Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taas sama ongelma, mitä opeille?

Vierailija
09.12.2009 |

Eli lapsia 4, kolme koulussa ja yksi päiväkodissa, eli yhteensä pitäisi 7 pientä lahjaa taas keksiä. Joka vuosi kynttilöitä tai suklaata ei viitsisi ostaa. Eli olisiko jollain ideoita? Kovin paljon ei saisi maksaa, mutta joku pieni muistaminen on mielestäni aina mukavaa. Joulukukatkin maksaa niin hirveesti.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaakin sun ja sun lasten elämään yhtä paljon ku ope!

Vierailija
2/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieneen nättiin lasimaljaan vaikkapa liitulakuja ja hedelmäaakkosia ja pakata sitten nätisti sellofaanilla ja rusetilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä alkoholipitoista glögiä?

Kukapa aikuinen opettaja nyt sitä pitäisi huonona. Sehän on merkki sivistyksestä ja kansainvälisyydestä, ettei kammoksu alkoholia näissäkään asioissa!

Vierailija
4/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni leivonnainen. Ne ovat mukavia. Tällä asialla ei tarvitse stressata. Pieni muistaminen riittää, jos jotain haluaa tosiaan antaa. terv. opettaja

Vierailija
5/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvohoito, hierontalahjakortti, herkkukori, viinipullo (laadukas, ei mitään halpaa punkkua).

Lasten itse leipomat tortut ja piparit on toki kivoja, mutta ne menee roskiin, koska hygieniasta ei voi olla varma. Samoin pandan suklaat menee roskiin. Kukaan ei niitä syö.

Riittää myös kortti ja kukka ja se olisi kiva jos olisi lapsen itse askartelema.

T. ope

Vierailija
6/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitään lahjoja en oikeesti tarvii (enkä ees saa, kun oon yläkoulun ope), mutta pliis sanokaa niille lapsillenne, että kuuluu hyviin tapoihin toivottaa hyvää joulua/vastata toivotukseen eikä mykkänä tuijotella. Ei myöskään ole kiva, että tarjoamani suklaat ja piparit haukutaan tai niillä sotketaan. Näiden asioiden muistuttaminen tietyille tyypeille kotoa olisi siis suunnattoman ihana lahja!

Ja omien lasten opeille menee tänäkin vuonna Pentikin kynttilöitä.

Vierailija
7/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten itse leipomat tortut ja piparit on toki kivoja, mutta ne menee roskiin, koska hygieniasta ei voi olla varma. Samoin pandan suklaat menee roskiin. Kukaan ei niitä syö.

Vierailija
8/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alakoulun opet ja muu henkilökunta saa kahvipöytäänsä konvehteja, kahvia ja teetä. Yläkoulun opettajan huoneeseen ja keittiöön sama juttu.

Kerhotädille vien itse ommellun kankaisen kauppakassin (Finlaysonin kankaasta) ja kassiin Pentikin piparimuotti.

Koulukyytitakselle annan rasian konvehteja ja kahvipaketin. Meillä muistetaan jo postinjakajaa, mutta jo syksyllä. Saa kassillisen oman kasvimaan vihanneksia.

Vierailija
9/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meidän opehuoneessa kahvit ja teet tuodaan omakustanteisesti kotoa. Aika usein käy niin, että kahvi loppuu ennen kuin joku muistaa ostaa lisää. Näitä ei voi olla opehuoneessa koskaan liikaa. Ja ilahduttaa takuuvarmasti koko opettajakuntaa.

t. Alakoulun opettaja

Vierailija
10/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tosi kiva muistaminen!

T: Ope

Vierailija
11/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumankauta... mikä vika on pelkässä kortissa?

Vierailija
12/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope on tykännyt. Tai tee joku pikkukippo itse johon laitat vähän piparia tai suklaata. (ai niin, ei suklaata) Muta jos jaksat niin tee kuivakakku. Tai hotkut yhden koon sukat tai lapaset joiden uskot opelle mahtuvan. Tai sittenhän vois istuttaa johonkin purkkiin kukansiemenen, ja ope sitten vois kastella sitä ja toivoa että se kukka kasvaisi isoksi kevään aikana ja mahdollisesti kukkisi kesällä.

Vierailija
13/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjoja, vaan pelkkä kortti jossa joku mukava ajatus tai lausahdus kyseisestä opettajasta.

Vierailija
14/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin viime vuonna opelle Stockalta 7 egellä sellaisen pienen, jossa oli omenoita ja jotain muuta koristetta. Tänä vuonna menen Pentikin myymälään ja ostan jonkun pienen paketin. Tai aika kiva oli Postissa myytävä Marimekon lumikello (?) huovasta tehty pannunalusta 9 e.

Minusta kortti on jotenkin köyhää, vaikka maksaahan se korttikin jo kolme euroa. Enemmin siihen korttiin kiinni joku heijastin, mutta ei nyt pelkkää korttia.

Vierailija
15/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyännöllinen ja kiva lahja. Värikin sattui miellyttämään minua. Pikkupyyhkeet saattaa saada hyvinkin halvalla. Minusta jo tuo jonkun ehdottama 7-9€/ope on tosi paljon!!!

t:lto

Vierailija
16/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaisen rusetin kera.

Vierailija
17/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivituikku!

Vierailija
18/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tämä on täysin typerää, että kilpailllaan tässä sarassa ja viedään typeriä lahjoja opettajille.

Saavat palkkaa!

Vierailija
19/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniissa pullossa ja lahjakassissa. Sopii syksyn teemaan, opet käsittääkseni ovat käsienpesusaippuan suurkuluttajia ja toisaalta sen voi helposti laittaa eteenpäin jos jostain syystä ei kelpaa.

Vierailija
20/25 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä tämä on täysin typerää, että kilpailllaan tässä sarassa ja viedään typeriä lahjoja opettajille. Saavat palkkaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä