Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MieheNI ex vaihtaisitko jo sukunimesi kiitos!

Vierailija
10.12.2009 |

Toivottavasti luet tämän mieheNI ex ja tajuat kenestä on puhe. En halua kanssasi identtistä nimeä mutta niin käy kun kesällä meidät vihitään ja roikut edelleen miehessäsi, äläkä heitä peliin lapsikorttia, mieheNI tietää että teet tämän kostoksi. Kuten hyvin tiedät meillä on sama aika harvinainen etunimi ja mieheNI sukunimeä on alle 300 koko Suomessa. Mun asiani ei ole pitää tyttönimeä, mun asiani on haluta rakastamani miehen sukunimi, SÄ voisit YLI VIIDEN VUODEN JÄLKEEN erosta tilanteesi päivittää: kiitos ja näkemiin!

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään ex, enkä toivottavasti tule olemaankaan, enkä itsekään ole eronnut. Mutta sen sanon, että lasteni kanssa tulen aina pitämään saman sukunimen kävi miten kävi.

Voi sun mies parkaa kun olet alkanut tuollasista asioista nyt stressaamaan.

Vierailija
42/89 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitäs bongasit tämän miehen vasta nyt etkä ennen exää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin vaimon (suht harvinaisen) sukunimen kun menimme naimisiin ja lapsillemme tuli sama nimi myös. Vaimo ei halunnut luopua harvinaisesta nimestään. Erosimme. En ruvennut nimeä muuttelemaan, omaa identtiteettiähän se jo oli ja lapsilla sama sukunimi. No ex-vaimo suivaantui, meni naimisiin ja otti uuden miehen sukunimen.

Minulla ja lapsilla yhä sama sukunimi joten mikäs tässä ollessa.

Vierailija
44/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ap toimisi jos ottaisi miehen nimen nyt ja ero tulisi?

Vierailija
45/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsekäs.

Hohhoijaa tuollaisia! Luuletko olevasi joku maailman napa?

Vierailija
46/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Herra Miettinen nai Maija Miettistä.

Vierailija
47/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka menossa on jo toinen aviomies herra Karpelan jälkeen.

Vierailija
48/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs, jos sinä lisäisit omaan nimeesi versionumeron 2.0. Eli olisit vaikkapa Elina Järvinen 2.0. Kaikki tietävät, että et ole ex-vaimo vaan se uusi, päivitetty versio. Ja mikäli mieheSI jatkaa samalla linjalla ja ottaa kolmannen "Elinan" joskus, siitä voi sitten tulla 3.0.

Ongelma ratkaistu, ei kestä kiittää.

Vierailija
49/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti-ihminen ap ei varmaankaan ole kun kuvittelee jonkun äidin lähtevän vaihtamaan sukunimeään muuksi kuin mikä jälkeläisensä sukunimi on (en jaksanut lukea koko ketjua läpi niin en tiedä ilmenikö tämä yksityiskohta jo).

Ihan naurettava aloitus kaikenkaikkiaan!

AP:n pitäisi hankkia se elämä, ja keskittyä omiin asioihin! Jos identtinen nimi miehen exän kanssa häiritsee, niin voihan se ukkokin ottaa uuden vaimokkeensa sukunimen! Niin tekee nykyään moni.

Vierailija
50/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen minulla on exän sukunimi. Tämä siksi, että tytöllä on sama nimi ja haluan pitää meidät saman nimisinä. Nimi on kaunis aj erikoinen, joten siitä on iloa ja hyötyä.

Näin ehkä miehesi ex myös ajattelee ja hänellä on oikeus pitää nimi. Valitettavasti sinä et voi siihen vaikuttaa. Toisaalta onhan suomessa paljon saman nimisiä (sama etunimi ja sama sukunimi), joten mitä se haittaa. Ethän sinä voisi vaatia 100 Marja Hämäläistäkään muuttamaan sukunimeään, koska sinusta tulisi ensi kesänä Marja Hämäläinen.

Pidä itse oma sukunimiesi tai ota yhdistelmä sukunimi eli oma sukunimi+miehen sukunimi.

Vierailija
51/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on esim.cecilia, niin sinikaksi tms.=)

Vierailija
52/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no itselläni oli aikanaan motiivina vaihtaa sukunimeä sen takia, että olen samanniminen kuin lapseni, joten jos ero tulisi, niin en todellakaan sitä vaihtaisi. Miksi ihmeessä jostain sukunimestä saa näin massiivisen pääsäryn joku?

Vierailija
53/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en todellakaan aio vaihtaa nimeäni. Nimi on osa minua ja se siitä.

Toivotaan kakkoselle hyvää matkaa avioliiton tiellä, vaikka kaimani et olisikaan ;)

Vierailija
54/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haluan miehen SUKUnimen mutta en miehen exvaimon KOKOnimeä, niin ja samassa kaupungissa asutaan joten ehkä joku ymmärtää. ap"

Tai ota käyttöön toinen etunimesi, sitä ei edes tarvi ilmoittaa mihinkään, sen kuin vaan alat käyttämään.

Vierailija
55/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meitä on hei,alle 20 kpl suomessa ;)

Vierailija
56/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia vaivaa. Tai ottakaa uusi. Työkaverini vaimo ei luultavasti tykännyt miehen exästä ( jolla miehen sukunimmi) joten ottivat yhdessä uuden sukunimen.

Mua ei vaivaa pätkääkään, että mieheni ex'ällä on miehen sukunimi ( niitä myös alle 20 Suomessa). Mä olen ihan tyytyväinen omaan sukunimeeni, (joka on hiukan huvittava nimeksi)ei mulle oikeastaan tullut mieleenkään vaihtaa sitä.

Kaikilla mieheni lapsilla on sama sukunimi, se on minusta kiva, myös lapsipuolella ( joka siis ei ole mun lapsi)

Vierailija
57/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika huvittava. Voi hellanlettas sentään, onnitteluja voi mennä vahingossa exälle!!! Sinulla ei nyt vain ole muuta mahdollisuutta kuin odottaa, että ex menee uudelleen naimisiin, jolloin hän hyvinkin saattaa vaihtaa nimensä.

haluan miehen SUKUnimen mutta en miehen exvaimon KOKOnimeä, niin ja samassa kaupungissa asutaan joten ehkä joku ymmärtää. ap

Vierailija
58/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ex tavoittaa viestisi, sillä tuskin on suotuisaa vaikutusta. Jos ex ihan kiusakseen haluaa nimensä pitää, niin sinä kyllä laitat viestilläsi vaan lisää vettä myllyyn. Ei siis takuulla nimeä vaihda.

Mutta miksi ex nimensä vaihtaisi. Elellyt jo aikansa sen nimisenä ja lasten kannalta asialla todellakin merkitystä. Sitä paitsi ei maksa vaivaa, kauhea rumba nimenvaihdosta.

Miksi muuten asetat itsesi jotenkin tärkeämmäksi tässä asiassa. Jos samoista nimistä on sinulle ongelmaa, niin miksi se on ex jonka täytyy nimensä vaihtaa. Eikös olisi paljon simppelimpiä, että sinä pidät nimesi. Varsinkin kun nimi on nimenomaan sinun ongelmasi.

Vierailija
59/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

DAMAGED GOODS eli käytettyä tavaraa, on sinun ongelmasi hyväksyä se fakta että kaikki ei mene niin kuin sinä haluat.

Vierailija
60/89 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jatkossa "Maija Miettinen Junior" Tai "Maija Miettinen II"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi