Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirkasvalolamppu

Vierailija
09.12.2009 |

Kirkasvalolampun omistavat kehukaa/haukkukaa omianne. Nyt täytyy tehdä jotain tällä väsymykselle! Josko lamppu auttaisi!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos liian kauan ja myöhään valaistuu niin ei tule uni yöllä

Vierailija
2/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä kirkasvalolamppu, ja itse otan valohoitoa päivässä noin puolen tunnin ajan. Minua valo auttaa nukkumaan paremmin, syvää unta melkein koko yön ajan. Ilman sitä heräilen ja valvoskelen öisin, ilmeisesti aivoni tarvitsevat kirkasta valoa rauhoittuakseen öisin unten maille.

(Miesvaltaisella työpaikallani väitän ukoille ottavani aurinkoa, että ruskettuisin... Osa varmaan uskoo että olen tosi blondi, mutta kukaan ei vielä ole kehdannut sanoa sitä suoraan.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä elämä -ja etenkin aamut- paranee. Meillä on se sellainen herättävä kirkasvalolamppu-radio-herätyskello-systeemi, merkkiä en muista. Yleensä herään ennen radion/äänimerkin hälytystä siihen valoon, ja herääminen on huomattavasti miellyttävämpää kuin umpitunnelissa johonkin kännykän pirinään, niin kuin ennen. Eilen oli kai vekarat käyneet näpeltämässä mun herätyslamppua, koska valo olikin pois päältä tänä aamuna ja heräsin äänimerkkiin. Kyllä oli pitkästä aikaa paha. Vielä näin kolme tuntia myöhemminkin on vielä herääminen käynnissä vasta.. se lamppu on oikeesti hyvä juttu. Jaksaa harrastaa seksiäkin!

Vierailija
4/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä keittiön pöydällä ja syömme aamiaisen sen valossa. Herää paremmin.

Kun ostat lamppua, tsekkaa valon säde. Minulla oli etsiminen, että löysin sellaisen lampun, jossa säde 90 cm, jotta ulottuu kaikille.

Vierailija
5/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen valoon on tosi hyvä herätä.

Vierailija
6/6 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellot eivät koskaan ole kirkasvalolamppuja!

Ne ovat sarastusvaloja.

Minulla on siis molemmat ja lamppu joka on siellä sisällä, on aivan erilainen.

Kirkasvalolampussa siihen erikseen tehty (3kpl) oikea lux/kelvin asteen antava loisteputkilamppu.

Sarastusvalossa taas yksi tavallinen hehkulamppu.

BTW, mitäköhän käy sarastusvalolampuille, kun 100W hehkulamppua ei ole enää saatavilla? 60W ei anna samaa tehoa, ja tietääkseni energian säästölamppu ei syty pikkuhiljaa??? Valaiskaa tietämätöntä?

Kirkasvalolampun ääressä siis meikkaan, luen aamulehden jne... ja itseasiassa se on koko ajan päällä, kun olen kotona/keittiössä.

Sarastusvalo ei taas ole yhtä tehokas (senhän jo kertoo lampun hintakin)...mutta ihan kiva ja auttava sekin. Miellyttävämpi, kuin pelkkä kännykän pirinä pilkkopimeässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi