Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "toiset naiset" menevät aina näihin samoihin helppoihin...

Vierailija
10.12.2009 |

Golfari Tiger Woodsin epäilty rakastaja Rachel Uchitel sanoo, että heillä oli parempi "yhteys" kuin Tigerilla ja hänen vaimollaan.

OK!-lehden haastattelema Uchitel kertoo, että Tiger lähetti hänelle mailin:

- Lopultakin löysin jonkun, jonka kanssa minulla on yhteys. En ole koskaan löytänyt sellaista. En edes kotona.

- Miksi emme löytäneet toisiamme vuosia sitten?, Tiger jatkaa.

Lähteiden mukaan Tiger oli sanonut Uchitelille, 34, että hän jättäisi vaimonsa Rachelin takia.

Uchitelin mukana jokaisessa tarinassa tarvitaan konna ja sankari. Hän on tarinan konna.

- Ihmiset ovat kutsuneet minua kodinrikkojaksi, kullankaivajaksi ja huoraksi. Teen virheitä, mutten ole mikään noista. Olen korkealuokkainen.

- Kun koko kansakunta tuomitsee sinut, se on vaikeaa. Se on kauheaa.

Klassisin iskulause ukkomiehiltä ikinä on imarrella jotain missukkaa siten, että tämä missukka muka on miehen "sielunkumppani", joka "tajuaa häntä". Hohhoijaa...

Ja aina ne menevät tähän. Aina.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ihan siksi että valitettavasti ihan aidosti rakastan miestä koko sydämestäni. En vain tosin käsitä että mitä mies saa siitä? Eihän mies edes saa seksiä minulta.

Vierailija
2/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa ilmeisesti ihailua ja jännitystä siitä että kuvittelee rakastavansa sinua. Suurta draamaa elämään.

Minulla on myös kokemusta ukkomiehistä, minä vain en ole koskaan rakastunut heihin.

He ovat kyllä minuun väittäneet rakastuneensa. Ja lässyttävät aina nuo sielunkumppanilitaniat, vaikka sanon selvästi ettei minua kiinnosta kuin seksi, eikä minulle tarvitse lässyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa pettämistarinoissa on se vaimo, joka menee helppoihin... sillä toisella naisella on sentään vielä mahdollisuus hyvään mieheen puhtaalta pöydältä.

Itse olet naimisissa sian kanssa ja teillä on vielä yhteisiä lapsia.

Vierailija
4/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ukkomies voi olla tosissaan sanoessaan nuo asiat? Kyllähän tunne/hullaantuminen vie ja aina siinä vaiheessa se toinen tuntuu sielunkumppanilta. Olen itse vedättänyt kahta miestä aikanaan ja olin aivan tosissani sanoessani sille kakkoselle, että olen rakastunut häneen. Kyllä olin. Ei se valhetta ollut. Toisaalta pidin aviomiehestänikin ja aviomiehen puolella oli lapset, talot ja tavarat + vakaaksi todettu tuttu ja turvallinen elämä. Tämän jälkeen olen itsekin tajunnut sen logiikan, jolla nämä ukkomiehet puhelee näitä juttuja. Eivät he valehtele sillä hetkellä, mutta elämässä on muitakin realiteetteja kuin se hetken huuma.

Vierailija
5/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kaverini on ns. toisen naisen asemassa, ja olen kuunnellut heidän vuodatuksiaan. Näitä ukkomiehiä yhdistää verbaalinen lahjakkuus: he kirjoittelevat aivan ihania tekstareita/kukkapuskan liitteenä olevia kirjelappusia, jotka huokuvat romantiikkaa tyyliin vuosisadan rakkaustarina. Saisinpa itsekin mieheltäni sellaisia, vaan en saa. No, mieheni on (tiettävästi) minulle uskollinen, mikä on ehkä loppupeleissä tärkeämpää kuin lemmenlorut :)

Vierailija
6/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa pettämistarinoissa on se vaimo, joka menee helppoihin... sillä toisella naisella on sentään vielä mahdollisuus hyvään mieheen puhtaalta pöydältä. Itse olet naimisissa sian kanssa ja teillä on vielä yhteisiä lapsia.

Miten se mies on toiselle naiselle hyvä mies puhtaalta pöydältä, jos kyseinen mies pettää vaimoaan ja jättää perheensä?

Ja en minä puhunut itsestäni, vaan Tiger Woodsin tilanteesta lähinnä.

Ja olen itse ollut ukkomiesten iskuyritysten kohteena useasti, siksi ihmettelen miksi joku menee näihin sielunkumppanilässytyksiin.

Vierailija
7/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tämän miehen kanssa ollut jo 10 vuotta. Mies oli hitaasti syttyvä, ei leperellyt vaan lykkäsi rakkaudentunnustuksiaankin kuukausia. Siinä vaiheessa avasi sanallisen arkkunsa, kun oli päätöksensä tehnyt ja halusi meidän yhteistä elämää.

