Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palace Kämp Day Span lapsikielto?????

Vierailija
08.12.2009 |

Siis pitääkö paikkaansa ettei lapsia saa viedä??? Spa etiketin mukaan hoitoihin alaikäraja on 16 v ja saunaosastolle 18v! Mitä vittua? Miten ne kuvittelee, että sinne sitten pääsee????

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli onko se siis kämpin tapa valikoida vain rikkaat asiakkaiksi? ja lapsettomat? ihmeellistä sortoa?

Vierailija
42/62 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, ettei mitään teinilaumoja sinne haluta, mutta jos joku haluaa viettää mukavan äiti-lapsi iltapäivän yhden oman 16vuotiaan kanssa, niin tuskin siitä kauheasti melua lähtee?

todellakin on kyse yhdestä 16 vuotiaasta ja yhdessä äidin kanssa olisi menossa niin uskosin, että asiasta voisi neuvotella. Soitappa sinne ja kysäise.

Eli kun miehet ja naiset on samassa saunassa, on paikan kannalta parempi että se on K-18, ettei kukaan pääse huutamaan mistään pedofiileistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä uimaosastolla lapsikielto. Mun mielestä ihan oikein, ettei joka paikkaan kakarat pääse. Jossainhan äitienkin pitää joskus päästä rentoutumaan niin ettei omien tai vieraiden lasten huuto kuulu.

Vierailija
44/62 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin aivan järkyttynyt kun vaunuilin vauvan kanssa lähipubiin päiväkaljalle ja siellä ei ollutkaan lelunurkkaa...leikkitätikin puuttui :(

On tämä Suomi kauhea paikka kun lapsia näin sorretaan!

Vierailija
45/62 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin aiheellinne.

Seiraavaksi toivoisin juniin lapsiperheille omia vaunuja. Siis onhan nytkin lastenvaunu - mutta sillä tavalla, että lapsiperheille ei myytäisi lippuja (mikäli lapsivaunuissa vaan on tilaa) muualle kuin näihin "meteli-vaunuihin".

Viimeksi eräs 34-v tenava kiipeili vieraiden (hämmentyneiden) aikuisten sylissä ja kiljui innoissaan. Koeta siinä tehdä töitä ja nukkua.

tai sitten voitaisiin pyhittää k-16 hiljaisen työn -vaunuja.

Vierailija
46/62 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkes muutamiin ravintoloihin lapsikieltoa. Kaikki eivät nauti vieraiden lasten mellakoinnista ja huonosta käytöksestä. Vai vielä lapset Spahan, anna mun kaikki kestää....

Vierailija
47/62 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei saa viedä. Ei tarvitse joka paikan olla lapsirakas tai lapsi ystävällinen. En esimerkiksi ikinä ottaisi lasta kampaajalle tai kosmetologille mukaan. Pitää olla paikkoja mihin saa mennä pariskunnat ja itsekin rentoutumaan ja ottamaan aikaa itselleen tai toisilleen.

Vierailija
48/62 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli onko se siis kämpin tapa valikoida vain rikkaat asiakkaiksi? ja lapsettomat? ihmeellistä sortoa?

no kyllä se vähän näin on, että Kämp ON varakkaammille tarkoitettu. Tietenkin hotelli saa valikoida asiakkaansa. Entäs sitten?

Vierailija
49/62 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonne suon lapsikiellon ilomielin. Koko konseptin ideahan on tarjota aikuisille rentoumista ja hemmottelua. Ja vaikka tykkään omista lapsistani niin en kestäisi omien enkä muiden kakaroiden ääniä pätkän vertaa jos yrittäisin nauttia esim vartalohoidosta (josta maksan vielä paljon). Käyn usean kerran vuodessa spassa, ja aina se vaatii tietty työtä että saa lapset hoitoon mutta valintansa kullakin.

lapset 1, 2 ja 4v.

Vierailija
50/62 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyvää päivää. Juuri kävin Stokkan DaySpata testaamassa, ja sielläkin, kuten Helsinki Day Spassa ja kyseisessä Palace Kämp Day Spassa henkilökuntakin puhuu hiljaa. Tarkoitus on nimenomaan vetäytyä hetkeksi kiireestä hiljaisuuteen. Niissä paikoissa oikeasti maksetaan hiljaisuudesta ja RENTOUTUMISESTA. Lapsista lähtee ääntä, se on fakta. Eivät he leikkisi hiljaa nurkassa. Tällä halutaan palvella ihmisiä, ihan jokaista, sitä rikasta ja sitä köyhää joka on saanut upean lahjan rentoutumishetkeen. He saavat hetken irtautua arjesta ja olla toisten hemmoteltavana. Siihen kuvaan ei kuulu äänekkäät lapset. Terv. äiti ja day spa -aktiivi

Vierailija
51/62 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisten kuulukaan päästä joka ei ymmärrä minne on menossa. Minä vaatisin rahat takaisin hoidoista jos kuulisin yhdenkään kakaran inahdustakaan istuessani hieronnassa.

