Miten toimisitte jos joku tuntematon mies väittäisi miehellesi sinun pettäneen hänen kanssaan?
Kommentit (29)
Väittäisin miehen raiskanneen minut ja pyytäisin omaa miestäni suojelemaan minua häneltä. Sitten mieheni luultvasti pyyhkisi valehtelijan naamalla asvalttia.
ennemmin kuin vaimoaan niin sitten meidän avioliitossa todellakin olisi niin paljon pielessä ettei sitä varmaan voisi enää pelastaa. Mitäs mä sitten siinä enää tekisin?
Hänellä kun on julkinen puhelinnumero. Mies tietää tosin mitä teen työkseni, joten näinkin voi tapahtua. Hoidan mielenterveysongelmaisia.
Soittaisin poliisille ja vanhemmilleni, sekä myös mieheni vanhemmille ja kertoisin asiasta. Jos mieheni silti epäilisi minua, yrittäisin saada ko. tuntematonta miestä tulemaan tiettyyn kellon aikaan tiettyyn osoitteeseen, jotta voisimme selvittää asian. Jos/kun mies tulisi, olisi mieheni ja itseni lisäksi paikalla omat vanhempani, mieheni vanhemmat, poliisi ja psykologi.
Eiköhän alkais selviämään.
mitas siina kohauttelisin hartijoita. Mieheni saisi paattaa kumpaan uskoo.
Humalassa minulla on tapana istua jokaisen hyvannakoisen miehen syliin. Etta ei ihme.
Mieheni ei ikinä uskoisi tuollaista minusta. Mutta jos jossain toisessa todellisuudessa niin tapahtuisi, käskisin miestä pyytämään tätä tuntematonta miestä kertomaan, kummassa pakarassa mulla on syntymämerkki. juju on siinä, ettei mulla ole sellaisia. Mutta jos kerran on naitu, senhän tietää, eikös?
ei mieheni häntä uskoisi