Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meilla kummittelee!!!!!!!! Pelkasin asken aivan sairaana!!!!!!!!!

Vierailija
08.12.2009 |

Tein viime yona yovuoron ja menin aamulla nukkumaan. Ehdin nukkua noin 3h kun havahduin 12.15 siihen etta koira oli levoton (yleensa nukkuu kuin tukki kun kerran mun kanssa sankyyn paasee) ja ajattelin etta varmaan posti tippui luukusta. 12.25 koira alkoi ensin murista ja sitten haukkui todella akaisesti makkarin oveen pain, ja otin sita kuonosta kiinni ja aloin kuulostelemaan; rappusissa liikkui joku!! Kuulin toooosi varovaisia askeleita. Panikoin ja soitin heti miehelle ja kysyin etta oletko tullut kotiin ja sanoi etta han on toissa. Lahti heti ajamaan kotiin ja ma vapisiin peiton alla. Askeleet taisivat sitten menna alas pain, en tieda, mutta vahenivat (meilla narisee portaat). Mies tuli 20 minuutin paasta ja mun oli mentava avaamaan ovi koska olin laittanut etuoven takalukkoon. Tutkimme talon ja missaan ei ollut ketaan, kaikki ovet olivat lukossa. Meilla on siis yksi etuovi, se oli takalukossa, kaksi takapihalle menevaa lasiovea, molemmat lukossa ja niissa on viela avaimet sisapuolella, joten olisi mahdottomuus etta joku olis saanut ne auki ja kaiken lisaksi menna ulos koska ne olivat lukitut sisapuolelta. Tyton ikkuna oli 2cm raollaan, mutta se oli samassa asennossa nyttenkin.

Mita olette mielta? Olenko tulossa hulluksi? Voiko koirakin erehtya noin pahasti? Kun puhuin miehen kanssa puhelimessa, kuiskaamalla kun oli niin peloissani, kuulin yha samalla niita askelia, joten en ollut unessakaan!!

Olemme muuttaneet tahan taloon 4kk sitten. Vanha talo.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni ettei kummituksia ole olemassa. =) Olen monesti herännyt siihen, että alakerrassa on joku. Mieheni käy tarkastamassa alakerran, jos on kotona. Jos ei ole, yritän itse uskaltautua paniikissa katsomaan. Koskaan emme ole ketään löytäneet.

Pidän siis itseäni hetkittäin hulluna. =) Viimeisen puolen vuoden aikana 4-vuotias on alkanut kyseleen, että kuka äiti on alakerrassa. Joskus hän on myös hihkunut onnessaan: "Äiti isi tuli kotiin!" Alakerrassa ei ole kuitenkaan ketään ollut ja tyttö inttää, että kuulin isin kävelevän.

Vierailija
62/75 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kuussa olisi varjoja? Siellä missä on valoa ja esineitä joista valo ei pääse läpi, on myös varjoa.

Miksi koirat ja kissat käyttäytyy usein eri tavalla öisin/iltaisin? Koira on eläin, jonka geenit ja vaistot sanovat, että öisin liikkuu kaikenlaista vaarallista, kuten pikkukoiria syöviä kissapetoja. Monessa koirassa herää yölliseen aikaan sisäinen vahti, joka valppaasti vartioi aluettaan/ihmisiään valmiina hälyttämään pienimmästäkin asiasta, jos siis ei olla "omassa turvallisessa pesässä" koko porukka vetämässä sikeitä. Kissa taasen on juuri tällainen koiraa pelottava yöllinen saalistaja. Sekä koira että kissa näkevät liikettä ja näkevät hämärässä ihmistä paremmin, mutta muuten niiden näkö ei ole ihan samanlainen. Siksi koira voi hämärässä luulla näkevänsä jotain, eikä tunnista mikä se on, parasta pöhistä. Samaten koira hämärässä suhtautuu usein epäluuloisemmin ihmishahmoon, johtuuko sitten vaistoista vai kokemuksesta. Ihmisen ei pitäisi silloin saada slaagia pensaissa vaanivista kummituksista, vaan todeta että pöh pöh, annapa olla.

Ap:n tapauksesta en tiedä, mikä kummitus siellä on luuhannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen nähnyt (Lue:lukenut) tämä aloituksen aikaisemminkin...

Anybody else?

Vierailija
64/75 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muillakin on tullut samanlaisia kokemuksia! Et ole tulossa ainakaan hulluksi!

Vierailija
65/75 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli vielä tyhjillään, ei siis ollut vielä asiakkaita ja olin usein yksin koko rakennuksessa.

Usein kuului outoja ääniä, aivastuksia, mutinaa, kolinaa. Välillä tuntui kun viereen olisi kävellyt joku nainen korkokengissä ja luulinkin , kerranettä yks työkaveri oli tullut, kunnes tajusin ettei voi päästä sisään ellen itse avaa sille ovea! lopulta oli pakko mennä pihalle kun hirvitti.

Erään kerran pyysin appiukkoani sinne seuraksi (hän asui lähellä) ja kuljettiin kierros huoneita katselemassa ja yhtäkkiä kuului yläkerrasta aivan selkeää korkojen kopinaa ja naisen iloista pälpätystä noin puolen minuutin ajan, kuunes ryntäsimme kAÿtävälle kurrkkaamaan ja ääni loppui. Kerrokset olivat siis keskeltä "avonaisia" tyylin kuten ostoskeskuksissa on, että näkee alhaalta asti kaikki käytävät.

Minä olin aivan järkyttynyt, tämä tapahtui keskellä kirkasta päivää. Appiukko ei kauheesti ihmetellyt. Se on ollut vartijana monenlaisessa paikassa ja on kuullut ja nähnyt vaikka mitä.

