Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain tyhmä jättää SI-rokotuksen ottamatta!!

Vierailija
18.11.2009 |

Te kaikki olette sairaan hysteerisiä!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan urpoa seistä tuntikausia jonottamassa jotain hiton piikkiä mikä parhaassa tapauksessa tuplaa tautioireet kun se annetaan liian myöhään!

On oikeesti ihan v***n tyhmää!!

Vierailija
2/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat juuri niitä heikoimmin koulutettuja.

Tälläkin palstalla näkyy näitä, jotka eivät oikeasti ymmärrä yhtään mitään vasta-aineista, antigeeneista ja mikrobeista ja kehittelevät siltä taustalta jotain ihme teorioitaan rokotteen aiheuttamasta taudista jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sinun koulutuksestasi, mutta mielestäni me olemme ihan kunnolla koulutettuja ihmisiä.

Vierailija
4/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä rokotetta ei ole tutkittu, siis juuri tälläisenaan rokotteena (turha verrata muihin kausi rokotteisiin) eli palataan asiaan sit 20v päästä kun olemme saaneet teistä rokotetuista tietoa miten on vaikuttanut vai onko. Ja miten on käynyt näiden lasten joiden äidit on rokotettu raskaana ollessa. Palataan sitten tähän keskusteluun! Nyt asiasta on turha puhua!

Vierailija
5/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti rokotetta päästettäisi markkinoille jos se olisi vaarallinen. Kyllä sitä on tutkittu. Olette hysteerisiä ja tietämättömiä.

Vierailija
6/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ovat antaneet luvan rokotuttaa lapsensa. Mun mielestä se kertoo kuitenkin jotain. Mutta, mun mielestä on hyvä, että tämä on nostanut näin suuren haloon, kertoo että ihmiset ovat valveutuneita eivätkä ihan kaikkea purematta niele.

Vierailija
7/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot sortuu elon tiellä. Niihän se menee.

En ota itselleni rokotetta enkä imetettävälle 7 kk vauvalleni. Itse olen ollut kuumeessa 12 vuotta sitten. En sairastu tai jos sairastun se on niin lievää, ettei se kyllä mua häiritse.

Vierailija
8/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot sortuu elon tiellä. Niihän se menee. En ota itselleni rokotetta enkä imetettävälle 7 kk vauvalleni. Itse olen ollut kuumeessa 12 vuotta sitten. En sairastu tai jos sairastun se on niin lievää, ettei se kyllä mua häiritse.

toivottavasti koputit edes puuta kun kirjoitit tuon!

Vierailija
9/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä olla hysteerisiä, ei pelätä rokotetta, mutta ei myöskään itse tautia. Ei vaan olo mitään todellista syytä rokotuttaa perhettä tällä hetkellä.

Vierailija
10/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kolme lastani =). Sitten kun itse saan rokotteen, niin tietysti otan! Miksen ottaisi?!?

Tyhmä jättää piikin ottamatta.

T: ap

Vierailija
11/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot sortuu elon tiellä. Niihän se menee.

Jaa että heikot sortuu? Ai niinkuin se 8-vuotias perusterve torniolaistyttö.

Voi tätä sivistyksen puutetta. :(

Vierailija
12/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat juuri niitä heikoimmin koulutettuja.

Tälläkin palstalla näkyy näitä, jotka eivät oikeasti ymmärrä yhtään mitään vasta-aineista, antigeeneista ja mikrobeista ja kehittelevät siltä taustalta jotain ihme teorioitaan rokotteen aiheuttamasta taudista jne.

En ota rokotetta perheelleni.

Ja kyllä, olen opiskellut kyseistä alaa pitkälle, joten taatusti on tuttu alue.

Vierailija
13/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tyhmä jättää SI-rokotuksen ottamatta!!Te kaikki olette sairaan hysteerisiä!

en minäkään tee numeroa siitä ettemme rokotusta ota. Ja PS hysteeriseltä tässä vaikutat sinä.

Vierailija
14/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat juuri niitä heikoimmin koulutettuja. Tälläkin palstalla näkyy näitä, jotka eivät oikeasti ymmärrä yhtään mitään vasta-aineista, antigeeneista ja mikrobeista ja kehittelevät siltä taustalta jotain ihme teorioitaan rokotteen aiheuttamasta taudista jne.

En ota rokotetta perheelleni. Ja kyllä, olen opiskellut kyseistä alaa pitkälle, joten taatusti on tuttu alue.

eli selitä asia niin että me muutkin tajutaan.

Vierailija
15/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko hyvän mielen siitä, että haukut täällä muita tyhmiksi. Mitään perusteluja et ole esittänyt millekkään väittämällesi. Se että istut täällä vaahtoamassa asiasta , josta et mitään ymmärrä taitaa kertoa vain ja ainoastaan sinusta. Ei suinkaan kaikista muista joita olet täällä pahassa olossasi haukkunut.

Vierailija
16/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kolme lastani =). Sitten kun itse saan rokotteen, niin tietysti otan! Miksen ottaisi?!?

Tyhmä jättää piikin ottamatta.

T: ap

Jos vaikka lapsesi ovat kyvyttömiä saamaan lapsia tulevaisuudessa rokotteen vaikutuksen takia?

Siitä vaan soitellen sotaan.

Vierailija
17/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa melkein 15 min! Että olipas se pitkä jonotus! =) Ja ei ole tullut mitään kamalia vierotusoireita (lievää lämpöä samana iltana, kuin rokote annettiin).

Ja jos ei ole saanut vielä virusta, niin tällä selvittiin. Ei siinä mielestäni ole mitään tyhmää tai väärää... =)

Ja onko se merkki siitä, että on hysteerinen, jos ottaa lapselleen rokotuksen? Ottaahan useimmat sen kausi-influenssankin, eikä siitä ole tällaista haloota noussut...

Ja ei nykymaailmassa laiteta sellaista rokotetta markkinoille, jota ei ole riittävästi tutkittu. Se on hätäisesti valmistettu, totta, mutta ei ole mitään upouutta ainetta, josta ei mitään tiedetä.

Vierailija
18/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut sellainen mielikuva, että ne jotka niitä rokotteita ottavat ovat niitä hysteerisiä. Meillä ei kyseistä rokotetta oteta ja elämä jatkuu.

Vierailija
19/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokoten tee lasta hedelmättömäksi. Lue nyt jotain muutakin kuin Aku Ankkaa=)

Vierailija
20/22 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos nyt olisin rokotus vuorossa en enää ottaisi rokotusta

olen kolme kertaa ollut rokotusjonossa ja jonottanut yhteensä 25 minuuttia :)

Itselleni 20 minuuttia (oli ensimmäisiä yleisiä rokotuksia)

kuopukselle 5 minuuttia ja

esikoinen pääsi suoraan piikille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi