en todellakaan ymmärrä miksi tanjan "rintojen tursuamista" päivitellään!!! mammat ei ilmeisesti ole
kuuleet puh upeista?tekisi hyvää monelle mammallekkin täällä av:lla laittaa push upit sen koti topin tai t-paidan alle,sais rinnat ryhtiä ja seksikkyyttä,ryhti näyttää paremmalta ja ehkä se mieskin syttyisi :D tanjalla siis iso rintavarustus muutenkin kun maitoa täynnä ja siihen vielä pus upit niin kyllähän se rinta kohoaa,ei se mitenkään ruma ollut.seksikäs
Kommentit (14)
Mulla istellä on rintaliivien koko 70 D ja käyn vuodessa n. 5-6 kertaa iltapukujuhlissa joten kokemusta on siitä miten iltapuvun pitäisi istua isompienkin rintojen kanssa.
eihän siinä mee kun muutama tunti ja tissit on pari kuppikokoa isommat. Hankalaa siinä on löytää sopivia/istuvia liivejä, ainoa apu on lypsäminen. Eikä tainnu olla käsilaukku sitä kaliiberia, että sinne olis pumppu mahtunu! ;D
eihän siinä mee kun muutama tunti ja tissit on pari kuppikokoa isommat. Hankalaa siinä on löytää sopivia/istuvia liivejä, ainoa apu on lypsäminen. Eikä tainnu olla käsilaukku sitä kaliiberia, että sinne olis pumppu mahtunu! ;D
Eiköhän kolmen äiti osaa ihan muutenkin jo tyhjentää.
Itse olisin varmaan pyytänyt jonkun luukkusysteemin ;) pukuuni, jolla etumuksen saanut näppärästi auki. En olisi pystynyt muuten missään edes kolmea tuntia olemaan tai olisi alkanut suihkuta....
ja olen täysimettänyt 2 lasta. Niin isoissa tisseissä ei enää tunnu maidonnousu. Kyllä se oli vaan halunnut liian rohkean puvun, mutta pukenut alle väärän malliset ja pienet liivit.
Olihan tuo Tanjan puku vähän turhan piukea yläosasta, mutta silti täytyy ihailla, kuinka hyvältä hän näytti, vaikka on vasta 2 kk sitten synnyttänyt. Ryhti oli suora - toisin kuin joillain muilla naisilla siellä - se tekee jo paljon.
Eiköhän kolmen äiti osaa ihan muutenkin jo tyhjentää.
olkis tollaset rinnat. Nyt A-kuppi ja senkin jostain malleista liian iso.
Tanja muutenkin mielettömän upea nainen.
ja olen täysimettänyt 2 lasta. Niin isoissa tisseissä ei enää tunnu maidonnousu. Kyllä se oli vaan halunnut liian rohkean puvun, mutta pukenut alle väärän malliset ja pienet liivit.
isommat kun imetin.. Kun oli hinkit maitoa täynnä niin että sattumaan rupesi, niin ahdisti sopivan kokoiset imetysliivitkin. naiset on erilaisia..
eli tee sellaista "makkaraa" siihen rintojen päälle. Taidat sinä ap käyttää pushupeja väärin tai ostat liian pieniä pushupeja.