eksyin perjantaina naisen sänkyyn
Kommentit (12)
siis oliko aikaisemmin ollut moisia haaveita/ajatuksia? ei kai siinä muuten noin olis päässyt käymään... ja kerrohan koko juttu. työkaveri tämä nainen?
tekee naisesta sit niin hyvä sängyssä? onko siinä se "kielletty" asia tai muita tunteita miksi reagoit näin? kysyy nainen joka joskus haaveillut tämmöisestä
herkkä, kaunis, kiihottava. Kumpikin tiesi tasan tarkkaan mitä teki. Toki luulen, että se kielletty juttukin loi lisä kipinää.
Joskus olen itsekkin haaveillut moisesta, mutta en uskonut tämän koskaan toteutuvan.
Baari-ilta sai uuden käänteen (vaikka baarissa oltiinkin, olimme lähes selvin päin)
-ap-
tämän piti olla neljän äidin pikkujoulu, mutta kaksi hestä poistui paikalta ennen kun välimmemme alkoi lämmetä. (he puhuivatkin pelkästä ruokailusta, jolla aloitimme). Olin siis tuntemattomassa porukassa. Pienen yhteisön kautta olemme tutustuneet
-ap-
Haaveita, unelmia, ajatuksia, eksyminen...
Kuulostaa tutulta ap. Kuten myös se kuvaamasi lämpö, yhteys yms.
Minun tarinani kulki niin, että aikajaksolla vuosia ensin haaveilin, sitten vuosien aikana vähän kokeilin ihan luvalla ja sitten tapahtui jotain mitä en olisi noiden vuosien aikana voinut kuvitellakaan... Lopputuloksena pitkä heteroliitto vaihtui liittoon naisen kanssa. Se oli rehellinen ja oikea ratkaisu kaikille.
Tie kulkee kohdallasi ap miten kulkee. Ehkä se oli kertakokeilu, ehkä monen mutkan kautta johtaa vaikka mihin. Mutta tärkeintä on: ole rehellinen itsellesi, miehellesi ja sille naiselle.
ja näyttelijä Tammy Lynn Michaels.
Evan ja Eftan häät oli kuulemma kauniit. Ei ole osunut kuvaa silmiin, mutta jutun luin. :)
nauti HIV:stäsi!
Voi hyvä jysäys. Vielä on ihmisiä jotka elää noin takapajuisissa ajatuksissa.
Jep jep... HIV on tosiaan vain homoseksuaalisten tauti ja siunattu heteroseksi on vapaa kaikista pahoista taudeista... ;-)
Miksi sitten n. 150:stä vuosittaisesta HIV -tartunnasta osa on heteroilla? Niin ja ihan verrokkina vaikka tiedoksesi, että vuosittain Suomessa saadaan 10 000 -15 000 kondylooma- ja noin 5 000 sukuelinherpestartuntaa. Sorry, mutta heteroseksi ei tosiaan noilta suojaa, noita on suurin osa.
Hyppää 2000 -luvulle ja lue vähän jotta tiedät, että sukupuolinen suuntautuminen ei tarkoita tiettyä sukupuolitautia ja että tauteja saadaan suuntautumisesta huolimatta.
Ei ole vaan uskallusta tai rohkeutta lähestyä toista naista. Olen miehen kanssa naimisissa. Ja tietysti hän haluaisi mukaan mutta en ottaisi..
juu, ei todellakaan olla kuvassa. ;)
nyt on jutut mennyt siihen suuntaan, että saattaa tullakkin uusinta tapahtuneelle, kun tilaisuus ja halut kohtaa :P
-ap-
jotkut sai ihan kypällä..
MINÄ, perheellinen nainen... en ymmärrä miten tässä näin kävi. Mutta haaveilen uusinnasta (jota tuskin tulee)
-ap-