Eiks nää kotihoito vs. päivähoito -tappelut IKINÄ lopu???
Aina samaa paskaa aloituksissa: Voi kamala, ystäväni vie 10kk vanhan hoitoon! Joka päivä samanlainen aloitus moneen kertaan... TYLSÄÄ! Etteks te nyt tajua, että toiset on kersojensa kanssa kotona ja toiset töissä. EIKS SE OLE AIVAN SAMA mitä muut tekee, jos itsellä on asiat hyvin? Tuntuu oikeasti, että nää kotiäidit on maailman pikkusielusimpia toisia haukkuvia itsetunnottomia raukkoja, joilla ei elämässä MITÄÄN muuta kuin se jumalainen kotiäitiys...
Kommentit (4)
jolta ruokansa saa - eli himamutsi työssäkäyvien kustantamana.
Kotihoito-päivähoitokeskusteluun ei mulla muuta kuin että niiltä, jotka tarpeettomasti panttaavat hoitopaikkaa, pitäisi velottaa kylmästi sen todelliset kustannukset.
Aina samaa paskaa aloituksissa: Voi kamala, ystäväni vie 10kk vanhan hoitoon! Joka päivä samanlainen aloitus moneen kertaan... TYLSÄÄ! Etteks te nyt tajua, että toiset on kersojensa kanssa kotona ja toiset töissä. EIKS SE OLE AIVAN SAMA mitä muut tekee, jos itsellä on asiat hyvin? Tuntuu oikeasti, että nää kotiäidit on maailman pikkusielusimpia toisia haukkuvia itsetunnottomia raukkoja, joilla ei elämässä MITÄÄN muuta kuin se jumalainen kotiäitiys...
minulla kaveripiirissä molempia ja ei siitä sen kummempaa riitaa tule. Mielipiteitä ja kokemuksia välillä tietysti vaihdetaan, mutta ei siitä kukaan herneitä nenään ole vetänyt jos joku nyt on erimieltä toisten ratkaisuista.
Sullahan on kivoja ajatuksia! :D
Olen kotona, mies lomautettiin. Lapset jatkaa hoidossa.
En lähde hyppyyttämään jälkikasvuani sen mukaan että olen 5 kk kotona, vuoden töissä, hetken töissä ja mies lomautetaan määräajaksi.
Tässä kaupungissa on vajaa 200 tarhaa, päälle hoitajat, ryhmikset.
Heti vapaita paikkoja on 170. Tämä tarkoittaa vaan yhtä: kunta vähentää tarhapaikkoja.
Katso isoa kuvaa: säästetään heti sieltä mistä voidaan ja käytännössä se on isommat ryhmät ja tarhat.
Sinusta se on tietty vaan silkkaa itsekeskeisyyttä ettei vanhemmilla ole työhön perustuvaa tarvetta syyksi.
Mutta kyllä meidän lapsilla on IHAN OMAT HOITOPAIKAT!!! Ei he vie kenenkään paikkaa. :(
en kadehdi heitä- kotiäitiys on naisen raskain ammatti
t. onnellinen ura-äiti