Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen pienennysleikkauksesta

Vierailija
08.12.2009 |

Ne jotka ovat olleet niin oletteko ollet tyytyväisiä leikkaukseen? Oletteko päässeet leikkaukseen terveyskeskuksen kautta niin että kela maksoi vai itse maksanut? Kauanko jono leikkaukseen pääsyyn kesti? Kuinka kauan paraneminen kestää? Itsellä rinnat kokoa 75H ja selkä niin huonossa kunnossa ollut monta vuotta että vakavasti harkitsen leikkausta jos sinne on mahdollista päästä niin että kela maksaa sen..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla oli sama kuppikoko kuin sulla. Kolmen imetyksen jälkeen rinnat pieneni itsestään 75 e:hen ja olen niin onnellinen. Ei häiritse enää yhtään tämä koko elämääni. minäkin mietin aikaisemmin pienennnysleikkausta, mutta miten olisikaan käynyt imetysten jälkeen. jäljellä a-kupit?

Vierailija
2/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ennen raskauksia oli 75e ja nyt kahden imetyksen jälkeen on jäänyt tuo 75h ja mielelläni vaihtaisin vaikka puolet pienempiin rintoihin.. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoa kellään?

Vierailija
4/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään selkä tai hartiavaivoja ollut, mutta kriteerit mitattiin lähinnä mittanauhan kanssa sentteinä ja BMI tietysti vaikuttaa. Leikkausta jonotin 4 kk, mutta pystyin ottamaan parinpäivän varoituksella peruutuspaikan vastaan. Maanantaina leikkaus, tiistaina kotiin ja perjantaihin asti käytin kipulääkettä. Saikkua 6 viikkoa, josta viimeisen viikon lähinnä mietin, että joko lähtis töihin kun pitkästyttää kotona olo. Haavojen hoito tietysti jatkui vielä jonkun kuukauden, vaikka töissä jo kävin. Ja sairaala lasku oli 56 euroa, päälle tuli mammografia ja poliklinikkakäynnit. Ja siteet ja haavateipit. Ja mä olen niin TYYTYVÄINEN JA ONNELLINEN, siitä että uskalsin. Rinnat ei muodoltaan ole ehkä parasta A luokkaa, arvethan niihin jää, muttä mä halusin pienet ja sain pienet ( tosin C kuppia pienmpää ei mulle voinut tehä ) Ja vaatteet istuu ja voi jopa käyttää paitapuseroita. Ja hölkätäkin voi.

Vierailija
5/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täyttyy kriteerit ja pääsisin siis "ilmaiseksi" leikkaukseen. Kustantaisi siis vain pari sairaalavurk eli reilut 50 euroa. En ole kuitenkaan vielä mennyt, koska salaa elättelen ajatusta kolmannesta lapsesta. Sen jälkeen sitten.

Vierailija
6/8 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on jo 15 vuotta sitten leikattu hyksissä. Isot, raskaat, tiiviit oli rinnat ja olkapäät ihan nirhautuneena liivien kohdalta. Laihdutus tms ei auta rintojen pienenemiseen jos rinnat ei ole rasvaa vaan tiivistä kudosta. Suosittelen. Leikkauksen jälkeen olin kipeä , loogista, mutta viikko, pari, ja olin jo toipunut. Multa poistettiin rintaa yhteensä kaksi kiloa ja kirugi kysyi ennen leikkausta, että mitä kokoa toivon itse ja pyysin b- kuppia.

Vierailija
7/8 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä ovat kauniit.

Vierailija
8/8 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kanssa uskaltaa varata ajan lääkärille ja ruveta ajaan asiaa eteenpäin..ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi