten turhaan hoitoon

Vierailija
7/9 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun ajattelee, mihin kaikkeen turhaan se menee, niin kuin vauvalomalaisten esikoisten turhaan hoitoon

Vierailija
8/9 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minun. Omat vanhempani maksoivat minun elämän veroillaan.

Vierailija
9/9 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja veroakin menee 20% tuesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä