Yhdynnän jälkeinen vuoto
Hei! Olen raskausviikolla 9+5 ja minulle on parina kertana yhdynnän jälkeen tullut veristä vuotoa ja hieman pieniä veriklönttejä.Onko muilla samoja kokemuksia ja onko tämä ihan normaalia?? Keskenmeno tai tuulimuna pelottaa :(
Kommentit (3)
sekä raskaudessa, joka menin kesken, että raskaudessa, joka nyt on jatkunut jo viikolle 32 asti. Noilla viikoilla vuoto on ihan tavallista. Kyllä se minua aivan tavattomasti hermostutti.
kyllä tämä vähän rauhoitti mieltä,kiitos tiedoista. Jospas kaikki olisi hyvin :) Vähän on kyllä säikäyttänyt et mitäs tämä on ku verta tullut mutta ei onneksi ku ihan ihan vähän. Odottelemme innolla tyttärelle pikkusisarusta ja pidämme peukkuja että kaikki menisi hyvin loppuun asti :)
Raskauden aikana limakalvot on tosi herkät ja rikkoutuu helposti. Mulla tuli rv 17+ verta yhdynnän jälkeen, sen jälkeen monesti ihan pienestäkin ponnistuksesta. Kävin ultrattavanakin ja vuoto oli peräisin kohdunkaulan limakalvoilta. Ihan normaalia on siis. Yhdyntä ei voi aiheuttaa keskenmenoa mitenkään. Enintään se saa vuodon alkamaan, jos raskaus on mennyt kesken.