Kannattaa vähän katsoa kenen miehen toiseksi naiseksi alkaa, jos meinaa saada jotain vakituisempaakin aikaiseksi. Paatuneet pettäjät on pahoja, kunnon mies hairahtuessaan voi olla todella tosissaan... Usein nämä miehet kokevat juuri morkkista, eivät halua välttämättä edes sänkyyn heti tai ainakaan usein ja eivät lupaile mitään.

Vierailija
8/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tämän miehen kanssa ollut jo 10 vuotta. Mies oli hitaasti syttyvä, ei leperellyt vaan lykkäsi rakkaudentunnustuksiaankin kuukausia. Siinä vaiheessa avasi sanallisen arkkunsa, kun oli päätöksensä tehnyt ja halusi meidän yhteistä elämää.

Kannattaa vähän katsoa kenen miehen toiseksi naiseksi alkaa, jos meinaa saada jotain vakituisempaakin aikaiseksi. Paatuneet pettäjät on pahoja, kunnon mies hairahtuessaan voi olla todella tosissaan... Usein nämä miehet kokevat juuri morkkista, eivät halua välttämättä edes sänkyyn heti tai ainakaan usein ja eivät lupaile mitään.

No, tiedostat varmaan paremmin kuin moni muu sen faktan, ettei ketään voi omistaa ja mies lähtee jos on lähteäkseen vaikka vaimo sesoisi päällään. Pahin virhe on pitää puolisoaan itsestäänselvyytenä.

Vierailija
9/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
10/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noissa pettämistarinoissa on se vaimo, joka menee helppoihin... sillä toisella naisella on sentään vielä mahdollisuus hyvään mieheen puhtaalta pöydältä.

Itse olet naimisissa sian kanssa ja teillä on vielä yhteisiä lapsia.

Toisilla naisilla on ollut myös tapana ihmetellä, miksi vaimot haluavat elää "kulissisuhteessa", vaikka kuulisivat pettämisestä.

Vaimohan saa tuollaisessa pelissä kuitenkin moninverroin enemmän, kuin nainen, jota mies käy vain painamassa! Sitoutumisen, lapsia, perhe-elämän ja juhlat, lomailut ym. yhdessä, mahdollisesti erinomaisetkin taloudelliset edut (esim. Woodsin vaimo) Joten voisi pohtia hieman enemmän ja syvällisemmin sitä, miksi kukaan lähtee vain toiseksi naiseksi.

Ylipäätään jos kiinnostaa normaali parisuhde, kannattaisi odottaa ihan konkreettisesti, että mies on vapaa ennenkuin lähtee suhteilemaan tämän kanssa. Itsehän siinä kaivaa verta nenästään, jos alkaa puuhastelemaan todistetusti epärehellisen miehen kanssa, joka kirkkain silmin lupailee kuun taivaalta ja kehuu ties mitä yhteyksiä. Ja toinen nainen jos joku tietää kuitenkin, että kaikki ihmiset eivät ole puheissaan rehellisiä ja teoissaan suoraselkäisiä ;) Mikä lie päänsisäinen lapsellisuuden ilmentymä sitten löytää sen luottamuksen juuri siihen, mihin haluaa uskoa.

Mutta mutta, toisen naisen tavoite ei yleensä olekaan vain pelkkä normaali, terve parisuhde, vaan myös halu/välinpitämättömyys tahallaan rikkoa jonkun toisen parisuhde. Eli paha saa usein palkkansa ainakin tässä asiassa.

Vierailija
11/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kaverini on ns. toisen naisen asemassa, ja olen kuunnellut heidän vuodatuksiaan. Näitä ukkomiehiä yhdistää verbaalinen lahjakkuus: he kirjoittelevat aivan ihania tekstareita/kukkapuskan liitteenä olevia kirjelappusia, jotka huokuvat romantiikkaa tyyliin vuosisadan rakkaustarina. Saisinpa itsekin mieheltäni sellaisia, vaan en saa. No, mieheni on (tiettävästi) minulle uskollinen, mikä on ehkä loppupeleissä tärkeämpää kuin lemmenlorut :)

Täydellistä laskelmoivuutta. Useinhan on niin, että pettävä mies ei ole mikään empaattisuuden, rehellisyyden ja hyväsydämisyyden perikuva, vai mitä ;) Ihmisen teot kertovat paljon ihmisestä.

Vierailija
12/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan on niin, että pettävä mies ei ole mikään empaattisuuden, rehellisyyden ja hyväsydämisyyden perikuva, vai mitä ;) Ihmisen teot kertovat paljon ihmisestä.

