Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perskule kun toi puolivuotias ei YHTÄÄN viihdy itsekseen!!!

Vierailija
11.12.2009 |

3-v esikoinen leikkii itsekseen välillä, mutta pikkuveli on koko ajan minussa kiinni!! Osaa jo ryömiä, mutta ryömii aina vain minun perääni! En saa tehtyä MITÄÄN, koska poika viihtyy vain ja ainoastaan sylissä. Ja kantorepussa en tollasta melkein 10-kiloista pysty kantamaan.

Telkkaria tuijottaa hetkittäin, eilenkin sen verran että sain juuri ja juuri perunat kuorittua.

Onkohan toi nyt enää ihan normaalia? Ollut kyllä vauvasta asti tuollainen. Esikoinen ainakin viihty pieniä hetkiä yksikseen kun sai jonkun lelun tutkittavakseen, totta kai minä olin koko ajan näköpiirissä.

Hermo menee kun mitään ei voi tehdä. Välillä ihan pakko vaan jättää poika lattialle huutamaan ja tehdä hommat loppuun, lähinnä kyse ruuanlaitosta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on alkanut erottaa oman itsensä äidistä ja haluaa olla kiinni äidissä=pelkää että äiti katoaa, jos ei näe. Kuusikuukautinen saattaa myös alkaa vierastamaan jo, eli ripustautumista voi kestää tuonne vuoden ikään saakka.

Oma puolivuotiaani ei vielä vierasta, mutta haluaa mielellään olla lähelläni. Jaksaa kyllä touhuta omiaankin ja on lähes kokoajan hyväntuulinen. Vauvoja on niin monenlaisia, niinkuin meitä aikuisiakin, tsemppiä ei tämä vauva-aika ole kuin ohikiitävä hetki;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla