Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisitte jos joku tuntematon mies väittäisi miehellesi sinun pettäneen hänen kanssaan?

Vierailija
07.12.2009 |

Ja miehesi uskoisi häntä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuntomerkistäni" siellä niin....

Voisihan hän aina yrittää kuvailla.

Vierailija
2/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lamaannun täysin. Enkä tee mitään. Odotan ja katson mitä muut osapuolet tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pistäisi tätä tuntematonta miestä pataan O_o ja minä häpeäisin vieressä. Myöhemmin vakuuttelisin että en edes tuntenut koko kaveria...

Vierailija
4/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikosilmoituksen.

Vierailija
5/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tivaisi minulta puhuuko mies totta ja minä vaatisin häntä uskomaan että setä valehtelee.

Tietenkin setä olisi seurannut meitä jo tovin ja kenties keränyt kampaajalla hiuksiani todisteeksi miehelleni.

Sitten mieheni tekisi dna tutkimuksen netissä ja hiukset paljastuisivat minun hiuksiksi. Mies kysyisi mistä mies sai hiukset ja tietenkin hän kuvittelisi hiusten olevan peräisin miehen sängyltä jossa hänen väittämän mukaan harrastimme seksiä. Vaikka emme harrastaneet!!! Elämäni olisi pilalla. ;/ :(

Vierailija
6/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti mieheni on todella äkkipikainen ja agressiivinen. Hän on hyvin tarkka ja mustasukkainen mies. Tuossa tilanteessa olisi tuli irti. Pelkäisin ihan kamalasti.

Vierailija
7/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en voisi tehdä loppu olisi miehestäni kiinni.

Vierailija
8/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tatuointi sielä ja jos sitä ei tiedä niin paskaa puhuu. Vain mieheni ja pari muuta tietää tatuoinnista. Ottakaa ihmeessä tatuointi sinne ettette joudu perättömien huhujen uhriksi. Juuri tämäntakia näitä otetaan.

Vierailija
9/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku voi ehkä mut jopa tunnistaa nyt tästä, mut ihan sama. ei mua kiinnosta, ku ite en ole mitään tehnyt.

tapailin erästä miestä muutaman kuukauden (seksiä ei koskaan harrastettu, HÄNEN munaongelmiensa takia), myöhemmin aloin seurustelemaan vakavasti, mentiin kihloihin ja muutettiin yhteen. Tuli lapsi ja tamä mun "treffikaveri" ilmoitti koko kylälle olevansa lapseni isä, mikä oli minusta todella törkeää minua kohtaan, sekä miestäni! ja kaiken kukkuraksi tuo, että hänellä ei edes seisonut.

kai tuo mies yritti pönkittää omaa itsetuntoaan ja egoansa kylillä tuolla..

Vierailija
10/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin siis seurustelemaan vakavasti ERI henkilön kanssa.

Vierailija
11/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin siis seurustelemaan vakavasti ERI henkilön kanssa.

Ja sallit hänelle tuon huhujen levittelyn?

Vierailija
12/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tietää mitä sielä "salilla" touhutaan.

Mies itsekin myöntää tämän ja pelkää ettei osaa kieltäytyä panoista joita joka harjoituksissa ehdotellaan.

Mieheni on lihaksikas kickboxer

Vierailija
13/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin varmaan poliisille tai mun kickboxer mies saisi paskahalvauksen mustasukkaisuudesta.

Vierailija
14/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntäisin teon vaikka en sitä tehnytkään. Mieheni ei minua uskoisi muutenkaan.

Vierailija
15/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kerro miten, missä ja milloin? Todista! Kerro missä minulla on arpia ja mitä arpia, kerro milloin se on tapahtunut (pystyn nimittäin todistamaan olinpaikkani)

Vierailija
16/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntämään en rupeaisi, koska en kerran mitään ole tehnyt. Voisin tietysti pyytää kertomaan jokusen tuntomerkin todisteeksi (myöskin tatuointi, sekä pari luomea, joiden sijaintia ei voi tietää, jos ei ole niitä nähnyt), mutta luultavasti itse tilanteessa en oikeasti tajuaisi sellaista mennä tekemään. Tosin, mulla on muutamia "ongelma-alueita" seksin saralla, eli on asioita, joita en suostu tekemään, joten voisin tietysti pyytää miestä kertomaan sanatarkasti, mitä ihmettä me sitten on yhdessä puuhailtu. Luultavasti ainakin yksi näistä mun "ongelma-alueistani" kuuluisi siihen tekaistuun settiin, ja jos mieheni olisi fiksu, tajuaisi siitä, että mies jauhaa hevonkukkua. Mieheni on kyllä fiksu, mutta mustasukkainen, eikä mustasukkaisuuspuuskissaan aina tajua ihan kaikkea :) voisi siis hyvinkin mustissa sukissaan myös kuvitella, että olisin oikeasti suostunut jonkun vieraan miehen kanssa sellaiseen, mitä en todellakaan oikeasti suostuisi tekemään.

Vierailija
17/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei uskoisi minua hän on sairaanloisen mustasukkainen tarkista jokapäivä puhelimen ja sähköpostini. Ihana suhteeni olisi tuhottu.

Mitenhän voisi varautua tuollaiseen tilanteeseen?

Ehkä ottamalla tatuoinnin hyvälle paikalle.

Vierailija
18/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se olisi totta. Saisin hyvän syyn erota.

Vierailija
19/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin mieheni ja pistäsin hänet puhumaan totta.. Mies ei ole niin tyhmä, että uskoisi jotakin muuta kuin mua..

Vierailija
20/29 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin vetelisin neniin sitä tyyppiä samoin mieheni ja pistäsin hänet puhumaan totta.. Mies ei ole niin tyhmä, että uskoisi jotakin muuta kuin mua..