Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies asensi nettikameran valvomaan elämääni sillä välin kun hän on töissä :(

Vierailija
08.12.2009 |

Kamerat on meillä olohuoneessa, keittiössä ja makuuhuoneessa. Minä olen siis kotiäitinä vauvan kanssa ja mies töissä. Mies on aina ollut hyvin voimakastahtoinen ja vähän mustasukkaista sorttiakin, mutta tällaiseen ratkaisuun en olisi silti uskonut.

Mies lukee salaa tekstiviestejäni ja soittelee puhelimestani löytyviin numeroihin ja tarkistaa keitä ovat. En ole uskaltanut vastaan sanoa, kun tiedän että hän voisi siitä suuttua vielä enemmän. Vauvan vuoksi haluan kuitenkin pysyä miehen kanssa yhdessä. Ja edelleenkin hän on rakas minulle, vaikka tämä asia nyt hiukan vaivaakin.

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tarina on tosi, sillä oma isäni on äidistäni todella mustasukkainen. Ja kyllä heillä on myös nettikameroita kotona sisällä... Isäni on sellaisella alalla, että pystyi ne itse asentamaan ja tietenkin vetoaa turvallisuus yms. muihin asioihin, mutta kyllähän me kaikki totuuden tiedämme.

Sinun puolestasi ap olen huolissani. Tuo ei ole normaalia. Ja minä siis tiedän, mistä puhun vuosikymmenten kokemuksella. Myös minun isäni osaa olla hurmaava, ja hän onkin hyvin pidetty ihmisten keskuudessa. Sinuna puhuisin ihan alkuun vaikka neuvolassa tilanteestanne, mutta älä sano miehellesi, että otat siellä tilanteenne esille! Näin saisit luotettavan ulkopuolisen mielipiteen tilanteestanne. On jo hyvä alku ja merkki siitä, että sinusta itsestäsikään tämä ei ole normaalia, kun otit asian täällä esille!

Voimia sinulle! Jos todella uskot edelleen suhteeseenne, avioliittoneuvonta olisi myös hyvä paikka. Esim. seurakunnilla/kunnilla hyviä, joissa alkuun voit käydä yksinkin!

Toivottavasti jaksat hakea apua! Kaikkea hyvää jatkossa!

Vierailija
102/118 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän koko ajan seuraa sinun toimiasi kotona ja vielä lisäksi soittelee tunnin välein???? Johan siinä jo esimieskin puuttuu asiaan, jos työntekijä vain hoitelee kotiasioita koko ajan. Vai onko miehesi kentis niin korkea virkamies tai johtaja, että hänellä ei ole esimiestä tai hän on vapaa tekemään mitä lystää työpaikallaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonolla itsetunnolla varustettu ressukka, joka luulee sen ukkonsa olevan filmitähti tasoa ja rakastava. Tuo mies kuulostaa ihan psykopaatilta, eikä niiden uhrit yleensä heti sitä tajua. Kyllä tuossa vankilassa jää I love you.t ja ruusupuskat kun nainen vain tajuaisi avata silmänsä.

Vierailija
104/118 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole pilakirjoitus niin älä jää tuollaiseen suhteeseen, ellei miehesi hae apua. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen, myös avoliitossa. Kuinka voit luottaa, ettei hän ole mustasukkainen lapseesi kohdistuvasta huomiostasi?

Toivottavasti olet tarpeeksi vahva puhuaksesi asiasta "miehellesi," ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
105/118 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta mutta...jos nyt olisikin totta.

Niin...suosittelisin sinulle nyt että juttelisit miehesi kanssa ettei tämä kamerajuttu ole ihan ok. Jos suostuu poistamaan kamerat, ja vähän relaamaan, ja luottaman sinuun, niin voit kai ehkä jatkaa suhdetta hieman, ja katsoa mihin se vie. Ei toi tosta kumminkaan mene kun pahemmaksi. Kohta lätty lätisee joka päivä, olet miten päin vaan.

Älä nyt kumminkaa hermostuta niin kamerajuttujen kanssa että hermostuu tosissan ja käy tosissaan päälle. Mutta vähän voit hermostuttaa, ja katsoa miten suhtautuu. Tuleeko agressiiviseksi ym. Siis voit väitellä vain jos ei vielä ole käynyt käsiksi.

Jos ei suostu ottamaan kameravalvontaa pois, niin olisin normaalisti niin kauan, ennenkä mies lähtee sukulaisiin. Kun lähtee sukulaisiin, niin sulla aikaa kerää kaikki tarpeelliset kamat, ja mennä vanhempiesi luokse, ja jäädä sinne asumaan.