Tämän ketjun aihe ei ole minulle läheinen, mutta tuo yo. väite sopii loistavasti exääni joka on nyttemmin paljastunut pettäjäksi. Hän oli jonkinlainen kummallinen ihmisen fragmentti, joka ilmeisesti ihan oikeasti ei kykene uskomaan hyvyyttä, aitoa kunnioitusta, sitoutumista ja selkärankaa olevan kenelläkään kun hänellä itsellään ei niitä ole. Keskustelimme aikanaan tilanteista, joissa toinen puolisoista sairastuu vakavasti, ja tämä "ihminen" suhtautui lähinnä aggressiivisesti ajatukseen, että joku kehtaisi odottaa häneltä lojaaliutta vaimoaan kohtaan tällaisessa tilanteessa. Mielipiteet liikuntavammaisista naisista olivat myös sitä mitä nyt tuollaiselta yksilöltä voi odottaa.

Vierailija
13/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei saa miestä kokonaan itselleen :D Jokaisen toisen naisen miehen kotoa nimittäin löytyy se paras ja rakkain, muuten toisia naisia ei olisi. Ihan samoja ovat nämä toisten naisten rusinat pullasta -lässytykset. Siinä vain yritetään saada huomio kiinnittymään pois siitä tosiseikasta, ettei mies ole valmis jättämään vaimoaan ja perhettään.

Ja kukaan ei ole niin mustasukkainen kuin toinen nainen.

Vierailija
14/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko, että seksi ei voi olla merkityksellistä kuin miehelle? Eli toinen nainen vaan antaa toiveessa paremmasta ja mies saa ilmaiseksi? Seksihän on myös antamista toiselle, hellyyttä ja läheisyyttä. Nainenhan saa siinä yhtä paljon kuin mies ja en ymmärrä, miksi haluatte latistaa sen johonkin patriarkaalisen yhteiskunnan muottiin, jossa piti pitää silmät kiinni ja totella miestä...

Eikä se vaimo oikeasti ole useinkaan rakkain. Se on velvollisuus, turvallinen vaihtoehto ja tottumus. Siihen sisältyy myös usein lapset ja tuttavapiiri. Teillä ei ole selvästikään ollut koskaan sivusuhdetta, kun ette tajua sitä, että siihen oikeasti ja aidosti sisältyy usein paljon rakkautta, välittämistä ja kaipuuta. Ei se tunnu likaiselta, jos kumpikin on asian kanssa sinut ja väitän, että suurin osa on rakastunut sivusuhteeseensa. Aika tyypillistä on, että oman puolison seurassa ajatukset on ihan muualla.

En halua romantisoida sivusuhteita, mutta älkää myöskään leimatko niitä joillain 1800-luvun kliseillä, joilla frigidit porvarisrouvat leimasivat miestensä heitukat, jottei olisi liikaa loukannut. Sivusuhde on aina avioliittoa pahasti loukkaava ja ihan syystäkin. Jos se olisi rinnastettava tumputukseen, niin miksi siitä kannattaisi nostaa meteliä?

Vierailija
15/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan mies voi pitää kahta naista tyytyväisinä, hyvä jos yhtäkään...

Vierailija
16/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se vaimo oikeasti ole useinkaan rakkain. Se on velvollisuus, turvallinen vaihtoehto ja tottumus. Siihen sisältyy myös usein lapset ja tuttavapiiri. Teillä ei ole selvästikään ollut koskaan sivusuhdetta, kun ette tajua sitä, että siihen oikeasti ja aidosti sisältyy usein paljon rakkautta, välittämistä ja kaipuuta. Ei se tunnu likaiselta, jos kumpikin on asian kanssa sinut ja väitän, että suurin osa on rakastunut sivusuhteeseensa. Aika tyypillistä on, että oman puolison seurassa ajatukset on ihan muualla.

Jos mies olisi sivusuhteeseensa todella rakastunut, hän kyllä asuisi ennen pitkää sen sivusuhteensa luona. Kylmä fakta.

17/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy siellä mistä saa parasta toosaa. Kylmempi fakta.

Jos mies olisi sivusuhteeseensa todella rakastunut, hän kyllä asuisi ennen pitkää sen sivusuhteensa luona. Kylmä fakta.

Vierailija
18/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tuon Borgån valokuva tuosta pariskunnasta on?

Vierailija
19/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka jakaa netissä toisten valokuvia...mistä lie saanut tämän käsiinsä...

Mikä ihme tuon Borgån valokuva tuosta pariskunnasta on?

Vierailija
20/25 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan mikään avuton uhri, kun on saanut amerikan kovaksikeitetyssä bisnes/lakimiespiireissä puristettua peräti 300 miljoonan avioehdon. Saattaa kotioloissa olla oikea riivivrauta, sitä meistä kukaan ei voi tietää. Kun avioliitto rikkoontuu, saattaa hyvinkin käydä niin että toisesta naisesta tulee ensimmäinen. Joillakin näistä naisista on enkelin kärsivällisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi