Mies asensi nettikameran valvomaan elämääni sillä välin kun hän on töissä :(
Kamerat on meillä olohuoneessa, keittiössä ja makuuhuoneessa. Minä olen siis kotiäitinä vauvan kanssa ja mies töissä. Mies on aina ollut hyvin voimakastahtoinen ja vähän mustasukkaista sorttiakin, mutta tällaiseen ratkaisuun en olisi silti uskonut.
Mies lukee salaa tekstiviestejäni ja soittelee puhelimestani löytyviin numeroihin ja tarkistaa keitä ovat. En ole uskaltanut vastaan sanoa, kun tiedän että hän voisi siitä suuttua vielä enemmän. Vauvan vuoksi haluan kuitenkin pysyä miehen kanssa yhdessä. Ja edelleenkin hän on rakas minulle, vaikka tämä asia nyt hiukan vaivaakin.
Kommentit (118)
Mitä sulle voi sattua omassa kotona????
Ei ne sun turvaksi ole vaan kyttäämistä varten.
Ap lähde äläkä puolustele, miehesi on oikeasti tosi sairas kontrollifriikki!!
been there and run away
Mies on edelleenkin rakas minulle ja hyvä isä pojallemme. Haluan vielä uskoa tähän rakkauteen.
ap
Säälittävä AP !
en ole vielä tosin kameravalvontaa kenenkään taustatiedoista lukenut, kaikkea muuta kylläkin.
t: hoitoalalla töissä, potilaiden parereista löytyy vaikka mitä tietoa parisuhteesta :(
keimailet kameroiden edessä, vaihdat siinä tamponia, laitat ruokaa siten, etä pihvi putoaa latttialle ja nostat takaisin hellalle jne. Ota kaikki ilo irti ihanasta ja huolehtivaisesta miehestäsi :).
on miehellä mukavat oltavat töissä. Siivotessakin on hyvä vähentää vaatteita.
Mies on edelleenkin rakas minulle ja hyvä isä pojallemme. Haluan vielä uskoa tähän rakkauteen. ap
Miehesi on siis toisesta kulttuurista, Turkki tai muu lähi-idän maa siis, koska kuulostaa niin tutulta.
Kai sä käsität mihin tuo päättyy? Ota hyvä ihminen kulttuurista ensin selvää ennenkuin hyppäät tuollaiseen liittoon. Lapsesi kun tulee tietyn ikäiseksi, vie miehesi hänet omaan kulttuuriinsa ja maahansa ja takaisin et saa.
äärimmäisen huolehtivainen mies. eniten onnettomuuksia sattuu juuri kotona. on aivan hirveää että jos vanhemmalle tapahtuisi jotain ja taapero jäisi yksin touhuamaan. monet taaperot tipahtavat alta aika yksikön esim. rappusista alas ja kuolevat.
äärimmäisen huolehtivainen mies. eniten onnettomuuksia sattuu juuri kotona. on aivan hirveää että jos vanhemmalle tapahtuisi jotain ja taapero jäisi yksin touhuamaan. monet taaperot tipahtavat alta aika yksikön esim. rappusista alas ja kuolevat.
Ap lähde pois!
jos et ole hänen mielestään ihmisiksi.
Tietenkin minua harmittaa että jouduttiin tähän kameraratkaisuun. Kyllä minä voin myöntää että olisin ilman kameroita. Mutta mies on meillä kuitenkin tämän perheen elättäjä, joten koen että minulla on suorastaan velvollisuus vähän myöntyä hänen ehdotuksiinsa. Miehen rahalla kuitenkin suurelta osin eletään.
ap
Ei kukaan suomalainen nainen kirjoita noin. Tää on jonkun miehen provo? Levittelee omia seksuaalifantasioitaan näin?
Kyllähän tuollaisia miehiä voisi ollakin mutta ap suhtautuu asiaan ihan liian tyynesti, jotta tarina olisi aito. Kukaan suomalainen nainen ei voi olla noin totaalisen tossun alla, että tyynesti sietäisi tuollaista ja jopa hokisi rakastavansa sitä miestä.
Ei ole uskottavaa.
Mutta muuten mies on niin ihana. Olenkin yrittänyt ajatella että kestän tämän yhden asian niiden kaikkien muiden ihanien asioiden takia. Eilenkin mies toi minulle kauniin ruusukimpun kun tuli kotiin.
Mies on myös perustellut tätä ratkaisua sillä, että kamerat tuovat minulle ja vauvalle turvaa. Jos jotain tapahtuu saisin esimerkiksi sairauskohtauksen, näkisi mies sen kamerasta (ellen olisi WC:ssä tai eteisessä) ja voisi hälyttää apua. Hän onkin kertonut ettei hänen kotimaassansa äiti ja vauva ole koskaan kahden vaan aina on muita ihmisiä kun isovanhemmatkin asuvat yleensä samassa talossa.
ap
Nyt Sellon tragedian jälkeen tuntuu hyvin pelottavalta! Mietin jo että miten pitäisi toimia. Vaikka elämä meillä nyt meneekin hyvin, vaikka kamera edelleen käytössä niin silti tämä tilanne mietityttää.
Ja en ole mies vaan äiti-ihminen
ap
Siis jos ihan oikeasti ap on tuollaisessa tilanteessa, niin hui! Muista, että mies ihan varmasti seuraa koneenkäyttöäskin, etänä.
Tai satuttaa perhettään? Kun mainitsit tuon Sellon tapahtuman.
Tai satuttaa perhettään? Kun mainitsit tuon Sellon tapahtuman.
VALITETTAVASTI TIEDÄN NÄISTÄ ASIOISTA MIEHELLÄSI ON ABOUT 70% TOD. NÄKÖISYYDELLÄ MIEHELLÄSI ON KESKIVAIKEA (LUULOTAUTI TAI VAIKEA "LUULOHÄIRIÖ-SYNDROOMA") HAE APUA MIEHELLESI: VARAA AIKA PSY. KLINIKALLE! TUNNISTAMISEN ONGELMANA ON VALITETTAVAN USEIN JONKIN VERRAN TAI HUOMATTAVAN NARSISTINEN LUONNE.
Eli ap antaa miehen joka päivä kohdistaa rikoksen itseensä. Lisäksi asia koskee myös lasta. Ja jos vaimo on suostunut painostuksen alla, mutta asia kuitenkin häiritsee, niin se ei vähennä rikosta yhtään. Juttuhan on niin että tuo kuulostaa siltä että tämä aivan ihana ja fantstinen mies kohta katoaa sen yhteisen pojan kanssa, ja äiti ei näe lastaan enää ikinä. Mies joka asentaa turvakamerat, kulttuurista riippumatta on sairas. Lisäksi tuossa poljetaan naisen oikeuksia että soi. Lisäksi jos mies selittää, että kaikki on naisen turvaksi, niin vertauksena voi sanoa sen, että kun lähi-idässä nainen menee miniäksi taloon, niin miehen suvun naiset VAHTIVAT häntä.
Tajua ap, että nyt on aika toimia. Lähde heti huomenna kun mies on töissä.
Veikkaan että poikanne passikin on isän hallussa...
Meillä mies on salakuunnellut minua ollessaan töissä, mutta kameroita täällä ei tietääkseni ole ollut.
Mies omaa ihan kotimaiset sukujuuret ja tavallisen suomalaisen kasvatuksen, mutta on ollut hirvittävän mustasukkainen. Minulla ei terveys tuollaista kestä. Jatkuvan aiheettoman epäilyn kohteena oleminen tuntuu minusta raskaalta välkivallalta ja olen joutunut miehelle sanomaan, että jos jotain vastaavaa vielä tapahtuu, joudumme muuttamaan eri osoitteisiin.
Valitettavasti uskon, että ap:n kirjoitus voi olla aito.