G: Juotko alkoholia humalahakuisesti?
Kommentit (16)
ja riittää vaan se yksi olut. Tai kovan saunomisen jälkeen. Mutta jos enemmän juon niin juon kyllä humalahakuisesti.
Mä haluan välillä tulla oikeen kunnon känniin. Silloin kun iskee halu dogata kunnolla lähden baariin, mitkään kalsarikännit ei kuulu mun tyyliin.
mutta vain muutaman kerran vuodessa. Silloin kun lähetään, lähetään kunnolla :)
mutta tulen hiprakkaan jo yhdestä ja humalaan 2-3:sta, joten en oikein voi olla juomatta humalahakuisesti... Haen tai en, humala tulee :)
Pidän viineistä, oluesta, yrttilikööreistä tms ja harmittaa niin vietävästi, ettei niitä voi juoda enempää tulematta humalaan.
muuten erittäin harvoin. Tyypillisesti saatan juoda yhden siiderin viikonlopussa, nytkin on ollut yksi tölkki jo pari viikkoa jääkaapissa odottamassa sopivaa perjantai- tai lauantai-iltaa...
mutta enimmäkseen juon vain saunaoluen tai pari tai sitten ihan vaan pikkuhiprakkaan.
humalassa, hiprakassa kylläkin :)
eli kyllä!
en muista milloin viimeksi olisin juonut edes saunakaljan.. siitä tiataa olla pari kuukautta. eli liikaa en kyllä mielestäni juo :)
toki tuo minun "humalahakuisuuteni" ei tarkoita änkyräkänneja ja osaan aina käyttäytyä baarissa. minun on oikeastaan pakko, koska olen itse baarissa töissä ja juon useimmiten työpaikallani.
On vaan paljon mieluummin freesinä seuraavana aamuna eikä makaamassa puolikuolleena sängynpohjalla. Taidan olla vanhaksi tulossa. ;)
Ei se nyt tosiaankaan ole niin hyvää että sitä huvikseni joisin. Jos mä juon niin haluan humalaan, se on kivaa, varsinkin se nousuhumala.
muuten ihan sama kun josi limuu