Noita ihania elämän ääniä ei tarvitse sietää paikoissa jonne niitä ei ole tarkoitettu!

Vierailija
52/62 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaisi asiakkaat kaikota, jos siellä joku leikkinurkka olisi?

Vierailija
53/62 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ap yrittää päästä kasvohoitoon muksut mukanaan :D

Vierailija
54/62 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä se vähän näin on, että Kämp ON varakkaammille tarkoitettu. Tietenkin hotelli saa valikoida asiakkaansa. Entäs sitten?

Ap:n mielestä kai on sortoa sekin että kolmen tähden Michelin-ravintolassa on annokset kalliimpia kuin Rossossa?

Ja kyllähän se tosiaan niin että ihan jokainen palveluntarjoaja saa itse valita asiakkaansa.

Vierailija
55/62 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä kai on sortoa sekin että kolmen tähden Michelin-ravintolassa on annokset kalliimpia kuin Rossossa?

Ja kyllähän se tosiaan niin että ihan jokainen palveluntarjoaja saa itse valita asiakkaansa.

Huolimatta siitä, että ravintola/day spa tms. olisi edullinen, ei se oikeuta käyttäytymään huonosti. Monesti täälläkin perustellaan, että lapsiperheet saavat rellestää Rossossa kuin pellossa, vaikka kaunis käytös pitäisi sielläkin muistaa.

Vierailija
56/62 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tai joku muu sukulainen hoitaa sen aikaa, että pääset spahan. Se ei missään tapauksessa ole lasten paikka. Mä ainakin saisin primitiiviraivarit, jos mun kalliin hoidon ja rentoutumisen pilaisi joku kiljuva kakara.

Ja mulla on itselläni kaksi omaa ja kaksi lainalasta, joten lapsivihamielisyydestä tai kylmyydestä mua tuskin voi syyttää. Sen olen kuitenkin tähän ikään mennessä tajunnut, että lasten paikka ei ole kaikkialla.

Miks tällä palstalla ei saa kysyä mitään ilmank, että on provo? Ja oikeasti meillä kaikilla ei ole varaa lastenhoitajaan. Sain lahjakortin spahan työkavereilta synttärilahjaksi. Ja kolmanneksi: Mielestäni jos lapsia aletaan kieltämään oslalistumasta normaaliin elämään, on kyseessä lapsivihamielinen ja kylmä maa!

Vierailija
57/62 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmanneksi: Mielestäni jos lapsia aletaan kieltämään oslalistumasta normaaliin elämään, on kyseessä lapsivihamielinen ja kylmä maa!

minä lähden rentoutumaan ilman lapsia haluan ehdottomasti johonkin lapsivihamieliseen ja kylmään paikkaan jossa niitä, AH NIIN IHANIA "ELÄMISEN ÄÄNIÄ" = ÄITI MÄ HALUU-UUUUN ei kuulu.

Silloin joku K-18 spa on oikea paikka.

Vierailija
58/62 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan oikeasti ole lapsia spahan viemässä? Se on aikuisten rentoutumispaikka, jossa ei juurikaan ääntä kuulu. (lapsista lähtee jos jonkinlaista ääntä).

Miks tällä palstalla ei saa kysyä mitään ilmank, että on provo? Ja oikeasti meillä kaikilla ei ole varaa lastenhoitajaan. Sain lahjakortin spahan työkavereilta synttärilahjaksi. Ja kolmanneksi: Mielestäni jos lapsia aletaan kieltämään oslalistumasta normaaliin elämään, on kyseessä lapsivihamielinen ja kylmä maa!

Se on "irti arjesta"-touhua. Mihin siellä edes voisi laittaa lapset?

Vierailija
59/62 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten rauhoittumispaikka ja kauneushoitola. Ei todellakaan lasten paikka! Kannattaa mennä sellaiseen hotelliin missä on asiakkaille tavallinen uima-allas.

Vierailija
60/62 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipuisto on heitä varten.