Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selvitä helpoimmalla lasten- ja kodinhoidosta?

Vierailija
09.12.2009 |

Tilanne on siis se, että itse olen kuumeessa (vasta 38 astetta, mutta noususuunnassa). Vilkas ja utelias 8 kk on toipumassa samanmoisesta taudista ollen itkuisempi kuin tavallisesti, mutta muuten ei menoa haittaa (itsellä tästä johtuen useamman yön valvomisputki takana). Energinen ja varsin mielikuvitusrikas 3-vuotias on terve kuin pukki ja hyppii seinille kun en jaksa lähteä viemään ulos. Mies tulee töistä vasta iltamyöhällä, joten hänestäkään ei ole ihan heti apuja. Miten minä selviydyn tästä päivästä ja mahdollisista tulevista tautipäivistä? Isovanhemmat ovat vielä työelämässä, joten heistäkään ei tähän hätään ole auttamaan ja lapsellisia kavereita en halua pyytää tänne tartuntaa hakemaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ison pesän, jossa löhöätte, leikitte ja retkeilette. Eineksiä ja valmisruokia.

Vierailija
2/7 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patjat lattialle. siihen leluja lapsille, tai vaikka kattiloita ja kauhoja ym. Makaat siinä patjalla, lapset leikkii vieressä.

Kodinhoidon voit unohtaa. Syötte eineksiä.. mies kai voi käydä kaupassa ja tehdä huomiselle ruoan valmiiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle buranaa ja panadolia maksimiannokset, ettei kuume pääse enää nousemaan.

Vierailija
4/7 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä raahasin patjat olkkarin lattialle ja pistin lapset katsomaan piirrettyjä. Sit vaan koitin lepäillä ja nukahtaakin ja syötin lapsille purkkihernekeittoa. No sun pienemmälle se ei käy, mutta jotain purkkiruokaa varmaan kaapista löytyy hänellekin. Ja kaaos saa kertyä kaikessa rauhassa. Jos lelut ovat jossain lasten ulottumattomissa edes osittain, niin ne eivät välttämättä ole ihan heti lattialla kaikki. :D

Pikaista paranemista!

Vierailija
5/7 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku tuttavaperhe tai isovanhemmat ottaa terveen 3-vuotiaan illalla ulkoilemaan kanssaan? Ulkona terve lapsi tuskin muita tartuttaa.

Parane pian!

Vierailija
6/7 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli silloin 2v. Mies päivän töissä ja minä en jaksanut olla kunnolla hereillä, kun tauti niin väsytti.

Silloisessa asunnossa lapsen huoneeseen mentiin keittiön kautta, joten laitoin patjan keittiöön oven eteen siten, ettei ovesta päässyt muualle asuntoon.

Lapsi leikki ja minä pystyin torkkumaan samalla.

Vierailija
7/7 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mieskään suotta ole ostanut purkkihernekeittoa vaikka monesti olen hänelle siitä motkottanut kun "mitään" ei mahdu keittiön kaappeihin niitten hemmetin hernekeittopurkkien lisäksi. Lastenohjelmakiintiö alkaakin jo olla esikoisella täynnä ja kuopus kyllästyi jo äidin vieressä pötköttelyyn ja on häiritsemässä näköjään siskoaan. Eiköhän me selvitä...