Mies asensi nettikameran valvomaan elämääni sillä välin kun hän on töissä :(
Kamerat on meillä olohuoneessa, keittiössä ja makuuhuoneessa. Minä olen siis kotiäitinä vauvan kanssa ja mies töissä. Mies on aina ollut hyvin voimakastahtoinen ja vähän mustasukkaista sorttiakin, mutta tällaiseen ratkaisuun en olisi silti uskonut.
Mies lukee salaa tekstiviestejäni ja soittelee puhelimestani löytyviin numeroihin ja tarkistaa keitä ovat. En ole uskaltanut vastaan sanoa, kun tiedän että hän voisi siitä suuttua vielä enemmän. Vauvan vuoksi haluan kuitenkin pysyä miehen kanssa yhdessä. Ja edelleenkin hän on rakas minulle, vaikka tämä asia nyt hiukan vaivaakin.
Kommentit (118)
Miehesi halu kontrolloida pahenee koko ajan. Nyt asennettiin kamerat, mitä seuraavaksi? Odotas vaan, kohta on koodilliset sähkölukot ovissa niin ettet edes pihalle pääse ilman miehesi suostumusta. Rakkauttako?
seuraavaksi miehesi keksii sinulle kaulapannan ja narun.. taluttaa sinua ettet pääse kauaksi menemään. Tämänkin varmaan selität sillä että miehesi on niin "ihanan" mustasukkainen ja huolehtii teistä.
Tämä on sairasta!
Saatko nähdä omia vanhempiasi? veikkaan että miehesi suuttuu jos olet edes isäsi kanssa samassa huoneessa kaksin
miestä häiritse että olet nytkin koneella? sähän voit vaikka chattailla jonkun miehen kanssa??? vai näkeekö nytkin kamerasta millä sivustolla olet?
miestä häiritse että olet nytkin koneella? sähän voit vaikka chattailla jonkun miehen kanssa??? vai näkeekö nytkin kamerasta millä sivustolla olet?
Mutta asuvat sen verran kauempana että eivät kovin usein käy täällä tai minä kotona. Nyt jouluksi menen vauvan kanssa sinne, mies lähtee käymään ulkomailla sukulaistensa luona. Meillä on miehen kanssa omat tietokoneet, ei hän tässä minun koneella käy.
ap
tuskin töissä on..tuo ruusukimpun sulle ku käyny toista naistansa polkasemassa. tuli varmaan syyllisyyden tunne :p
tähän koneelle kun istun tässä olohuoneen sohvalla koneen kanssa. Ei häntä ole tietokoneenkäyttö koskaan häirinnyt, joskus saattaa ohimennen kysellä mitä teen koneella tai jos näkee että olen skypessä tms. niin kysyy joskus että kenen kanssa.
ap
Mutta asuvat sen verran kauempana että eivät kovin usein käy täällä tai minä kotona. Nyt jouluksi menen vauvan kanssa sinne, mies lähtee käymään ulkomailla sukulaistensa luona. Meillä on miehen kanssa omat tietokoneet, ei hän tässä minun koneella käy.
ap
valvontakamera näe konetta? eikö mies ihmettele missä olet nyt? vai oletko raportoinut että olet nyt koneella 12:30 asti?
no jos tuolleen käyttäytyy ja lukee puhelimesi niin mistäs tiijät etteikö koneellasi käy. Tuollainen mies niin varmasti lukee sähköpostisi ja selaa sivuhistoriasi.
Mitäs vanhempasi ajattelevat näistä kamera ja muista hommeleista! Kysyppäs mielipidettä heiltä!
Veikkaan että sen jälkeen ei paljon pidetä miehestäsi
"ei hän tässä minun koneella käy."
Moniavioista miestä ei saa mitenkään, on niin tunnollinen ja alkoholiakaan ei juo. Ei myöskään katso tv:stä ohjelmia jos niissä on paljasta pintaa tm.
ap
tuskin töissä on..tuo ruusukimpun sulle ku käyny toista naistansa polkasemassa. tuli varmaan syyllisyyden tunne :p
tähän koneelle kun istun tässä olohuoneen sohvalla koneen kanssa. Ei häntä ole tietokoneenkäyttö koskaan häirinnyt, joskus saattaa ohimennen kysellä mitä teen koneella tai jos näkee että olen skypessä tms. niin kysyy joskus että kenen kanssa.
ap
voisit helposti löytää toisen miehen koneelta, jos on mustasukkaista sorttia niin luulis olevan koneesta eniten mustasukkainen, tai siis koneen sisällöstä. erikoista mustasukkaisuutta/valvontaa.
mä pelkään mitä tosta tulee vielä seuraamaan, jos tää ei tarpeeksi hullua ole sun mielestä. mut itse sä miehes parhaiten tunnet.
Tuollaisesta tulee helvetinmoiset traumat, joista ei pääse ikinä eroon!
Jos kerta koko ajan puolustelet tuollaista ihmistä, miksi tulit asiasta avautumaan?
Moniavioista miestä ei saa mitenkään, on niin tunnollinen ja alkoholiakaan ei juo. Ei myöskään katso tv:stä ohjelmia jos niissä on paljasta pintaa tm.
ap
mutta osa asuu myös kaukana ja yksi muutti juuri miehensä kotimaahan. Ja tällä paikkakunnalla ollaan asuttu vasta vähän aikaa niin ei ole oikein ehditty tutustua vielä kauheasti. Mies ja minä ollaan kuitenkin aika kotihiiriä, että kotona viihdytään paljon.
Vanhempani ei kameroista tiedä. En oikein tiedä miksi tämän jutun tänne kirjoitin, ehkä kyselläkseni jos muilla on tällaista. Ja tietenkin tämä hiukan ahdistaa, elää näiden kameroiden kanssa että johonkin piti päästä asiasta kertomaan. En ole kenellekäään muulle tästä vielä kertonut.
Minä olen kuitenkin miehelle tärkeä, kun on vieraassa maassa ja vaikka on ollut Suomessa jo aika kauan niin ei oikein tunne kauheasti ketään. Mies on kyllä aina ollut kotihiiri, ettei välttämättä iso ihmisjoukko edes kiinnosta. Kun vanhempani käyvät täällä niin hän yleensä istuu hiljaa eikä oikein sano mitään. On ujo niin en usko että olisi rohkeutta pyöritää mitään naishaaremia täällä. Kyllä minä olen se miehen ainoa nainen.
ap