Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

syödäänkö teillä toisten lautasille jääneitä ruokia?

Vierailija
08.12.2009 |

tuli vain mieleen kun tuossa oltiin syömässä ja pienempi ei jaksanut kaikkea vaan häneltä jäi ruokaa lautaselle. isompi puolestaan halusi lisää. sai sen vähän mitä oli kattilassa, ja sen jälkeen kun vielä halusi lisää kysyin haluaako syödä mitä pienemmältä jäi. halusi ja söi.

onko teidän mielestä huono syödä toisen "tähteitä"? itse ajattelin että mieluummin mahaan kuin roskiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki toinen lapsi saa syödä toisen lautaselta jos se toinen on jo kylläinen. Saatan itsekin kysyä mieheltä haluaako se vaikka puolet mun pihvistäni, jos tuntuu etten itse enää tarvitse.

Vierailija
2/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin pyrin siihen et mahdollisimman vähän menee ruokaa roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä meillä meidän jätemylly (koira) saa ne tähteet.

Vierailija
4/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan perusruokapaikoissakin tätä harrastetaan (missä nyt lapsiperhe ilman suurempaa juhlaa käy)

Vierailija
5/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä opetettiin kaksi perussääntöä:

- älä ota lisää

- älä syö lastesi tähteitä

Ja painoni on pysynyt normaalina :)

Meillä lapsilta jää usein ruokaa tähteeksi ja ne menee kyllä roskiin, valitettavasti... Jos joskus haluavat toistensa lautasilta tähteitä niin saavat ottaa.

Vierailija
6/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aina kiva näin oikeista töistä lukea kotirouvien ongelmista. Noh, takaisin töihin.

Vierailija
7/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tänne muutenkin voi kaikenlaista kirjoitella kuin jos kokee jonkun asian ongelmaksi.

kunhan kyselin mielenkiinnosta miten muilla toimitaan ja mitä ajattelevat toisen tähteiden syömisestä. mut kiva jos tuli hyvä mieli :)

ap

Vierailija
8/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aina kiva näin oikeista töistä lukea kotirouvien ongelmista. Noh, takaisin töihin.

Syödään toisten lautasilta jos joltain jää yli ja toiselle vielä maistuu. Sitä ei kyllä harrasteta että mennään toisen lautasille silloin kun toinen vielä syö. Mun mielestä se on erittäin epäkohteliasta.

Joskus vuosia sitten tapailin erästä miestä ja käytiin joskus ravintoloissa syömässä. Mua häiritsi hirveesti että se tuli haarukkansa kanssa mun lautaselta ottamaan ruokaa, vaikka mulla oli ruokailu vielä kesken. Ällöä!

Vierailija
9/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos rehellisiä ollaan. Mitäs jättävät hyvät pitsan reunat syömättä. Enkä ees mennyt takaisin töihin vielä.