Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän minua vaivaa, voisin antaa mm. vauvan itkeä?

Vierailija
08.12.2009 |

Meillä on poika nyt 4,5kk ja on alusta asti ollut itkuinen, itkee keskimäärin 20-22tuntia vuorokaudesta. Missään ei viihdy yksinään ja liikkeessä on aina oltava. Koliikkikeinussa viihtyy jonkin aikaa kunnes taas kaipaa syliin ja sit hänen kanssaan pitää kävellä tai muuten itkee. Itse olen todella väsynyt, vaikka mies ja lähipiiri ovatkin yrittäneet helpottaa ja antaa minun edes välillä nukkua, silti univelka painaa. Ja nyt tässä viime aikoina on tuntunut siltä, että voisin antaa vauvan itkeä vaikka koko päivän ja muutenkin mikään ei kiinnosta eikä mitään jaksa tehdä kun kantaa tuota vauvaa. Miehen kontolle jää ne ihan pakolliset kotityöt, mutta mitään ekstroja ei hänkään tee.

Mistä ihmeestä tämä voi johtua, ei kait ole ihan normaalia, että voisi antaa vauvan itkeä kun ei jaksais tätä kantaa koko ajan ja muutenkin ei saa mitään aikaseks.

Meillä on lisäks 5v, 6v, 9v ja 11v lapset, kaks nuorinta ovat hoidossa muutamana päivänä viikossa, olivat jo ennen vauvan syntymää eikä haluttu antaa hoitopaikkoja pois niin ovat jatkaneet hoidossa oloa, ovat 2-3päivää viikossa hoidossa ja kaks vanhinta ovat koulussa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt reilun vuorokauden saanut neocatea ja eron huomaa jo, vaikka itkee kyllä vielä ja on tyytymätön, mutta se pahin itku/kipuilu tuntuu helpottaneen. Nukkuu 1-2tunnin pätkiä ja tuo tuntuu ihan oudolta aiempaan. Ilmeisesti ainakin maitoallergia pienellä on, saa nähä löytyykö testeissä muuta.

ap

tule sitten kertomaan auttoiko Neocate jookos ap, ja tsemppiä :)

Vierailija
22/28 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lähiaikoina auttaa loppuihinkin kipuitkuihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele, nyt sulla alkaa ihan uusi elämä :)

t: itsekin nelikuisen vauvelin äiti

Vierailija
24/28 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin parempaan suuntaan ootte nyt menossa! Sitten on omat kommervenkkinsä kun alottelette kiinteitä että löytyykö sopivia yms. Jos teillä on vauvavakuutus niin suosittelen lämpimästi yksityistä allergologia.

Vierailija
25/28 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityisellä taas kerran tänään. Kerroin, että epäilen, että allergiaa olisi kuitenkin, koska korvikkeesta sai selvän allergisen reaktion. Lääkäri oli samaa mieltä, että tuo viittaisi allergiaan/allergioihin. Odotamme nyt sitten aikaa uusiin allergiatesteihin. Ennen kun niihin pääsemme niin pojalle saa ainakin testata neocatea, josko sillä itkut vähenis. Jos neocate auttaa niin sitten on mitä luultavimmin kyse allergiasta tai allergioista.

Minun siskoni lupasi tulla meille viikoksi tai kahdeksi auttamaan, vaikka heilläkin on kaksoset (nyt 11kk), mutta sanoi että mielellään auttaa. Siskoni tietää mitä tuo valvominen on kun valvoi heidän kaksosten kanssa koliikin takia, heiltä ei muuta vikaa löytynyt.

Lääkäri oli sitä mieltä, että välinpitämättömyys ja se, ettei mikään kiinnosta eikä jaksais tehdä johtuis vaan tästä julmettomasta univajeesta ja ettei vielä harkita lääkitystä yms. Sitten vasta, jos oireet jatkuu väsymyksen helpotettuakin.

ap

mitä sinulle kuuluu nyt! Jäi vaivaamaan tilanteesi.

t: saman kokenut

Vierailija
26/28 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti helpottaa pian ja saatte kaikki nukkua yöllä ainakin enemmän mitä nyt. Meidän koliikkivauva itki vaan 14tuntia ja sekin tuntui ikuisuudelta ja oma jaksaminen tuntui olevan kortilla ja koin samoja oireita, että välillä vois antaa vauvan vaan itkeä.

Vierailija
27/28 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma, että Neocate auttaa. Tuo kuulostaa niin vahvasti allergiselta oireilulta. Minulle tuli tosiaan eilen oikein paha mieli puolestasi, kun luin kirjoituksesi ja mieleen muistui miten rankkaa meillä oli kolmisen vuotta sitten, kun epäilin vauvalla allergiaa, mutta kukaan lääkäri ei tuntunut ottavan meitä tosissaan.

Ihana sisko sinulla!

Voimia ja jaksamisia koko perheelle. Jos Neocate tepsii, voi olla, että jo viikon päästä tilanteenne on aivan erilainen.

Vierailija
28/28 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jookos ap, ja tsemppiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi