Palace Kämp Day Span lapsikielto?????
Siis pitääkö paikkaansa ettei lapsia saa viedä??? Spa etiketin mukaan hoitoihin alaikäraja on 16 v ja saunaosastolle 18v! Mitä vittua? Miten ne kuvittelee, että sinne sitten pääsee????
Kommentit (62)
Ketä se sitä paitsi edes haittaa jos siellä on lapsia? Ja lähtee vähän ääntä? Kyllä mua ainakin rentouttaa paljon paremmin lasten elämisen ilo kuin joidenkin hienojen rouvien pönötys!
Syy: Siella liikkuvat miehet ja naiset sekaisin ja alastomina. Ei ole erikseen miesten ja naisten osastoa yleensa missaan taalla Keski-Euroopan Spa-paikoissa.
Toinen syy: sinne mennaan rauhoittumaan ja rentoutumaan, ei kuuntelemaan lasten itkua ja kiljumista...
Lapsille tarkoitetut kyplylat ovat sitten ihan asia erikseen kuin Spat.
Jos mulla olisi varaa mennä kämpin day spahan, haluisin todellakin olla siellä ihan rauhassa ilman lapsia. Omia tai muiden.
Ketä se sitä paitsi edes haittaa jos siellä on lapsia? Ja lähtee vähän ääntä? Kyllä mua ainakin rentouttaa paljon paremmin lasten elämisen ilo kuin joidenkin hienojen rouvien pönötys!
mene sitten jonnekin muualle ku Palace Kämp hotelliin. Se on tarkoitettu niille hienoille pönöttäjille, ei kakaroille.
Jos mulla olisi varaa mennä kämpin day spahan, haluisin todellakin olla siellä ihan rauhassa ilman lapsia. Omia tai muiden.
Nautin siitä rauhasta ja hiljaisuudesta ja maksan siitä vielä hyvin.
Jos haluat lapsesi raahata mukana, niin menette johonkin vesipuistoon.
Pitääkin seuraavalla helsinginreissulla ottaa kämpistä joku spapaketti
Meillä on täällä maakunnassa tosi kiva day spa, MUTTA sinne saa viedä lapsia. oikeasti ottaa hermoon, kun menee rentoutumaan stressin ja kiireen keskellä ja sitten sinne puskee joku mamma kiljuvien kakaroidensa kanssa. Maksan hiljaisuudesta ja rentouttavasta ja kiireettömästä ympäristöstä, en metelistä ja kiljunnasta. Sitä saa vaikkapa Oulun Edenissä=)
siis uskoisin, että ihmisellä joka tulee tänne palstalle vittua huutamaan ei ole edes varaa ja halua mennä koko Spahan. Kunhan pitää vaan huutaa tätä suurta vääryyttä että lapset ei nyt vaan pääse joka paikkaan. Eihän aikuisetkaan pääse joka paikkaan, esim leikkipaikkoihin :)
kävin ostoksilla siellä kahden viikarin kanssa ja heti liimautui vartija viereen
auttaisiko tämä ymmärtämään? Vai minkäläisia kasvonaamioita teidän 2v mahtaa tarvita?
Jos haluat lapsesi raahata mukana, niin menette johonkin vesipuistoon.
Juuri näin! Ei Spat ole todellakaan mitään lasten paikkoja. Onko se nyt niin vaikea ymmärtää, että kaikkialle eivät lapset ole tervetulleita? Veisitkö ap. lapsesi yökerhoon?
ei kai kukaan oikeasti ole lapsia spahan viemässä? Se on aikuisten rentoutumispaikka, jossa ei juurikaan ääntä kuulu. (lapsista lähtee jos jonkinlaista ääntä).
ei kai kukaan oikeasti ole lapsia spahan viemässä? Se on aikuisten rentoutumispaikka, jossa ei juurikaan ääntä kuulu. (lapsista lähtee jos jonkinlaista ääntä).
Miks tällä palstalla ei saa kysyä mitään ilmank, että on provo? Ja oikeasti meillä kaikilla ei ole varaa lastenhoitajaan. Sain lahjakortin spahan työkavereilta synttärilahjaksi.
Ja kolmanneksi: Mielestäni jos lapsia aletaan kieltämään oslalistumasta normaaliin elämään, on kyseessä lapsivihamielinen ja kylmä maa!
mene Nokian edeniin niiden lastesi kanssa
kiljuvat lapset mukanasi? Jos tuo lahja on sinulle joku ongelma niin anna se eteenpäin vaikka joululahjaksi. Aika erikoista että tuollainen annetaan yksinhuoltajalle (kahden aikuisen perheessähän tuo ei olisi mikään ongelma)
Kämpiin ja muuallekin ihmisten ilmoille mennessä on hyvä osata myös puhua asiallisesti.
ei ole paikkoja jonne lapset eivät ole tervetulleita?
että spassa rentoudutaan ja rauhoitutaan eikä silloin lasten mahd. huuto tai juoksentelu kuulu asiaan. Kuka valvoo lapsia kun äiti makaa kasvonaamion alla? Sinne pääsee siten, että isä tai lastenvahti hoitaa lapsia hoitojen ajan.