Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä psykologeja, psykiatreja, psykoterapeutteja?

10.12.2009 |

Tai ihan vaan kotitekoisia asiantuntijoita? Mistähän johtuu, että nyt olen alkanut nähdä toistuvasti unia entisen miehen alkoholiongelmista ja ikävästä käyttäytymisestä? Monia vuosia kuitenkin jo oltu erossa. Aina on unien jälkeen helpotus siitä, että enää ei tarvi tuota menoa katsoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet valmis tekemään vähän surutyötä siitä että siinä liitossa kävi niin kuin kävi ja toisaalta luopumaan että hyvä että se on mennyttä.

Jonkun freudilaisen tulkinnan mukaan voisi olla niinkin että ne unet heijastaa jotain mitä elämässäsi on meneillään juuri tällä hetkellä tai joskus aiemmin ja exä on unessa sijaisena jollekulle toiselle ihmiselle tai asialle.

Vierailija
2/5 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi kohdata se tunne, koska se on jäänyt kunnolla kohtaamatta (esim. koska on vain pitänyt pärjätä) ja nyt unet tuovat sen sinulle uudelleen käsittelyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

negatiivisia unia isästäni? Hän uhkailee minua, joskus ihan puukon kanssa hyökkää kimppuuni unissa. Hän oli väkivaltainen, mutta vanhempani erosivat kun olin ihan pieni. Näen myös paljon unia käärmeistä. Välillä niitä tunkee ihan suustanikin ulos :-(

Vierailija
4/5 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika voimakkaita vihantunteita tosiaan ja myös pelkoa.

Vierailija
5/5 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoli jo 20 vuotta sitten, mutta unissa hän ei ole koskaan kuollut, vaan jättänyt perheensä. Saan unessa aina tietää, että isä on asunut koko tämän ajan ihan lähelläni, mutta uusi naisystävä (aina jotenkin epämääräinen) on ollut hänelle tärkeämpi.

Mieletön pettymys tulee aina näissä unissa. Isä on niin etäinen ja kylmä. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme