Te, joilla lastenvaunuissa "rekisterikilpi", jossa lapsen nimi ja syntymäaika!
Miksi haluatte jokaisen vastaantulijan tietävän lapsenne nimen ja syntymäajan?Mikä idea koko kilvessä on?Luuletteko todella, että ihmisiä kiinnostaa?
Kommentit (55)
Silloin niissä on myös joku muu idea, kuin toitottaa lapsen nimeä ja syntymäaikaa.
Toisaalta minua ei myöskään lapsi-kortit häiritse.
Itselläni ei ole rekkaria lapsen rattaissa, enkä lähetä valokuvista tehtyjä kortteja jouluna.
ulkomailla tekee hänestä jotenkin Suomessa maalla asuvaa fiksumman :)
että valittaa siitä jossain netin keskustelupalstalla?
Pienet on murheet ja pointsit siitä! Kateellinen olen, olisipa omakin elämäni noin helppoa.
saatiin se lahjaksi. Vaunuihin asti se ei koskaan päätynyt, vaan on lastenhuoneen ovessa. Se jos mikä on junttia :)
Lapsen kuvista tehtyjä joulukortteja en minäkään oikein ymmärrä, tosin onhan ne paljon kivempia kuin valmiiksi kaupasta ostetut. Mutta itse askarrellut kortit on parhaita. Ne tulee jopa säästettyä.
Kukin tyylillään. Rekkarit ei mua häiritse, niistä on kiva lukea lastennimiä.
miten joku saa aina niin hirveän hermoromahduksen, jos täällä kehtaakin olla eri mieltä asioista..!!
Ensin toitotatte, miten hyvä on, kun on erilaisia ihmisiä ja mielipiteitä ja sitten kun jollain on eriävä mielipide niin haukutte tämän ihan lyttyyn!
Olkoon kyse näinkin pienestä asiasta, kun jostain rekkareista vaunuissa tai niistä lapsijoulukorteista.
Miksi vastaatte sitten näihin kirjoituksiin tai luette näitä? Jos aloituksessa kysytään muiden mielipidettä asiasta niin eikö se tarkoita, että sanoo oman mielipiteensä, eikä vaan myötäile enemmistöä?
Olen kovin pahoillani jos nyt sain jollekin pahan mielen asiasta, käyttäkää niitä rekkareita ja lähettäkää niitä kortteja, ei se ole keneltäkään pois niin kuin sanoitte.
Ps. Enkä asu Juupajoella ja en käy lomailemassa Tallinnassa...!
Terveisin 30#
En oleta niiden kiinnostavan tuttuja sen enempää kuin perinteisten joulupukki- tai kynttiläkorttienkaan, mutta ompahan ainakin joku idea miedän korteissa. Itse en ole koskaan ymmärtänyt sitä että Tiimarista ostetaan 20kpl samanlaisia kortteja joihin kaikkiin kirjoitetaan Hyvää joulua! toivoo "Ritva" lapsineen. Jos Ritvalta tai saajalta kysyttäisiin viikon päästä mitä kortissa oli, kumpikin joutuisi pohtimaan oliko siinä tonttu vai punatulkku...
En siis oleta että lasteni kuva pelastaisi kenenkään joulua, mutta tuskin se rumasti irvistelevä joulupukin kuvakaan sitä tekisi...
Ps. Omia suosikkeja itsetehdyt kortit, ihanaa että toinen (lapsi tai aikuinen) on viitsinyt nähdä pari minuuttia vaivaa joulukiireiden keskellä.
Minustaki on kiva lukea niitä nimiä kylteistä. Mutta itse en viitsis syntymäaikaa laittaa nykypäivänä. Kaikenmaailman hörhöjä ja muita juttuja liikkeellä.
silla on, onko siina syntymaaika? Jos joku horho haluaa kaapata lapsesi, ei silla ole mitaan merkitysta, tietaako han syntymaajan vai ei....
mie en nyt vaan ymmarra.... joo, ja meilla on rekkari ;-)
kyllä mäkin ennen oman lapsen syntymää ajattelin että minkä pirun takia pitää aina lähettää joku tonttukuva mukelostaan... mutta nyt kun meillä on tuo oma mahdottoman söötti vauveli, niin toki lähetän ihkun tonttukuvan hänestä kaikille tutuille ja sukulaisille :)Tokihan kaikki haluaa MINUN söpöliinini kuvan saada. Ne rekkarit on kuitenkin mun mielestä vähän urpoja joo. Voisi äitikin laittaa sitten nimikyltin kaulaansa syntymäajan kera... Tyyliin "Pirkko-Liisa 12.06.1972"
mutta rekkari loytyy/loytyi (ei ole enaa rattaissa kun ne pitaa aina kasata kaappiin). Moni tuli sanomaan, etta onpa hauska idea.
Ja, ei voisi vahempaa kiinnostaa, mita joku "juupajoella tallinnassa lomalla kayva suomimamma" ajattelee, jos mulla on rattaissa rekkari....
Urpoa tai ei, mun mielesta se on hauska juttu ;-)
Sinakin varmaan teet mun mielesta jotain tosi urpoja juttuja, kuten esim. vaikka kaytat marimekon vaatteita lapsilla, nehan vasta urpoja onkin....
kyllä mäkin ennen oman lapsen syntymää ajattelin että minkä pirun takia pitää aina lähettää joku tonttukuva mukelostaan... mutta nyt kun meillä on tuo oma mahdottoman söötti vauveli, niin toki lähetän ihkun tonttukuvan hänestä kaikille tutuille ja sukulaisille :)Tokihan kaikki haluaa MINUN söpöliinini kuvan saada. Ne rekkarit on kuitenkin mun mielestä vähän urpoja joo. Voisi äitikin laittaa sitten nimikyltin kaulaansa syntymäajan kera... Tyyliin "Pirkko-Liisa 12.06.1972"
mutta rekkari loytyy/loytyi (ei ole enaa rattaissa kun ne pitaa aina kasata kaappiin). Moni tuli sanomaan, etta onpa hauska idea. Ja, ei voisi vahempaa kiinnostaa, mita joku "juupajoella tallinnassa lomalla kayva suomimamma" ajattelee, jos mulla on rattaissa rekkari.... Urpoa tai ei, mun mielesta se on hauska juttu ;-) Sinakin varmaan teet mun mielesta jotain tosi urpoja juttuja, kuten esim. vaikka kaytat marimekon vaatteita lapsilla, nehan vasta urpoja onkin....
ennen kuin joku ehtii.... eli "juupajoella asuva"...
Mukavaa joulua vaan kaikille ;-) Relax, on ihanaa saada itsetehtyja joulukortteja, ja niita, missa on lasten kuvia, nakee miten lapset kasvavat ja muuttuvat. Ja ne rekkaritkin on ihan yes, ja kaikki muut "vauvahorhot" vaikka en itse niita ole hankkinutkaan....
Ja joo, saa asioista olla oma mielipiteensä, mutta täytyykö ihan joka asiasta olla jonkinlainen ääripään mielipide.
Mä pidän melko kehittymättömänä ajatteluna sitä, että jos joku toimii toisin kuin itse, se on typerää. Täällä tuntuu jokaisen mielestä olevan heti kiire haukkua ihminen, joka ei ajattele tismalleen samalla tavalla kuin itse ajattelee.
Vaunun rekkarit ja lapsijoulukortit yms. on mun mielestä sellaisia asioita, joista ei ole ihan pakko olla minkäänlaista mielipidettä. Toiset laittaa, toiset ei laita ja kaikki ovat ihan ihmisiä. Nää mustavalkoiset ihmiset, joiden on pakko näinkin pienistä ratkaisuista tässä elämässä tehdä jonkilainen karsinointi ihmisten välille, vaikuttaa todella kehittymättömiltä ja suvaitsemattomilta. Ihan kuin he muokkaisivat omaa minäkuvaansa toisten asioita mollaamalla. Ei kenelläkään normaalilla voi olla tällaiseen tarvetta, koska on omakin elämä jota elää ja erilaisten ihmisten tunteminen on rikkaus
ja silloin kun nuo rekkarit oli uusia ja piti tilata Ruotsista ne oli tälläkin palstalla niin hienoja ja mahtavia kaikkien mielestä.
Mikä ihme se on, että pitää olla niin originelli ja muu on junttiutta.
Vieläkö nää kilvet ovat noloja ja juntteja? Ajattelin tilata ja laittaa rattaisiin. En ole pitkään aikaan nähny kellään.
Mä tykkään lukea niitä.
Omilla ei ole ollut, eikai niitä silloin edes saanut? Mun lapset on jo isoja.
oma vauva on se maailman ihanin!!! Juu laitetaan kaikki kyltit kaulaan ja mennään kaupungille, hih :)