Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoista perhettä pdätte suurperheenä?

Vierailija
09.12.2009 |

Siis tiedän että Suomessa perhettä jossa on kolme lasta pidetään ylisesti suurperheenä... mutta mutta mitä mieltä sä olet?

Mu mielestä perhe jossa on enemmän kuin seitsemän lasta on suurperhe.

Olen itse perheestä jossa on 14 lasta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli viime vuonna useitakin joulukortteja, joissa oli osoittessa: Suurperhe Mäkinen.. Meidä 3. lapsi syntyi juuri ennen joulua. En ole meitä vielä suurperheeksi luokitellut, ihan tavallinen lapsiluku on kolme. Sitten kun alkaa olemaan 5 ja enemmän... sitten puhutaan suurperheestä.

Kyllä te olette maapallon väestömäärä ajatellen ahkeroineet vällyjen alla AIVAN liian paljon!

Suomalaisia on niin vähän, että joutaakin lisääntyä. ;) Tilaakin riittää hyvin kun ei raahata porukkaa muualta.

Vierailija
22/24 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia on niin vähän, että joutaakin lisääntyä. ;) Tilaakin riittää hyvin kun ei raahata porukkaa muualta.

mutta omalla kustannuksella

en tiedä miksi minun pitäisi teidän lisääntymisen takia kustannukset veronmaksajana maksaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas omituista kommentointia.

[/quote]

mutta omalla kustannuksella

en tiedä miksi minun pitäisi teidän lisääntymisen takia kustannukset veronmaksajana maksaa

[/quote]

Vierailija
24/24 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanenkin sanoi, että väestönkasvua tarvitaan.

Tehkää vaan lapsia.

Aina pitää olla ilkeä. Itselläni vain kaksi, koska ikää on jo liikaa 44v. niin en enään uskalla lisääntyä.