Meilla kummittelee!!!!!!!! Pelkasin asken aivan sairaana!!!!!!!!!
Tein viime yona yovuoron ja menin aamulla nukkumaan. Ehdin nukkua noin 3h kun havahduin 12.15 siihen etta koira oli levoton (yleensa nukkuu kuin tukki kun kerran mun kanssa sankyyn paasee) ja ajattelin etta varmaan posti tippui luukusta. 12.25 koira alkoi ensin murista ja sitten haukkui todella akaisesti makkarin oveen pain, ja otin sita kuonosta kiinni ja aloin kuulostelemaan; rappusissa liikkui joku!! Kuulin toooosi varovaisia askeleita. Panikoin ja soitin heti miehelle ja kysyin etta oletko tullut kotiin ja sanoi etta han on toissa. Lahti heti ajamaan kotiin ja ma vapisiin peiton alla. Askeleet taisivat sitten menna alas pain, en tieda, mutta vahenivat (meilla narisee portaat). Mies tuli 20 minuutin paasta ja mun oli mentava avaamaan ovi koska olin laittanut etuoven takalukkoon. Tutkimme talon ja missaan ei ollut ketaan, kaikki ovet olivat lukossa. Meilla on siis yksi etuovi, se oli takalukossa, kaksi takapihalle menevaa lasiovea, molemmat lukossa ja niissa on viela avaimet sisapuolella, joten olisi mahdottomuus etta joku olis saanut ne auki ja kaiken lisaksi menna ulos koska ne olivat lukitut sisapuolelta. Tyton ikkuna oli 2cm raollaan, mutta se oli samassa asennossa nyttenkin.
Mita olette mielta? Olenko tulossa hulluksi? Voiko koirakin erehtya noin pahasti? Kun puhuin miehen kanssa puhelimessa, kuiskaamalla kun oli niin peloissani, kuulin yha samalla niita askelia, joten en ollut unessakaan!!
Olemme muuttaneet tahan taloon 4kk sitten. Vanha talo.
Kommentit (75)
Ja tietosi perustuvat...siihen lauantai-iltaisin tulevaan hömppäohjelmaan?
Mitä ihmeen "outoja kuolemia" vanhoissa taloissa on tapahtunut? Ennen kuoltiin ja synnyttiin kotona, nyt useimmiten laitoksissa.
Ei kuolemassa ole mitään ihmeellistä.
Ja vielä: ensimmäistäkään todistetta kummituksista ei ole. Jos olisi, koko tiedemaailma ei muusta puhuisikaan.
Kun ihminen kuolee ennen aikojaan, esimerkiksi murhan seurauksena, hänen sielunsa jää vaeltamaan rauhattomana tänne maan päälle, sen sijasta, että olisi päässyt rauhaan toiselle puolelle.
Lähdeviitteet tutkimuksiin, kiitos. (Henk. koht. epäilen, että ovat humpuukitutkimuksia kaikki tyynni.)
Ei sillä, en kiellä "omituisia tapahtumia", uskon myös pahojen henkivaltojen olevan olemassa, koska olen kristitty. Mutta kristittynä olen myös täysin turvassa, mitä sitten tapahtuukin.
Kun ihminen kuolee ennen aikojaan, esimerkiksi murhan seurauksena, hänen sielunsa jää vaeltamaan rauhattomana tänne maan päälle, sen sijasta, että olisi päässyt rauhaan toiselle puolelle.
Lähdeviitteet tutkimuksiin, kiitos. (Henk. koht. epäilen, että ovat humpuukitutkimuksia kaikki tyynni.)
Ei sillä, en kiellä "omituisia tapahtumia", uskon myös pahojen henkivaltojen olevan olemassa, koska olen kristitty. Mutta kristittynä olen myös täysin turvassa, mitä sitten tapahtuukin.
Ja siinä toinen hihhuli!
Onko näillä pesä täällä jossain vai mistä näitä sikiää?
Ja siinä toinen hihhuli!
Onko näillä pesä täällä jossain vai mistä näitä sikiää?
jos ei usko maailmaan mahtuvan mitään sellaista, josta vuonna 2009 elävät tiedemiehet eivät ole saaneet esitettyä tieteellisesti selitettäviä faktoja. Sanoisinko luupäisyyttä suorastaan.
Maa on litteä, maa on litteä, maa on litteä...
Itsekin niitä nuorempana koin useitakin, nyt vanhempana olen tullut kyynisemmäksi, herkkyys kadonnut, ja enää en ole vuosiin mitään yliluonnollista kokenut. Mutta nuorena koin niitä aika usein. Mieheni näkee enneunia, eli on useamman kerran nähnyt jonkun tapahtuman pari viikkoa ennen kuin se on tapahtunut. Ei voi olla mitään sattumaa. Ja on siis tästä puhunut minulle etukäteen, ja sitten se asia on tapahtunut eli ei ole mitään jälkiviisautta. Mutta, kuten sanottu, jotta näitä juttuja näkee/kokee pitää olla tiettyä herkkyyttä, sitä ei kaikilla ole. Ap:n tapauksesta en sano juuta tai jaata, on voinut olla jotain yliluonnollista tai sitten ei.
vanhassa talossa (tai oikeastaan se oli uudelleenrakennettu), joka oli historiallisen kaupungin muurin vierellä ja lähettyvillä oli havaittu montakin "kummitusta". Itse en nähnyt mitään, mutta siinä talossa oli outo tunnelma. En viihtynyt siellä yksin iltaisin enkä öisin, vaikka missään muussa asunnossa en koskaan ole pelännyt yksin.
Joku kyseli miksi en paastanyt koiraa huoneesta ulos. Siksi etta koira on noin ison rotan kokoinen ja ei varmasti muuta esim. murtomiehelle mahtaisi kuin vahan nipistaisi nilkasta mutta ei varmaan sitakaan kun on niin kiltti. Ja toisekseen, me asumme vuokralla ja lemmikit eivat ole kai kovin tervetulleita ja ajattelin etta JOS se olisi joku vuokratoimistosta tms niin en viitsi tyontaa koiraa sinne naytille joka tapauksessa.
Soitin miehelle sen vuoksi koska tiesin etta ei hanen pitaisi olla tullut kotiin keskella paivaa ja aloin jo silloin pelkaamaan etta jos joku on murtautunut sisaan. Odotinkin hanen puhelimensa alkavan soimaan muttei soinut kun vastasi toissa.
Asumme ulkomailla ja talo on vanha, rappusissa on puulattia ja paalla kokolattiamatto pehmukkeena. Nariseen alimmilla rappusilla kun niihin astuu, mutta ei sen jalkeen. Ja kuulin myos sellaista kahinaa ihan vahan kuin jonkun takki tms olisi vahan heilunut.
Olen nyt pohtinut tata ja pahkaillyt kaikin puolin ja ei meille ole kylla kukaan voinut tulla sisaan. Kaikki ovet olivat lukossa ja sisaapain. Mutta yha olen ehdoton siita etten vain uneksinut, tai kuvitellut koko juttua. Vaikka niin haluaisin kyllakin uskoa!! Kaiken lisaksi tama tapahtui keskella paivaa, enka KOSKAAN ole pelannyt mitaan tallaista. Olen myos raskaana ja se vaikutti osaltaan siihen etta jos siella oli ollut joku ja olisin avannut oven en olisi voinut mihinkaan kahakkaan ryhtya mahani kanssa...
vaihtaneet lukot ennenkuin muutitte, jospa jollakin edellisellä asukkaalla olisi avaimet... tuli vaan mieleen... tälläisethän ovat niin mystisiä juttuja.... totta nuuhkiko koira mitään erikoista??? kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu....
Entäpä jos onkin olemassa enemmän kuin mitä SINÄ olet havainnut, tai mitä voidaan eksaktisti mitata? Kaikki on helppo kuitata sillä että muut ovat vain hihhuleita, jotain kummia vähemmistöjä tai rajatapauksia - kunnes itse näkee ja kokee.
toinen kristitty
mitään, mutta siinä talossa oli outo tunnelma. En viihtynyt siellä yksin iltaisin enkä öisin, vaikka missään muussa asunnossa en koskaan ole pelännyt yksin.
Eli jos sulle ois kerrottu että täällä on hyvä asia, hyväntahtoiset talot ja olot niin suhtautumisesi olisi ollut erilaista. Nyt odotit kummituksia näkyväksi.
ja häipynyt hissun kissun kun on kuullut sinun liikkuvan.
muutti taloon, kerrostalo ja kaupungissa, jossa kuulemma kummitteli. Se asui 3 kk siinä talossa, laihtui ja siitä tuli ihan outo ja säikky. Kertoi kuinka hänen sängynpäässä oli yöllä tuntunut, että joku koskettaa häntä. Jos talon entinen asukas ei tajua kuolleensa ja jää asuinpaikkaansa niin mitä hän ajattelee uusista asukkaista, jotka vaan tulee sisään uusine tavaroineen?
Toinen tuttuni kertoi tuommoisesta kolinasta myös, oli säikähtänyt todella kun omakotitaloalueella tuulikaapissa oli sisään tullut narkkari, joka vielä kävi kiinni.
Entäpä jos onkin olemassa enemmän kuin mitä SINÄ olet havainnut, tai mitä voidaan eksaktisti mitata? Kaikki on helppo kuitata sillä että muut ovat vain hihhuleita, jotain kummia vähemmistöjä tai rajatapauksia - kunnes itse näkee ja kokee.
toinen kristitty
mutta uskon noihin asioihin jos minulle kerrotaan että joku kaveri, mies tai sukulainen olisi tällaista kokenut
toinen kristitty
Kaikki jotka uskovat kummitusten tms. mahdottomuuksien olevan totta ovat todellakin hihhuleita, idiootteja, tyhmiä tms...
Siinä vaiheessa kun tajuaa ettei joulupukkiakaan ole olemassa pitäisi ymmärtää ettei kummituksia, mörköjä tai jumaliakaan ole.
Olen uskonut nuoresta saakka. En sitä kauheasti huutele, mutta jos puhetta tulee niin sanon että uskon. Ihan järjissäni olen, herkkä ihminen kylläkin.
Sita kylla ensin pelkasin koska ajattelin etta on rikkonut ikkunan tms alakerrassa tai kiivennyt tyton huoneen avoimesta ikkunasta sisaan.
Mutta etuovi oli siis takalukossa sellaisella vedettavalla poltilla, vai miksi sita kutsutaan.
Ja takapihalle johtavat molemmat lasiovet olivat lukossa, niissa on avaimet aina lukoissa sisapuolella, eli niihin ei voi silloin tyontaa avainta ulkopuolelta ja jos niista olisi joku mennyt ulos, miten ne olisi saanut sitten takaisin lukkoon, ei mitenkaan.
Koira oli vain mielissaan kun naki miehen mutta kun mies lahti pois, koira meni ylakertaan yksin (mita on vasta viime viikolla tehnyt eka kertoja muutaman kerran). Huutelin koiraa ja se ei tullut takaisin alakertaan ja ihmettelin missa se on kun olin lahdossa hakemaan lapsia ja halusin otta koiran mukaan. Normaalisti tulee hetkessa kun on lenkki tiedossa. Menin katsomaan ja koira oli meidan makkarissa ja oli oli kiinni. Siis vedetty kiinni?? En tieda olisiko koira jotenkin saanut sita tyontamalla lukittua, mutta vahan jain tuotakin ihmettelemaan kun on tosiaan niin pienikokoinen. Ehka nyt teen joka jutusta yliluonnollista, mutta saikaytti vain aika pahasti. Odotan kauhulla sita yota kun olen yksin lapsien kanssa seuraavan kerran!!
ap
Entäpä jos onkin olemassa enemmän kuin mitä SINÄ olet havainnut, tai mitä voidaan eksaktisti mitata? Kaikki on helppo kuitata sillä että muut ovat vain hihhuleita, jotain kummia vähemmistöjä tai rajatapauksia - kunnes itse näkee ja kokee. toinen kristitty
Kaikki jotka uskovat kummitusten tms. mahdottomuuksien olevan totta ovat todellakin hihhuleita, idiootteja, tyhmiä tms... Siinä vaiheessa kun tajuaa ettei joulupukkiakaan ole olemassa pitäisi ymmärtää ettei kummituksia, mörköjä tai jumaliakaan ole.
jos joku yöllä näkee muista ulottuvuuksista tulleita, ja nyt en tarkoita että ne olisivat hyväntahtoisia lajeja tai haamuja, kissat ovat niitä. Nehän syöksyvät ja juoksevat öisin kummasti pakoon tai hyökkäilevät.
toinen kristitty
Kaikki jotka uskovat kummitusten tms. mahdottomuuksien olevan totta ovat todellakin hihhuleita, idiootteja, tyhmiä tms...
Siinä vaiheessa kun tajuaa ettei joulupukkiakaan ole olemassa pitäisi ymmärtää ettei kummituksia, mörköjä tai jumaliakaan ole.
et sinä varmaan usko siihenkään että ihminen on käynyt kuussa??
Siellähän se lippu liehu eikä avaruudessa tuule tai ole varjoja niinkuin monessa "kuusta" otetussa kuvassa käy ilmi.
Ufot on huuhaata! Ihmiset vaan väittää nähneensä ufoja ja kuvat ovat hyvin epäselviä mukamas lentävistä lautasista..
siis eikös niitä ufoja kuletettuki area 51?
Mut eihän toki tuotakaan paikkaa ole olemassa kun eipäs siitä sen enempää tiedetä missä sellainen sijaitsee.
Niin ja toki tekeehän ne kummituksia tietokoneella ja pölyhiukkasia ne on mitkä lentelee..
Tää ketju vaan paranee vanhetessaan.