Jos mies on jo käynyt käsiksi, niin voithan vain sanoa, että toi kamerajuttu häiritsee sun kotona oloa, että voisiko ne sammuttaa. Jos kieltäytyy, niin odota vaan että lähtee sukulaisiin, keräät kamas ja muutat vanhemmilles. Vuokraat asunnon sitten sieltä niiden läheltä. Vie nyt ennen lähtöä osa kamoista vaikka kavereilles piiloon, jotka asuu lähellä.

Vierailija
106/118 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi, jos miehesi on toisesta kulttuurista eikä ymmärrä suomalaista elämänmenoa, niin kehotan ottamaan yhteyttä Miehen Linjaan. Se on maahanmuuttajamiehille tarkoitettu palvelu,jossa puhutaan parisuhteesta, perheestä ja rooleista ja selvitetään sitä, mikä Suomessa on sallittua ja mikä ei. Sitä ylläpitää lyömätön linja. Yleensä väkivalta perheessä alkaa henkisenä väkivaltana (esim. naisten eristämisestä omasta sos.piiristään). Henkisestä väkivallasta on mielestäni kyse, jos täytyy elää kameran valvonnan alla.

Vierailija
107/118 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän olikin tullut paljon vastauksia. En nyt muista mitä kaikkea oli, mutta kamerat ovat päällä vain kun mies töissä. Kun tulee kotiin sulkee kamerat. Mitähän muuta oli, joku taisi ihmetellä ettei kukaan suostu tällaiseen. No minä olen "suostunut", en taida oikein osata miehelle sanoa vastaan. Mies on todella aivan ihana kun on sillä päällä, tietenkin jokaisella on aina joku raivokohtaus tms. Yritän kuitenkin ajatella niitä ihania hetkiä silloin kun on ikävää.

Ja meillä kamerat on sellaisia että niitä ei pääse kaikki katsomaan. Pitää tietää joku tunnus tai salasana että pääsee. Itsekään en sitä muuten tiedä vaan mies vain tietää.

ap

Vierailija
108/118 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, missä ap?

Vierailija
109/118 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suomalainen mies ja teki ihan vastaavaa. tosin ei kameraa, mutta muuten olin tiukassa kontrollissa lapsen kansa. Lähdin siitä talosta, kun sain tukiverkon koottua ja asunnon hankittua. Hain ja sain lähestymiskiellon. Nyt on tilaa hengittää. Rakkaus ei kuule aina riitä. Kohta hän alkaa pahoinpitelemään sinua henkisesti enemmän ja fyysisesti myös.

Lähde sieltä !!!!!!!

Vierailija
110/118 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin jokaisella on aina joku raivokohtaus tms.

Vierailija
111/118 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin selvä miehen kirjoittama provo. Ehkä tämä pervo löytyy jonkun av-mamman kotoa, nyt miehen koneen sivuhistoriaa tarkistamaan!

Tietenkin minua harmittaa että jouduttiin tähän kameraratkaisuun. Kyllä minä voin myöntää että olisin ilman kameroita. Mutta mies on meillä kuitenkin tämän perheen elättäjä, joten koen että minulla on suorastaan velvollisuus vähän myöntyä hänen ehdotuksiinsa. Miehen rahalla kuitenkin suurelta osin eletään.

ap

Ei kukaan suomalainen nainen kirjoita noin. Tää on jonkun miehen provo? Levittelee omia seksuaalifantasioitaan näin?

Vierailija
112/118 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ihana parisuhde etenee? :D

Vierailija
113/118 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin jokaisella on aina joku raivokohtaus tms.

Vierailija
114/118 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vielä selkeämpi provo kuin se kummitusjuttu.

Vierailija
115/118 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai satuttaa perhettään? Kun mainitsit tuon Sellon tapahtuman.

VALITETTAVASTI TIEDÄN NÄISTÄ ASIOISTA MIEHELLÄSI ON ABOUT 70% TOD. NÄKÖISYYDELLÄ MIEHELLÄSI ON KESKIVAIKEA (LUULOTAUTI TAI VAIKEA "LUULOHÄIRIÖ-SYNDROOMA") HAE APUA MIEHELLESI: VARAA AIKA PSY. KLINIKALLE! TUNNISTAMISEN ONGELMANA ON VALITETTAVAN USEIN JONKIN VERRAN TAI HUOMATTAVAN NARSISTINEN LUONNE.

Vierailija
116/118 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa.

Vierailija
117/118 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereilleen? Jos tämä on totta, niin kuulostaa todella sairaalta. Mulle jäi epäselväksi, miksi olette muuttaneet vasta? Oliko aiemmalla paikkakunnalla liikaa sun tuttavia? Eli halusiko hän sinut eristää heistä?

Vierailija
118/118 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi paljon vastauksia. Sinä sitten elät siinä vankilassa ja kasvatat poikasikin elämään niin. Oikeasti se ei ketään kiinnosta, kunhan hetki kauhistellaan, sinulle se on koko elämä, eli Onnea valitsemallesi tielle!