Kyllä te olette jotkut kummallisia kun haukutte noin innokkaasti toisia, joilla on kokemuksia joista itse ette tiedä, miten te tuutte toimeen erilaisten ihmisten kanssa!

Kyllähän esim. Einstein jo kertoi ajan suhtellisuudesta ( eli aika ei liiku, vaan me liikumme ajassa) kuka sen silti "ymmÄtää", ei kovin moni ja kvanttifysiikka tietää monenlaisia asioita, joista te epäilijät sanoisitte että se on huuhaaata.

Ottakaa oikeesti selvää asioista ennenkun puhutte noin kärkkäästi. Tiede "tietää" järkyttävän paljon sellasta mitä me ei tiedetä ja myös monet ovat sen verran viisaita että tunnustavat etteivät tiedä juuri mitään, vaikka onkin ns. Tiedeihmisiä. On myös sellaisia asioita joita ei voi todistaa "tieteellisesti", mutta ei se tarkoita sitä ettei sitä ole olemassa. Miten voitte sanoa olevanne varma,kun se perustuu vaan omaan kokemukseenne. Eli jos et olis ikinä nähny lentokonetta, ette vois ymmärtää ja uskoa että se voi lentää ja kuljettaa ihmisiä. Kuitenkin se on olemassa vaikka siihen et uskois.

Vierailija
66/75 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit että tytön ikkuna oli auki? No eikö sieltä voi varas hipsiä sisään?

Vierailija
67/75 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut kokea pari kertaa kummituksen vierailun. Ei niitä tarvitse pelätä, ne tulee vaan tervehtimään jostain syystä. Itse olen ylpeä omasta herkkyydestä "nähdä" niitä.

Vierailija
68/75 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
69/75 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan! Ja koiralla on tarkemmat aistit kuin ihmisellä. Koira kuulee ihmisen kuuloalueen ala- ja yläpuolella olevia äänentaajuuksia. Se myös näkee paremmin hämärässä. Puhumattakaan ylivertaisesta hajuaistista. Ei siis ole mikään ihme että koira havaitsee asioita joita me emme.

Vierailija
70/75 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että aina näissä kummitusjutuissa joku kuulee askeleita tai sit näkee taustapeilistä jonkun vanhan naisen.. on ne sitte samanlaisia ne kummitukset! Tai sit on joku sama kummitus joka vierailee eri taloissa ja autoissa kummittelemassa :o

Vierailija
71/75 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummituksia tulee ja menee, ei niitä kannata pelätä. Ne on toisessa ajassa kuin sinä.

Vierailija
72/75 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siellähän se lippu liehu eikä avaruudessa tuule tai ole varjoja niinkuin monessa "kuusta" otetussa kuvassa käy ilmi"

"lippu liehui koska se oikeni oltuaan rypyssä tms"

Molemmat olette väärässä. Jos Kuun pinnalle viedään tavallinen lippu, se roikkuu velttona. Kuussa ei ole ilmaa, eikä siellä tuule. Tämä - ylläri ylläri ;) - tiedettiin etukäteen, joten Kuuhun viety lippu ei ollut tavallinen kangaspala, vaan se oli valmiiksi tärkätty ja rautalangoin viritelty "pönötysasentoon". Tuohon aikaan oli erittäin tärkeää saada kuva astronautista ja USA:n lipusta, eikä mikä tahansa roikkolippu olisi käynyt, vaan sen piti olla auki ja näkyä selvästi, että kyse oli USA:n lipusta. Tähän yksityiskohtaan kiinnitettiin siis etukäteen huomiota.

Maat kilpailivat siitä, kuka ehtii ensin Kuuhun. Venäläiset ehtivät Sojuzilla kiertoradalle, lähettivät sinne koirankin kitumaan, mutta amerikkalaiset menivät Kuuhun ensin.

Itse asiasta; vanhat talot narisevat ihan itsestään, erityisesti sään vaihtumisen jälkeen. Koirat ja kissat kuulevat ja haistavat huomattavasti paremmin kuin me, joten ne aistivat enemmän ja kuulevat talon ulkopuoleltakin ääniä, puhumattakaan pienistä rapisevista eläimistä.. Kissat taas viihdyttävät itseään näkemällä olemattomia, ei ole omituista, että kissa jahtaa varjoja tai roskia.

Tokihan voi olla, että nykytieteen tuntemaan maailmamaamme vaikuttavat myös vielä toistaiseksi tuntemattomat fysiikan ilmiöt, tai rinnakkaistodellisuus rasahtelee välillä auki tähän todellisuuteen, tai että aiemmat elämät jättävät muistijälkiä, tai että tulevaisuuden jälkeläiset tulevat meitä tarkkailemaan aikamatkustamisen keinoin :) Oli miten oli, eniten pelkäisin eläviä ihmisiä. Me kun olemme eniten vaarallisia toisillemme. Laitappa ap taloosi kunnon valvontajärjestelmä.

Vierailija
73/75 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noin 20v, ja asui omassa omakotitalossa (aika vanha, perintö isältä siis) Ja kuuli yöllä alakerrasta askeleita ja ovien narinaa. Mies sitten unenpöpperöisenä ei jaksanut nousta katsomaan, mitä tapahtuu. Askeleet vaan kuuluivat ja ovet narisivat, mutta mies nukahti.

Aamulla mieheni kuuli, että hänen äitinsä oli kuollut yöllä. Olettaen siis, että äiti kävi heittämässä hyvästit.

Vierailija
74/75 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, älä panikoi. Sun KOIRA oli niissä portaissa, ja siksi ne narisi! :) Saattoi vanhassa talossä nähdä hiiren tms, ja murisi.

Kaikelle taitaapi olla yksinkertainen selitys, vai?

Vierailija
75/75 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän