Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muissa perheissä kuumeentonta flunssaa, eli todnäk ei sikaa?

Vierailija
07.11.2009 |

Minulla on viikon ollut nuhaa ja päänsärkyä. Molemmilla lapsilla 2-3 päivää nuhaa ja ääni vähän painuksissa. Kenelläkään ei kuumetta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset. liikkeellä on toki muitakin flunssia kuin tuo sika. Vatsatauditkaan eivät ole sikaa eikä oksennustaudit. Jäitä hattuun.

Vierailija
2/7 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin oletan että sikaann liittyy ainakin 38 asteen kuume ja ne aika kovat lihassäryt ympäri kehoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viikon ollut nuhaa ja päänsärkyä. Molemmilla lapsilla 2-3 päivää nuhaa ja ääni vähän painuksissa. Kenelläkään ei kuumetta.

me ainakin yleensä kaikki syksyt. nuhaa, yskää, lensua,oksua... ja niin on tytön päikky kavereillakin toki ne normi sairaudetkin jyllää sen posuunuhan lisäksi. Kohta sittten alkaa A-viiruksen odottelu ai niin ja tämä on taas se RS-vuosi.

Vierailija
4/7 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 eri flunssaa ja vain 2 niistä pienen kuumeen kanssa...

Vierailija
5/7 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuhaa ja ääni painuksissa sekä osalla yskää. Korvatulehdus pienimmällä. Eli ihan tavan flunssaa, mutta on kyllä tiukassa!

Vierailija
6/7 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekalla viikolla oli karsee nuha ja yskä, ei kuumetta, seuraava viikko oli ihan hirvee, neljä päivää yli 39 asteen kuumetta ja tuntu ettei henkeä saanu ja veto ihan veks, sitte oli pikkasen helpompi viikko ja nyt tää koko viikko ollu ihan hirveeta rinta kipua ja päänsärkyä monena päivänä, kauhee mädänmaku suusssa kun tuntuu että yskin keuhkoni pihalle ja olen laihtunut pari kiloa, kun kaikki tulee vetenä ulos mitä yritän syödä... Muu perhe on ihan kunnossa, onneks...

Vierailija
7/7 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne entiset mihinkän ole hukkuneet.

Tällä viikolla. Kuumetta toisella, toisella vatsatauti ja korvatulehdus. Ei tulut sika mieleen..ja nyt ok